Tv/grafikkort
Fra : Peter

Dato : 22-12-04 23:02

Hej gruppe,

Er nogen som kan foreslå et godt tv-kort som samtidig er grafikkort til
Windows XP Media Center Edition 2005. Kortet skal være helt lydløst da
pc'en skal bruges i stuen. Der må gerne medfølge fjernbetjening.

-p

Fra : Peter

Dato : 24-12-04 10:22

Peter wrote:
> [...]
> Windows XP Media Center Edition 2005. Kortet skal være helt lydløst da
> pc'en skal bruges i stuen. Der må gerne medfølge fjernbetjening.

Måske skal jeg prøve at spørge om nogen så kan anbefale et godt lydløst
grafikkort og et godt lydløst tv-kort med fjernebetjening til windows
media center edition 2005? Kravene er at det skal være nemt at optage tv
i god kvalitet. Det skal også være muligt at spille spil.

Fra : anders majland

Dato : 24-12-04 14:26

> [...]
> media center edition 2005? Kravene er at det skal være nemt at optage tv i
> god kvalitet. Det skal også være muligt at spille spil.

Mhs til tv kort er svaret hauppauge pvr 250/250 eller evt det nyere 500 med
2 tunere - Det virker bare, og det fåes med passiv køling. Mhs grafikkort
skal det være forholdsvis nyt/hurtigt da det skal udnerstøtte directx 9 i
hardware...

Men på ms sider om mce2005 står der en liste over kompatibelt hardware...

/A

Fra : Peter

Dato : 25-12-04 18:26

anders majland wrote:

> [...]
> hardware...
>
> Men på ms sider om mce2005 står der en liste over kompatibelt hardware...

Tak. Har du et link til liste over kompatibelt hardware. Har selv lige
kigget forbi på MS, dog uden at finde denne liste.

-p

Fra : anders majland

Dato : 27-12-04 10:22

> Tak. Har du et link til liste over kompatibelt hardware. Har selv lige
> kigget forbi på MS, dog uden at finde denne liste.

Prøv at starte på
http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/partners/hardware.mspx