Indsætte flash banner
Fra : Martin Mollerup

Dato : 23-12-04 10:36

Jeg har modtaget et flash banner.
Med 3 vedhæftet .fla .swf og .jpg

Hvordan indsætter jeg dem i et publicher web dokument ?

Kan kun få .jpg filen vist - og banneret står stille..

Håber der er en der kan svare på det.

Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : vandahl

Dato : 23-12-04 12:23

.Fla er den rå redigerbare flash fil. .swf er flashfilen der kan
publiceres i EX. HTML. Jpg kan enten være et billeder der har været
brugt i .fla eller det kan være et billede der loades ind i .swf under
runtime!
det ville være nemmere hvis du linkede til de tre filer!

http://www.kandu.dk/

Fra : Yasser

Dato : 30-12-04 18:30

Hvis jeg skulle bruge en af de tre vil jeg helst bruge .swf og
det gør du nemt sådan:

<embed width="128" height="128" src="flash-banners-link.swf">