Flysimulator - hvad skal jeg gå efter?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-04 22:20

min svoger, som ikke har en døjt forstand på spil, vil gerne prøve et flysim
og spørger mig - jeg ved ikke det helt vilde om lige den genre og derfor
spørger jeg nu jer - hvilket flysim skal jeg anbefale ham?

krav er styring med joystick (uuuuuuh - den var svær!)

så det skulle være muligt at finde noget

han er IKKE seriøs gamer, så det må gerne være nemt at gå til - ikke
nødvendigvis simpelt, men gerne overskueligt for en nybegynder.

på forhånd tak.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : BuFFerz

Dato : 22-12-04 22:30

2 dage tilbage i gruppe er samme emne - men ok...

http://www.caiman.us/scripts/fw/f3dflightsim.html

Selv spiller jeg og mine venner meget
YS Flight Simulation System 2000
som er gratis og kan spilles over nettet - mange fly at vælge mellem

http://www.caiman.us/scripts/fw/f873.html

Fra : Radio

Dato : 23-12-04 12:22

On Wed, 22 Dec 2004 22:29:44 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
dk.spil.computer:

>2 dage tilbage i gruppe er samme emne - men ok...

Nej, det er ikke ok at poste OT og OT svar.

Nu må i nye folk snart til at lære det.

--
Gerner

Hørt i boghandelen.:
Nej lille De, jeg spurgte efter en bog om nissemænd.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-04 20:44

> [...]
>
> Selv spiller jeg og mine venner meget
> YS Flight Simulation System 2000
> som er gratis og kan spilles over nettet - mange fly at vælge mellem

Mange tak, jeg kigger på det og giver budskabet videre

Fra : Radio

Dato : 23-12-04 12:20

On Wed, 22 Dec 2004 22:20:05 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>min svoger, som ikke har en døjt forstand på spil,

Og du har ikke forstand på hvilken gruppe du skal poste flysim spørgsmål i.
Find dog flysingruppen.

Det er 2 gang inden for kort tid der postes flysimrelaterede spørgsmål i denne
gruppe. Det er OT.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-04 20:44

> Og du har ikke forstand på hvilken gruppe du skal poste flysim spørgsmål
> i.
> Find dog flysingruppen.

Undskyld! - må jeg brænde op i helvede for min utilgivelige synd!

Det er jo forkasteligt, at jeg sådan uden videre kommer til at poste her i
gruppen for PC spil, når det er et flysim jeg taler om... hvordan kunne jeg
dog tro at flysim har noget med pc spil at gøre ?! - eftersom jeg ved så
meget om flysims BURDE jeg da have tjekket om der var en gruppe der
omhandlede PC spil... eller flysim, som jo ikke har noget med PC spil at
gøre... eller....

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 10:56

On Thu, 23 Dec 2004 20:43:35 +0100, "sniper_Nolight"

> [...]
>meget om flysims BURDE jeg da have tjekket om der var en gruppe der
>omhandlede PC spil... eller flysim, som jo ikke har noget med PC spil at

Hvorfor er der forskellige grupper til forskellige emner ?

Hvorfor kan du ikke finde ud af at se på listen over dk.grupper ?

Hvorfor kan du ikke finde ud af at begrænse listen til netop flysimgruppen ?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-12-04 11:58

> [...]
>
> Hvorfor kan du ikke finde ud af at se på listen over dk.grupper ?
>
> Hvorfor kan du ikke finde ud af at begrænse listen til netop flysimgruppen

Jeg vil tro jeg er i stand til at udføre de forskellige opgaver du nævner,
men jeg kan, som mange andre, fejle og poste ot - det faktum er jeg ked af
og har på nuværende tidspunkt tilføjet den rigtige gruppe i min liste og
kigger der - så langt så godt.

Det der virkeligt irriterer mig er folks (din!) måde at oplyse hinanden
herinde - ved at poste forkert en gang (i umindelige tider... og i 2 meget
nærliggende grupper) har jeg allerede irriteret dig så meget at du føler dig
berettiget til at at tale ned til mig... "Og du har ikke forstand på hvilken
gruppe du skal poste flysim spørgsmål i.
Find dog flysingruppen" - et sådant svar finder jeg nedladende og
provokerende - personligt ville jeg ikke svare nogen på den måde - Bufferz
gør opmærksom på en lignende post længere tilbage, men har dog pli til at
gøre det ordentligt - jeg ville gøre opmærksom på det på en lignende måde

så næste gang du føler dig i din ret til at irettesætte mig (hvilket er fair
nok), så gør det ordentlligt, ellers lad være med at blande dig i mine
indlæg - der må osse være nogle netetikette regler der nævner noget om
almindelig høflighed... så mon ikke vi begge kan lære lidt her?

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 13:10

On Fri, 24 Dec 2004 11:57:46 +0100, "sniper_Nolight"

> [...]
>indlæg - der må osse være nogle netetikette regler der nævner noget om
>almindelig høflighed... så mon ikke vi begge kan lære lidt her?

Og du mener at dit svar var en ordentlig måde at svare på ?
>sniper>
>sniper> Undskyld! - må jeg brænde op i helvede for min utilgivelige synd!
>sniper>
>sniper> Det er jo forkasteligt, at jeg sådan uden videre kommer til at poste her i
>sniper> gruppen for PC spil, når det er et flysim jeg taler om... hvordan kunne jeg
>sniper> dog tro at flysim har noget med pc spil at gøre ?! - eftersom jeg ved så
>sniper> meget om flysims BURDE jeg da have tjekket om der var en gruppe der
>sniper> omhandlede PC spil... eller flysim, som jo ikke har noget med PC spil at
> [...]

Jeg tror nu nok du kunne svare på den måde du beder mig om at svare på.
Det kan du altså ikke, men skal undskylde på en så nedladende måde at det
tangerer mudderkast.

Tag en tydekiks og lær din mailer at kende bedre så du ikke fejlposter en anden
gang.
Det hjælper også at læse fundatserne for grupperne inden du fejlposter.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-12-04 15:40

> Tag en tydekiks og lær din mailer at kende bedre så du ikke fejlposter en
> anden
> gang.
> Det hjælper også at læse fundatserne for grupperne inden du fejlposter.

jaja, whatever

> --
> Gerner

sjovt det navn ofte dukker op, når nogen skal dunkes i hovedet - få et liv.

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 17:17

On Fri, 24 Dec 2004 15:39:37 +0100, "sniper_Nolight"

>jaja, whatever

Tænd lyset.

Fra : Mads

Dato : 24-12-04 20:39

On Fri, 24 Dec 2004 13:09:38 +0100, Radio <fjernspam@postkasse.rg>
wrote:

>Tag en tydekiks

Tydekiks ? ROTFLMAO

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 21:00

On Fri, 24 Dec 2004 20:38:35 +0100, Mads <DeathTo@ll.spammers> wrote in
dk.spil.computer:

>Tydekiks ? ROTFLMAO

Det er jo børnenes jul. Fik du det bedre ?

Fra : Mads

Dato : 25-12-04 00:59

On Fri, 24 Dec 2004 21:00:12 +0100, Radio <fjernspam@postkasse.rg>
wrote:

>Det er jo børnenes jul. Fik du det bedre ?

Tak, jeg har det skam helt fint Gverner.

Glædelig jul, din gamle svindler.

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 11:01

On Sat, 25 Dec 2004 00:59:04 +0100, Mads <DeathTo@ll.spammers> wrote in
dk.spil.computer:

>Tak, jeg har det skam helt fint Gverner.
>
>Glædelig jul, din gamle svindler.

Ja gid du vil få dine nødder galt i halsen, og ........