Desperat/ liderlig?!
Fra : ullala

Dato : 21-12-04 22:58

Er man desperat, fordi man interesserer sig for sex - Udtaler sig positivt
og lystent - Og har et naturligt behov for, og lyst til, sex?

Hmmm.... Hvorfor skal desperat dog være et negativt ladet ord? Man kan vel
osse ligeså godt bruge ordet liderlig? Og hvem ved sin fulde fornuft og
sansers brug, er ikke liderlig?
Sex er den mest naturlige, vanvittigt lækre, pirrende, og skide spændende
leg, 2 voksne mennesker kan foretage sig sammen... At nogen så får så ondt i
selvtilliden, at man bruger dette som en magtkamp - Et middel til at få
tvunget sin ret igennem, er direkte frastødende. Kender utallige mennesker
(mænd), hvis partner (kvinder) "straffer", ved at nægte at dyrke sex..
Jeg ser mange indlæg her - Og kender til parforhold, som netop omhandler
dette, og jeg FATTER ikke at disse mennesker (mænd) FINDER sig i at blive
kostet sådan rundt med! Omvendt FATTER jeg heller ikke kvinder, som nægter
sig selv den glæde og fryd det er, at være SÅ uendelig tæt på den man
elsker/ begærer. Disse kvinder må have et selvværd på størrelse med et
knappenålshovede, idet de ikke synes at have andre forhandlingsmidler, end
deres egen krop, lyst og nydelse...
Kvinder - Der er en grund til at i sover sammen med jeres kæreste/ mand nat
efter nat... Åben munden, sig noget, og spred benene og NYD...
Mænd - Sig noget - Giv respons! Og find jer ikke i at blive reduceret til et
forhandlingsobjekt.... Og spring så på jeres kvinder, og NYD!
Ve den kvinde, og den mand, som ikke sætter pris på sin kæreste - Vi er nok
som ikke har det privilegie, at have en at elske, og nyde - at blive
elsket...

Ullala...

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 21-12-04 23:48

Liderlighed er for det meste en satanisk drift, som har til hensigt at
fastholde mennesket på et dyrisk plan og som tit skiller det, som ellers
kun Gud og døden må skille, nemlig ægteskabet.
Lad ikke Satan styre jeres liv. Kvit alkoholen, smøgerne og
før-ægteskabelig sex og lær, at kærligheden og det sjælelige er den
eneste vej frem.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-12-04 01:00

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lad ikke Satan styre jeres liv. Kvit alkoholen, smøgerne og
> før-ægteskabelig sex og lær, at kærligheden og det sjælelige er den eneste

Hvorfor er liderlighed en dårlig ting? Og hvorfor er det dårligt at være
dyrisk? Jeg hører til dem som mener at mennesket bare er et dyr, som
tilfældigvis tog et højere trin på udviklingsstigen. Jeg tror der er større
fare for at folk bliver fucked, når de glemmer at de også er simple og har
simple behov.-

Fra : Bj@rne

Dato : 22-12-04 16:40

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> fare for at folk bliver fucked, når de glemmer at de også er simple og har

Lad os se os lidt omkring, læse lidt i historien og se hvor megen skade
mennesker med en dyrisk voldsom og dejlig seksuel lyst har forvoldt
menneskeheden Kontra hvor megen skade fanatiske religiøse mennesker har
forvoldt.... Ja jeg fatter ikke at krig i guds navn (eller Allahs For
den sags skyld) skulle være bedre end at dyrke sex og være glad for det.
Thomas du må have mig undskyldt, Men din fromhed pisser mig altså
lidt af. Jeg har meget svært ved at acceptere at du forsøger på at
missionere i en gruppe hvor folk diskuterer deres seksualitet. jeg har
intet imod at du er stærk i din tro. Det er jeg ikke (ikke troen på Gud)
og det vil jeg appelere til dig at DU vil acceptere. Hvis jeg ville
snakke om gud og den kristne tro så gad jeg ikke befinde mig i denne
gruppe hvor ord som PIK, FISSE, KNEPPE og ja måske dem der er værre
forekommer.
Det er ikke ord som kristne mennesker som dig har det specielt godt
med.... ved jeg (har engang arbejdet hos en landmand som var indre
missionsk OG Hykler.)
Du nægter jo alligevel at lytte til andre end dig selv og Guds ord.
Og de fleste af de mennesker som er her har sansynligvis aldrig
bladret i biblen.. Og jeg vil gætte på at mange af dem har det som jeg:
De som har skrevet ordene i Biblen kunne umuligt vide hvordan verden
ville se ud 2000 år senere.
Hilsen Bjarne

