Måske OT : Family Guy
Fra : Thomas

Dato : 23-12-04 06:05

Hejsa

Jeg har for nyligt opdaget, at 3+ sender 2 afsnit af tegneserien
"Family Guy" mellem klokken 5 og 6 om morgenen... Jeg har
altid syntes at det er en rigtig sjov serie... Og nu har jeg fundet
et sted, hvor man kan finde de første 3 sæsoner af serien på DVD,
for 149 kroner pr. sæson... (Nogen jeg har tænkt mig at købe)

Men er der nogen her der kan fortælle mig hvor mange sæsoner
der er lavet? Og om serien stadig er i produktion?

IMDB giver ikke rigtig nogen information i den retning... Desværre.
Så jeg håber nogen af jer derude kan hjælpe...

Mvh. Thomas

Fra : Sune

Dato : 23-12-04 09:35

http://www.tvtome.com/FamilyGuy/eplist.html

4

> Og om serien stadig er i produktion?

http://www.tvtome.com/FamilyGuy/

"First Aired January 1999
Status Returning Series (Returning in March 2005 on FOX"

Mvh
Sune

Fra : ML-78

Dato : 23-12-04 10:38

Thomas skrev:

> Men er der nogen her der kan fortælle mig hvor mange sæsoner
> der er lavet? Og om serien stadig er i produktion?

Der er lavet tre sæsoner, som alle sammen ude på DVD. Fox besluttede af
mærkværdige grunde at undlade at fortsætte serien efter sæson 3, men
pga. DVD'ernes store popularitet valgte man at tage den op igen. Sæson 4
kommer i løbet af næste år.

Køb region 1 DVD'erne. Region 2 er af dårlig kvalitet og har intet
ekstramateriale.

ML-78

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-12-04 11:53

Thomas wrote:
> [...]
> et sted, hvor man kan finde de første 3 sæsoner af serien på DVD,
> for 149 kroner pr. sæson... (Nogen jeg har tænkt mig at købe)

Man må gerne lige poste et link til den slags... Hvor kan den købes til 149?

Jeg kan i øvrigt huske da de havde den store 3-sæsons-box hos cd-wow til
noget der minder om 149,-. Det var vist once in a lifetime.

/David

Fra : Kim Odgaard

Dato : 24-12-04 14:41

> Jeg kan i øvrigt huske da de havde den store 3-sæsons-box hos cd-wow til
> noget der minder om 149,-. Det var vist once in a lifetime.
>
> /David

Det er da en sjov hukommelse du har jeg fandt lige min "order
confirmation" fra wow frem og kan se at den kostede 329,99 Norske kroner

Men ellers er der da et ok tilbud på den på cd-wow.us til 386,63 danske
kroner

http://www5.cd-wow.us/detail_results_2.php?product_code=9529

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-12-04 14:54

Kim Odgaard wrote:

> Det er da en sjov hukommelse du har jeg fandt lige min "order
> confirmation" fra wow frem og kan se at den kostede 329,99 Norske kroner

Heheh :)

Du ved jo ikke om det var på samme tidspunkt... Wow's priser er ikke
statiske. De har før haft f.eks. Godfatherboxen til 18 pund og så andre
gange til 40 pund. Det afhænger af deres indkøb. Du kan jo prøve at se
om du kan finde tråden om FG på dahf.dk

> Men ellers er der da et ok tilbud på den på cd-wow.us til 386,63 danske
> kroner
>
> http://www5.cd-wow.us/detail_results_2.php?product_code=9529

Men meget dyrere end 149 :)

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-12-04 14:58
Fra : Kim Odgaard

Dato : 24-12-04 15:10

> Der nævnes et okay tilbud her f.eks.:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=101670&highlight=family+guy+s%E6soner#101670

Jeps, købte selv da jeg så tråden på dahf, de 329,99 NOK svarer til 289,26
DK, hvilket også er det der nævnes på dahf, men tilbudet på cd-wow.us til
386,63 er stadigvæk billigt, den koster 799,95 hos axelmusic, og billigste
pris på dvdbargain er 477,14 + stor sandsynlighed for told/moms og gebyr.

http://www5.cd-wow.us/detail_results_2.php?product_code=9529 billigste dags
dato

Fra : ML-78

Dato : 27-12-04 14:40

David Rasmussen skrev:

> Der nævnes et okay tilbud her f.eks.:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=101670&highligh
t=family+guy+s%E6soner#101670

Det er ikke noget godt tilbud, da det stadig er region 2. Man kan få
alle tre sæsoner i region 1 for samme pris eller kun lidt dyrere. Jeg
har sammenligt givet mindre end £50 for alle tre sæsoner, og kvaliteten
er langt bedre end R2-versionerne.

ML-78

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 23-12-04 19:26

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har for nyligt opdaget, at 3+ sender 2 afsnit af tegneserien
> "Family Guy" mellem klokken 5 og 6 om morgenen...

Family Guy er ikke en tegneserie... Det er en tegnefilms-serie.

En tegneserie er en af den slags du kan bladre igennem...

HC