Suzuki Katana 650
Fra : notme

Dato : 23-12-04 07:11

Jeg har kig på en Suzuki Katana 650 fra '84..
Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?
Pris 15.000 u. syn

--
-- Brian
Never be afraid to try something new...

Fra : Thomas

Dato : 23-12-04 16:12

"notme" <heh@not.me> skrev i en meddelelse
> Jeg har kig på en Suzuki Katana 650 fra '84..
> Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?
> Pris 15.000 u. syn

Den kan woble lidt - det skyldes en lidt svag forgaffel. Ellers en dejlig
cykel. Motoren er jo en afprøvet svend.

/Thomas

Fra : Armand

Dato : 23-12-04 16:59

Thomas wrote:

> ......... Motoren er jo en afprøvet svend.

Er den nu også dét??

Jeg mener den er en hybrid: Ikke en rulningslejret GS'er, men selvom
glidelejret krumtap ikke en GSX'er, og dem er der kun dén ene
konstruktion af :-|

--
Armand.

Fra : Jan Meyer

Dato : 23-12-04 18:11

"Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> wrote in message

> Er den nu også dét??

Mon ikke den er.....den må da være fra firserne eller????

Jan

Fra : Armand

Dato : 23-12-04 22:27

Jan Meyer wrote:
> "Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> wrote in message

> Mon ikke den er.....den må da være fra firserne eller????

Tiden gør jo at man kan vende som man vil: Den kan jo også regnes for
grundigt nedslidt, ikke?
Der hvor jeg ville hen er at selvom 6½'er Katanaen er ganske solid og
mange stadig er kørende, så lyder "afprøvet svend" som den skulle være
testet i særlig grad, hvilken den ikke er.

--
Armand.

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-12-04 23:34

Armand wrote:

> Er den nu også dét??
>
> Jeg mener den er en hybrid: Ikke en rulningslejret GS'er, men selvom
> glidelejret krumtap ikke en GSX'er, og dem er der kun dén ene
> konstruktion af :-|

Jo jeg mener bestemst også at krumtappen er glidelejeret. Desuden er
modellen kendt for at have en rimeligt stort olieforbrug efter relativ få
kilometer (fra ca 25.000 km), cylinderne bliver ovale. Oven i hatten er der
den sædvanlige sang med suzuki generatoren !!

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-12-04 14:01

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kilometer (fra ca 25.000 km), cylinderne bliver ovale. Oven i hatten er
> der den sædvanlige sang med suzuki generatoren !!

Den er rimeligt solid, men har dog svage punkter. Den kan godt finde på at
svede fra toppakningen, og det kan være træls!
http://www.karstenfilsoe.dk/McDK/MotorcykelKatana.htm

Asger
DL 1000