FX5700LE på MSI K7T bondkort = No go
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 22-12-04 19:48

Hej har netop fået udskiftet mit defekte Gf4Ti4200 til et
ASUS FX5700LE (V9579 le/td)

Kortet sidder på et MSI K7T Turbo bunkort og har 640 MB ram. On board lyd.

I 2D har jeg ingen problemer med kortet. Det kører fint. Men skal 3D delen
til at virke, så går det galt. Enten CTD'er programmet, eller computeren
halt'er (går i stå uden at reagere på noget), sidste mulighed er at
computeren simpelthen genstarter.

Tænkte det kunne være en software fejl, så jeg har gininstallret Win XP pro,
og opdateret med SP2 + nyeste, nyeste drivere fra Nvidia og DirectX.

Det underlige er, at kortet tilsyenladende virker på en anden computer. Jeg
testede det på en alternativ computer med et tvivlsomt ESC bundkort.
Umiddelbart uden problemer.

Er der nogen som helst der har en ide om, hvad pokker der går galt???
/Peter