Komme i søvne
Fra : Helle Nielsen

Dato : 21-12-04 22:58

Hejsa.

Er der nogen kvinder herinde der har oplevet at komme i søvne? at drømme
noget rigtig frækt og så pludselig komme?

Jeg har efterhånden oplevet det RET mange gange indenfor det sidste ½ års
tid.

Fra : ullala

Dato : 21-12-04 23:11

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget rigtig frækt og så pludselig komme?
>
> Jeg har efterhånden oplevet det RET mange gange indenfor det sidste ½ års

Nope - Så heldig har jeg endnu ikke været.
Men vågner ret ofte, meget ophidset - Og må så selv lige bruge et par
sekunder på forløsning, før jeg kan sove videre

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 21-12-04 23:52

ullala wrote:
> [...]
> Men vågner ret ofte, meget ophidset - Og må så selv lige bruge et par
> sekunder på forløsning, før jeg kan sove videre

Jeg vil bede for dig min pige.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-04 00:13

Thomas K. Jeppesen skrev:

>Jeg vil bede for dig min pige.

Hellige Jomfru Maria!
Du som fødte uden at synde,
lær mig at synde uden at føde.
Amen.
--
Knud

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-12-04 16:59

Hej,

> Hellige Jomfru Maria!
> Du som fødte uden at synde,
> lær mig at synde uden at føde.
> Amen.

*Hehe* - minder mig pludselig om denne her, som min morfar engang sagde:

"Vor kære Gud og Skaber,
du ved min fisse gaber,
den er sort som en ravn,
og dyb som en havn.
Åh, giv mig pik i Jesu navn."

mange hilsner

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-12-04 02:09

nusle nuslesen wrote:

> *Hehe* - minder mig pludselig om denne her, som min morfar engang sagde:
>
> "Vor kære Gud og Skaber,
> du ved min fisse gaber,
> den er sort som en ravn,
> og dyb som en havn.
> Åh, giv mig pik i Jesu navn."

Sagde din _morfar_ det?

hmmmmmmm

mvh

Carsten Riis

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-12-04 14:54

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Sagde din _morfar_ det?

Yup - men selvfølgelig ikke om sig selv (!). Som en gengivelse af ludernes
aftenbøn, tror jeg han kaldte det.

mange hilsner

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:42

> Hellige Jomfru Maria!
> Du som fødte uden at synde,
> lær mig at synde uden at føde.
> Amen.
> --
> Knud

denne er bedre

Hellige Jomfru Maria
lad mig leve i cølibat hele livet
så jeg kan få kæp i metervis af din søn når jeg engang kreperer

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:40

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Jeg vil bede for dig min pige.

du er pissemisundelig

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 22-12-04 19:43

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Jeg vil bede for dig min pige.

Og jeg vil bede for at du en dag ser lyset og fornægter den djævel der
konstant formørker dit sind og tvinger dig til at fornægte dig selv -
egentlig tror jeg ikke på Satan og dæmoner, da Guds kærlighed er så stor at
den dækker alle, men du får mig alligevel til at overveje om ikke der skulle
findes dæmoner - du lyder i al fald som en...

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:40

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men vågner ret ofte, meget ophidset - Og må så selv lige bruge et par
> sekunder på forløsning, før jeg kan sove videre

og så sover man ski'egodt

Fra : Paul

Dato : 21-12-04 23:40

Helle Nielsen wrote:
> [...]
> noget rigtig frækt og så pludselig komme?
>
> Jeg har efterhånden oplevet det RET mange gange indenfor det sidste ½ års

Det sker faktisk rimeligt ofte for min kone. :)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 21-12-04 23:52

Helle Nielsen wrote:
> [...]
> noget rigtig frækt og så pludselig komme?
>
> Jeg har efterhånden oplevet det RET mange gange indenfor det sidste ½ års

Find dig en mand og bliv gift. Sex er Guds gave til ægteskabet og må
ikke nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-12-04 00:56

> Find dig en mand og bliv gift. Sex er Guds gave til ægteskabet og må ikke
> nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

For dælen... Orgasme er guds gave til menneskene. Sådan er det. Det skal
ikke forsvindes vha viljestyrke.

Fra : Vic.

Dato : 22-12-04 01:10

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Find dig en mand og bliv gift. Sex er Guds gave til ægteskabet og må
> ikke nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

Du er da syg i roen. Hvad med at svare i den anden tråd du har gang i? Eller
er det ubehageligt at blive afsløret som en idiot med psykopatiske træk?

Vic.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:44

"Vic." <ingen@spam.her.tak> skrev i en meddelelse

> Du er da syg i roen. Hvad med at svare i den anden tråd du har gang i?
> Eller er det ubehageligt at blive afsløret som en idiot med psykopatiske
> træk?
>

> Vic.

friske fiiiiiiiisk
friiiiisk fangede fiiiiiiisk

Fra : Vic.

Dato : 22-12-04 18:14

Benny Bomstærk wrote:
> "Vic." <ingen@spam.her.tak> skrev i en meddelelse

> friske fiiiiiiiisk
> friiiiisk fangede fiiiiiiisk

Hvad med at holde fingerne fra dit tastatur, når du nu alligevel ikke har en
skid fornuftigt at bidrage med? Har du iøvrigt et problem med at finde et
passende navn? var 2v 2k ikke godt nok længere?

Vic.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:23

> var 2v 2k ikke godt nok længere?

nej - det mindede dog ikke om en pastil, men alligevel................

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-12-04 11:54

> Find dig en mand og bliv gift. Sex er Guds gave til ægteskabet og må ikke
> nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

Jeg har skam en mand.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:45

> Jeg har skam en mand.

og hvorfor så osse nøjes når man tillige har sig selv.......

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-04 15:01

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Find dig en mand og bliv gift. Sex er Guds gave til ægteskabet og må
> ikke nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

Helle kunne så med rette svare dig: Find dig en kone!
Se dog at få den opdatering til det 21. århundrede, mand - du er sgu lige så
slem at høre på, som alle de der amerikanske bibelbaskere (Læs: hyklere!).
Spil lidt pik og nyd livet, det kunne være det hjalp på alle dine
indestængte frustrationer, det er da derfor vi er skabt som vi er, med
seksualitet, kønsorganer, hjerner, hjerter, og hvad deraf følger!

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:47

"Aragorn Elessar" skrev
til > "Thomas K. Jeppesen"

> Spil lidt pik

jamen for faen - det er jo osse det han gør - han har bare en helvedes
dårlig samvittighed over det..........

synd for ham

Fra : preben nielsen

Dato : 22-12-04 17:06

> [...]

> og må ikke nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

Se at komme i behandling. Du har vist brug for et laaaangt
behandlingsforløb, så det gælder om at starte så snart som muligt.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 17:43

> [...]
> nydes hverken alene eller med andre end ægtefællen.
> Du kunne også prøve med lidt viljestyrke og tro.

det er fame lige før du er dummere at høre på end BW

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-12-04 00:58

> [...]
> noget rigtig frækt og så pludselig komme?
>
> Jeg har efterhånden oplevet det RET mange gange indenfor det sidste ½ års

Jeps, det sker også tit for mig, men ok, jeg har også en MEGET fræk
drømmeverden når jeg sover. Jeg plejer at vågne i det øjeblik at jeg
kommer, og sover så videre med et lille smil og endorfinerne rullende i
kroppen.
Men det er ret ofte i perioder.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-12-04 11:55

> [...]
> drømmeverden når jeg sover. Jeg plejer at vågne i det øjeblik at jeg
> kommer, og sover så videre med et lille smil og endorfinerne rullende i

Hehe lige en beskrivelse af mig

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-12-04 14:39

On Wed, 22 Dec 2004 00:57:36 +0100, Nana Sørensen wrote:

> [...]
> drømmeverden når jeg sover. Jeg plejer at vågne i det øjeblik at jeg
> kommer, og sover så videre med et lille smil og endorfinerne rullende i

Enten er I heldige eller også er i fulde af fis og liderlig

Sexdrømme udgør under 1% af alle drømme i et menneskes liv

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:06

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.22.13.39.03.960642@for.contactinfo...

> Enten er I heldige eller også er i fulde af fis og liderlig
>
> Sexdrømme udgør under 1% af alle drømme i et menneskes liv

> [...]

NIX - sexdrømme når man sover er måske 1 pct, men så er de sidste 99 når man
er vågen!!

Fra : ullala

Dato : 22-12-04 22:21

Enten er I heldige eller også er i fulde af fis og liderlig

Sexdrømme udgør under 1% af alle drømme i et menneskes liv

Hmmmm..... Jeg mener ikke at jeg drømmer særlig "sexet" eller lign... Blot
det at vågne op, og være stangliderlig, og klar til det hele... Ved ikke om
det har noget med drømme at gøre...
Måske noget dybere i min underbevidsthed?
Skal ikke ku´ sige det, men hyggeligt er det ihvert fald

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-12-04 22:36

On Wed, 22 Dec 2004 22:20:36 +0100, ullala wrote:

> [...]
> ikke om det har noget med drømme at gøre... Måske noget dybere i min
> underbevidsthed? Skal ikke ku´ sige det, men hyggeligt er det ihvert fald

Hehe ja

Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 22-12-04 16:12

Hej Helle

I den periode, du omtaler, har du da dyrket mere eller mindre (fysisk) sex ?

Kan du evt. huske nogle af de drømme, du har haft ?

Nysgerrig hilsen

Carsten

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-12-04 20:16

"Carsten Jørgensen" <cjng3_slet@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
>
> Kan du evt. huske nogle af de drømme, du har haft ?

Hmm jeg har måske ikke rigtig haft lyst til sex med min kæreste pga. en hel
del problemer mellem os mht. at vi boede sammen og han ville bo for sig selv
men stadig komme sammen. Det har gjort at jeg ikke føler jeg har haft lyst
til at dyrke sex med ham men i mine temmelig vilde drømme *rødmer* har det
været ham jeg har haft sex med som oftest og det har satme været frækt hehe.
Har også flere gange drømt at jeg er blevet voldtaget og har grædt og grædt
for til sidst at kunne lide det....ej seriøst det her er temmelig
grænseoverskridende for mig

Mvh Helle