Bøsse-uærlighed ctr. Glistrup-ærlighed
Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-04 10:55

Bøsse-uærlighed ctr. Glistrup-ærlighed

Man skal stå ved hvad man har gjort, er kernen i Fremskridtspolitik, men
bøsser var stærkere og da karposis sarkom og dermed AIDS opdagedes i 1982,
tvang homosex-pressionsgrupperne vort parlament til at ophæve hævdvunden
registrerings-rutine og -pligt vedr kønssygdom. Selvhaderne vil have lov
til at myrde i flæng straffrit via HIB-smitte, og de lyver, at færre ville
lade sig undersøge, hvis ikke det kan ske anonymt.

Eneste parti der frontal-angreb hemmelighedskræmmeri-sammensværgelserne var
Glistrups (og CDU i Bayern) og vi foreslog - en anelse provokatorisk a la
muhamedanerloven - at alle smittebærere skal bære AIDS-advarsel tatoveret på
kønsorganerne.

Ansvarlige overlæger bakkede os kraftigt op, vedr at lov om smitteopsporing
skulle fortsætte, og påviste at registreringspligt og åbenheds-krav vedr
Tuberkulose, syfilis og anden infektion har bevisligt reddet tusinder af
menneskeliv - på linie med pest-karantæne siden middelalder-epidemi-tiden.

Professor dr.med Hugh Zachariae gør i kronik på www.jp.dk status i dag og
retter alvorlig anklage mod de svage politikeres dræbende udåd, der er
stadig bedre bevist.

Men journalisme=4.statsmagt hylder jo at "Et svagt folk har altid ret", så
intet sker før Pia og Fogh gøres så stærke, at de ikke behøver
konservativ-nissers støtte (hvilket måske dog ikke er nok, da sådant afgøres
internationalt).

Fra : Morten Nielsen

Dato : 22-12-04 16:17

On Wed, 22 Dec 2004 10:54:32 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

[snip]

Ups, du har da glemt citaterne.

/Morten

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-04 22:48

"Morten Nielsen" <DELETEnyhedsgrupper@mortenn.dk> wrote in message
> On Wed, 22 Dec 2004 10:54:32 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
> [snip]
>
> Ups, du har da glemt citaterne.

Ja, fordi hvad jeg har om homosex er mere sjovt end aids-relevant. Iøvrigt
har Skaarup fra DF iforgårs en fremragende opbakning af den glistrupske
overlægekronik i JP - det er et godt lærlingeparti.
Alle der ønsker størst mulig lykke for flest mulig danskere har i
Glistrup-ytringerne fået perfekt kompas og fyrtårn.

Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre. Simon
Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

xxbøs Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by sterilizing them.
F.Scott Fitzgerald

xxBøs Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

xxBøs Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl). Bo Warming

xxBøs "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

xxBøs Homer Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

xxddkæ All our poeticising and thinking from the highest to the
lowest is marked by exaggerated importance placed on the love-story as the
principal story in our lives. Nietzsche

xxhh Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

xxbø Her i Hollywood er der lutter magre, skallede
skabsbøsser, der har store problemer med fede, rapkæftede kvinder.
Roseanne Arnold

xxhsbø Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så
meget på mig selv. Woody Allen

xxbø På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James

Fra : Lasse Madsen

Dato : 22-12-04 18:22

> [...]
> muhamedanerloven - at alle smittebærere skal bære AIDS-advarsel tatoveret

Vi foreslog .... hvad har du haft med sådan noget at gøre ? blev du ikke
forvist fra partiet

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:44

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> Vi foreslog .... hvad har du haft med sådan noget at gøre ? blev du ikke
> forvist fra partiet

er det maleren fra østrig der er på tapetet

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-04 06:56

"Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> "Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
>>> Glistrups (og CDU i Bayern) og vi foreslog - en anelse provokatorisk a

2001 efter at partiet havde lidt valgnederlag og behøvede ny underskrifter
og dermed var totalt dødt, fandt nogle fjender af Glistrups linie på at gøre
mig til syndebuk og ekskludere mig, men da AIDS var ny og varm sag(1984-88)
, kom jeg meget på Christiansborg og det meste af 1991 havde jeg ansættelse
på Rigsarkivet med at ordne Glistrups folketings-arkiv - hvorfra mange af
mine citater er hentet.
Han er den mest belæste danske politiker nogensinde, og hans tusinder af
læserbreve er en guldgrube, omend de færreste blev optaget.

