Andet multimedie
PSD-filer i InDesign spørgsmål.
Fra : Peter Theglev

Dato : 22-12-04 09:03

Hvis man nu har en psd-fil, der består af 2 lag:
1) En mælkekarton i det øverste lag
2) En skygge, der i psd-filen, står til Multiply, i nederste.

Kan man så placere filen i InDesign, og bibeholde Multiply-lagets
egenskab? Jeg kan ihvertfald ikke.

Der er netop kommet en xtension til Quark 6.5, hvor man I Quark kan
styre alle lagene i en placeret psd-fil. Blending-mode, opacity mm.

Arbejder på Mac.

/Peter

Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 23-12-04 04:14

Hvilken version af InDesign har du?

Med venlig hilsen / Best regards

Kenneth Brøgger
Giantmedia
www.giantmedia.dk

Kildemoseparken 58, 3310 Ølsted -
Tlf.: 477 234 00 / 2949 0328 - E-mail: info@giantmedia.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 23-12-04 08:32

Kenneth Brøgger wrote:
> Hvilken version af InDesign har du?

> [...]
den seneste CS

Fra : Jakob Graves

Dato : 29-12-04 22:03

Peter Theglev wrote:
> [...]
>
> Der er netop kommet en xtension til Quark 6.5, hvor man I Quark kan
> styre alle lagene i en placeret psd-fil. Blending-mode, opacity mm.

Jeg er relativ sikker på, at den rent faktisk understøtter det i dag.
Jeg har lige testet med InDesign og Photoshop CS. Jeg tror det virker,
Peter.

Graves

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-12-04 12:06

Jakob Graves wrote:

> Jeg er relativ sikker på, at den rent faktisk understøtter det i dag.
> Jeg har lige testet med InDesign og Photoshop CS. Jeg tror det virker,
> Peter.
>
> Graves
Graves, din hund - vi skal vist lige snakke sammen. Ses! Og Godt Nytår!

/Pop-fessor