Fra : Paul

Dato : 22-12-04 17:42

Bj@rne wrote:

> Thomas du må have mig undskyldt, Men din fromhed pisser mig altså lidt
> af.

Det lader til du har indset hvad det er han er ude på. :)

Hvis du så ville læse nogle af hans "indlæg" så vil du komme til den
konklusion, at han med vilje provokerer - det har han nemlig selv
skrevet (et indlæg du selv må finde).

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Bj@rne

Dato : 23-12-04 14:49

Paul wrote:

> [...]
>
> Hvis du så ville læse nogle af hans "indlæg" så vil du komme til den
> konklusion, at han med vilje provokerer - det har han nemlig selv

Jamen så er jeg da blevet narret godt og grundigt. Men altså det bliver
jo heller ikke VED med at være sjovt. Jeg har tit læst hvad thomas har
skrevet og kan egentlig ikke forstå at han SELV synes det er sjovt. Men
pyt. Nu kender jeg jo sammenhængen og har en smule lettere ved at
ignorere "indlægene" SS
Hilsen Bjarne

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 23-12-04 16:19

"Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pyt. Nu kender jeg jo sammenhængen og har en smule lettere ved at ignorere

det er nemlig rigtigt - op i røven med thomas.........

Fra : Bj@rne

Dato : 26-12-04 18:44

Benny Bomstærk wrote:
> "Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> det er nemlig rigtigt - op i røven med thomas.........

Hvis endelig det skal være..... så helst en anden end thomas.
Bjarne

Fra : Rasmus

Dato : 04-01-05 20:31

> [...]
> bladret i biblen.. Og jeg vil gætte på at mange af dem har det som
> jeg: De som har skrevet ordene i Biblen kunne umuligt vide hvordan

Amen !! ku ikke have sagt det bedre selv....

Fra : Rasmus

Dato : 04-01-05 20:37

Fra : phk

Dato : 22-12-04 17:25

> [...]

> fastholde mennesket på et dyrisk plan og som tit skiller det, som ellers
> kun Gud og døden må skille, nemlig ægteskabet.

Liderlighed skiller ægteskabet?

Nok nærmere mangel på samme, unge mand! Når du får lidt livserfaring vil du
give mig ret.

> Lad ikke Satan styre jeres liv. Kvit alkoholen, smøgerne og
> før-ægteskabelig sex og lær, at kærligheden og det sjælelige er den eneste
> vej frem.

Har ikke meget med sexualitet at gøre.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:00

> [...]
>
> Liderlighed skiller ægteskabet?
>
> Nok nærmere mangel på samme, unge mand! Når du får lidt livserfaring vil

at i gider??

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:59

> [...]
> Lad ikke Satan styre jeres liv. Kvit alkoholen, smøgerne og
> før-ægteskabelig sex og lær, at kærligheden og det sjælelige er den eneste

dont feed the troll

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-04 20:27

"Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> dont feed the troll

Vrøvl. Dette er dk.snak.seksualitet, hvor såvel troll'en og alle de, der
imødegår ham, får seksuel tilfredsstillelse derved.

--
-Jens B.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 20:48

> [...]
>
> Vrøvl. Dette er dk.snak.seksualitet, hvor såvel troll'en og alle de, der
> imødegår ham, får seksuel tilfredsstillelse derved.

gud - er det sex jeg kan mærke.........

det da ikk' så ring' endda (citat fra en fiiiiiiiskereklame)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-12-04 00:12

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> elsker/ begærer. Disse kvinder må have et selvværd på størrelse med et
> knappenålshovede, idet de ikke synes at have andre forhandlingsmidler, end

Måske har disse kvinder (kunne også være mænd) bare ikke lyst?

Kanske lysten går fløjten, hvis ikke kvinderne (mændene) føler sig
respekterede, værdsat, elsket (fortsæt selv rækken)?

> Kvinder - Der er en grund til at i sover sammen med jeres kæreste/ mand
nat
> efter nat... Åben munden, sig noget, og spred benene og NYD...

Måske åbner et sundt menneske engang imellem munden for at sige: Jeg er
død-træt og gider ikke sex i aften eller andet i den dur.

> Ve den kvinde, og den mand, som ikke sætter pris på sin kæreste - Vi er
nok
> som ikke har det privilegie, at have en at elske, og nyde - at blive
> elsket...

Fordi verden rummer mange singler, betyder det ikke at kvinder (eller mænd)
skal dyrke sex, når de ikke har lyst.

Oftest siger mennesker til og fra, fordi det er sådan de føler det.

Ergo:
Nej til sex = ingen lyst til sex.
Ja til sex = lyst til sex.

Det virker meget naturligt, at sige til og fra på den måde - jeg ville nødig
have en partner der sagde ja, bare fordi "det gør man, ellers er sex pr.
defintion blevet en handelsvare".

Naahhh... heller et oprigtigt nej, end et forstilt ja.

mange hilsner

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 22-12-04 07:29

"nusle nuslesen" <nuslepige@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Kanske lysten går fløjten, hvis ikke kvinderne (mændene) føler sig
> respekterede, værdsat, elsket (fortsæt selv rækken)?

Ja ja, undskyldninger - øh jeg mener forklaringer - er der mange af. Men det
rokker jo ikke ved, at det sgu da er synd for de personer. Der er jo helt
klart noget galt i deres liv, hvis de kronisk ikke har lyst til sex, uanset
årsagen. Hvis de samtidig heller ikke føler sig værdsat, respekteret, osv,
ja så er det bare endnu mere miserabelt. Det er sgu da et hundeliv. Måske de
personer skulle gøre op med sig selv, om de ikke skulle gøre noget ved
problemet. Jeg mener, hvis en person tillader et sådant parforhold at køre
derudaf år efter år, så er problemet jo ikke partnerens manglende respekt og
værdsættelse, men snarere at personerne ikke respekterer og værdsætter sig
selv. Her er jeg enig med ullala; det tyder altså på lavt selvværd, og så
nytter det ikke at give partneren skylden. Ansvaret må ligge hos personen
selv.

-Michael.

Fra : Paul

Dato : 22-12-04 00:13

ullala wrote:
> Er man desperat, fordi man interesserer sig for sex - Udtaler sig positivt
> og lystent - Og har et naturligt behov for, og lyst til, sex?

Nej! :)
Man er desperat når man ikke formår at sætte ord på sine behov, på sin
liderlighed, og bare kaster sig ud i det i håb om at få stillet sit behov.

> Hmmm.... Hvorfor skal desperat dog være et negativt ladet ord?

Fordi det er det :)

>Man kan vel
> osse ligeså godt bruge ordet liderlig? Og hvem ved sin fulde fornuft og
> sansers brug, er ikke liderlig?

Ja, hvem er aldrig det? :)

<snip - længere historie>

Magtkampe kommer jo ikke af ingenting - og der skal to til en magtkamp.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~

Fra : PerX ...

Dato : 31-12-04 22:21

In article <41c89c66$0$96919$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
brummes*FJERN*@yahoo.dk says...
> Er man desperat, fordi man interesserer sig for sex - Udtaler sig positivt
> og lystent - Og har et naturligt behov for, og lyst til, sex?

Ikke nødvendigvis - men hvis man bliver ved med at tale om et specifikt
emne til folk som ikke gider høre på det, så begynder de at forsøge at
få en til at holde mund - ofte med negative kommentarer.

> Hmmm.... Hvorfor skal desperat dog være et negativt ladet ord?

Fordi ingen har lyst til at være desperat.

> Man kan vel osse ligeså godt bruge ordet liderlig?

Bare ikke om samme ting da de to ord dækker over to forskellig ting.