Hvem har en Bagster tanktaske?
Fra : GRISEN

Dato : 22-12-04 22:55

Jeg skal have investeret i en Bagster tanktaske....
Jeg har set/prøvet et par stykker, men er stadig i tvivl om hvilken model jeg skal have.
Jeg er interesseret i modellerne City, Mini TT og Athena.
Har du en af dem - og ku' jeg få lov at kigge lidt på den, så ville det være en stor hjælp.

*
Jan

Fra : Martin Leong

Dato : 23-12-04 07:34

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> wrote in message
> [...]
> Jeg er interesseret i modellerne City, Mini TT og Athena.
> Har du en af dem - og ku' jeg få lov at kigge lidt på den, så ville det

Alt efter hvor du bor i landet, kunne du prøve at kigge forbi
bikesandparts.dk i Aalborg. Han har en fin udstilling...

Mvh
Martin

Fra : GRISEN

Dato : 23-12-04 08:08

On Thu, 23 Dec 2004 07:34:02 +0100, "Martin Leong" <mk_leong@hotmail.fjern.com> wrote:

>Alt efter hvor du bor i landet, kunne du prøve at kigge forbi
>bikesandparts.dk i Aalborg. Han har en fin udstilling...

Glemte selvfølgelig at skrive, at det gerne skulle være på Sjælland.
Ellers tak.

*
Jan

Fra : Nikolaj

Dato : 06-02-05 08:49

> Glemte selvfølgelig at skrive, at det gerne skulle være på Sjælland.
> Ellers tak.
>
> *
> Jan

Holtug MC forhandler bagster ved jeg ... www.holtugmc.dk

Ellers hvis du vil kigge på nogle af varerne prøv http://www.bagster.com/ ,
selvom de langtfra har alle modeller med billede på.

Fra : GRISEN

Dato : 07-02-05 18:25

On Sun, 6 Feb 2005 08:49:01 +0100, "Nikolaj" <9k@worldonline.dk> wrote:

>Holtug MC forhandler bagster ved jeg ... www.holtugmc.dk

Tak for info.
Jeg fik dog styr på modellerne på Hamburger Motorrad Tage.

*
Jan