Kort efter valgnederlaget meldte Glistrup sig ud af partiet, som ikke
længere var værd at bruge tid på

Den tid hvor vi betød mere for DK end resten af folketinget, var 1972-85.
Udlændingestop indførtes - halvhjertet - i 1973 pga os og med
formere-sig-som-rotter udtalelse sparkedes igang den debat, der skabte Pia
og som Sverige mangler, og indtil 1991 hvor Mimi Jacobsen krævede at
formiddagsbladene holdt op at optage muslimkritiske læserbreve, skrev jeg
(under pseudonymer delvis) samt min jødiske ven Geoffrey Cain næsten
halvdelen af disse, og var sammen med Ole Kreiberg næsten eneste
usenet-indvandringskritiker i 90'erne, hvad der fik netbetjentene til at
oprette dpi i forgæves håb om at udstøde og gettoisere den voksende skare af
patrioter.

"For us, patriotism is the same as the love of humanity.Mohandas Gandhi
"In the beginning the patriot is a scarce man, brave, hated, and scorned.
When his cause succeeds the timid join him, for then it costs nothing to be
a patriot".Mark Twain

Her lidt fyndord fra Z-højdepunktstiden

"Man bør ikke på Christiansborg blande sig i, hvordan folk hygger sig. Men
man bør skabe bl. a. de økonomiske forudsætninger for, at folks
hyggetilværelse bliver bedst mulig. Glistrup

"Vi tror denne lykke skabes i de danske biler ude i søndagsbilismen, på
publikumspladserne, hvor man kan følge fodboldkampene i Idrætsparken, eller
i KB-Hallen, eller foran TV-apparaterne. Glistrup

"Den fælles målsætning er jo størst mulig lykke for det størst mulige antal.
Glistrup

" Den omstændighed, at jeg ikke betaler skat, har sikkert været med til
at gøre samfundsmæssig gavn. Der er rejst debat om skatteproblemerne. Jeg
har ikke været med til at betale 10 meter ekstra motorvej, en ekstra etage
på en eller anden ambassade eller en ny kanon til militæret - men min
manglende skattebetaling har været med til at aktivere samfundsdiskussionen
i dette land. Glistrup

"Der eksisterer et eneste skel af betydning i Danmark, og det er mellem
skrivebordsarbejde og nyttigt arbejde. Der eksisterer ingen skel mellem
kapitalister og udbyttede eller mellem arbejde og arbejdsgivere.Glistrup

" Fremskridtspartiet vil som bekendt udrydde de tre store kræftsvulster i
dansk økonomi - indkomstskatten, bureaukratiet og lovjunglen. Kun på den
måde opnås det spring fremad i nationalproduktet, som er det eneste
bæredygtige grundlag for, at samfundets pensionister kan få det bedst
muligt. Glistrup

" I dette fordærvede samfund er advokatstanden privilegeret. Det er et
af dette samfunds store dumheder. Advokater tjener tykt på næsten intet
produktivt at bestille. Glistrup

" Ved ikke at betale skat, er jeg med til at åbne folks øjne for, at
skattesystemet er galt. Det tror jeg, gør mere samfundsmæssig gavn end de
ti meter motorvej, mit skat kunne finansiere. Desuden er det ikke noget
særkende for mig. Der er mange andre, som ikke betaler skat. Jeg skriger
bare lidt mere op om det.Glistrup

" Demokratiets ondeste led er dem, der sidder i vores
revalideringscentre. De gør skade for de socialt handicappede. Glistrup

Når man ser hvor mange invalidepensionister vi har, skulle man tro at der
var gået en

atomkrig over landet

Vi vil standse enhver form for økonomisk hjælp til aftenkurser med
bridgespil og ølbrygning, der skal ikke ydes støtte til hverken balletpiger
eller billedhuggere, og Roskilde universitet skal omdannes til motel.
Glistrup

"92 procent af landets lovgivning er overflødig - deriblandt
injurielovgivningen. Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig
til rovmorder, ville jeg ikke anlægge sag. Hvis man vil have en sag frem i
lyset, må man henvende sig til pressen, der både arbejder hurtigere og er
bedre egnet til at finde frem til sandheden end landets domstole, der ofte
er befolket af pæne ældre herrer uden kontakt med nutiden." Glistrup