Martin Nielsen wrote:
> Jeg har efter anbefaling her i nyhedsgrupperne bestilt familiens
> foto-julegaver hos
www.FotohusetVirum.dk. Bestillingen er afgivet d. 14.12.
> og jeg modtog kort efter en ordrebekræftelse med besked om at billederne
> kunne afhentes d. 22.12.
>
> Vi var naturligvis spændte på at se resultatet, men stor var skuffelsen, da
> min kæreste igår mødte op i forretningen. De havde ingen billeder til os. De
> mente ikke de havde modtaget nogen ordre og rynkede blot på næsen af den
> udprintede ordrebekræftelse, de selv havde fremsendt. Hun blev affærdiget
> med beskeden om, at det ikke var deres problem, men serveren hos Fuji i
> Tyskland, som angiveligt skulle være gået ned.
>
> Jeg har idag kontaktet butikken for at høre, om billederne var fundet. Efter
> en længere søforklaring blev samtalen afsluttet med et hurtigt "god jul",
> hvorefter røret blev lagt på.
>
> Jeg er temmelig vred over behandlingen og føler trang til at advare andre
> mod Fotohuset Virum.
>
> Pas på.
>
> God jul
Som du beskriver det, er der for en gangs skyld tale om en kritik af
en forhandler med god grund. Ofte er der tale om svævende eller
udokumentbare tilsvininger, der ikke er værd at tage seriøst. Ikke sådan
her: Der er sket en fejl, der _kan _ ske, men som _bør_ ske meget
sjældent, og du har dokumentation for hændelsesforløbet. Ekspedienten
har optrådt meget dårligt, er tilsyneladende ikke klar over, at
forretningen er til for kunderne ( lever af kunderne ). I burde være
tilbudt en grundig undersøgelse af hændelsesforløbet og havde man været
kundeminded, havde i fået (uopfordret) en lille kompensation. Jeg ville
henvende mig til indehaveren med krav om en undersøgelse. Om man kan
komme videre, er jeg ikke klar over.
God jul.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
19.12.04: 18 nye fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler/