The sims 2 hak
Fra : Zero

Dato : 21-12-04 21:15

Hej!

Jeg har the sims 2, og det har kørt ganske fint indtil nu. Der er 1800 mhz
i, fint lydkort, fint grafik kort, og der var 256 ram i. Men den er blevet
opdateret, og nu er der 720 ram i. det sjove er så at den, og andre nyere
spil, er begyndt at hakke helt vildt, og jeg kan næsten ikke starte
spillet. Der er også begyndt at komme grafik fejl. Der kom dog også et nyt
lydkort i, men det bliver kun aktiveret når man bruger et andet program, og
lyden er næsten det eneste der ikke er begyndt at drille. Og det skulle
også være mærkeligt at flere ram ville irritere. Har prøvet at installere
spilleet igen, men det virker dog helelr ikke.
Er der nogen der ved hvordan grafikfejlene og alle hakkene kan stoppes?

på forhånd tak.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-12-04 21:38

Zero wrote:
> [...]
> spilleet igen, men det virker dog helelr ikke.
> Er der nogen der ved hvordan grafikfejlene og alle hakkene kan stoppes?

Prøv at fjerne det nye ram, og se om det gør en forskel. Det /kan/ være
at ramklodsen er defekt.
Hvis det stadig hakker, så prøv at sætte rammen i igen, og fjern
lydkortet, og se hvad der så sker.
Havde du onboard lyd før du satte nyt lydkort i? Hvis ja, har du så
slået det fra i bios? Ellers kan det godt give problemer.

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Mogens

Dato : 22-12-04 01:35

On 21 Dec 2004 20:14:43 GMT, Zero <SNEMAND@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>spilleet igen, men det virker dog helelr ikke.
>Er der nogen der ved hvordan grafikfejlene og alle hakkene kan stoppes?

Hvilken version af Windows bruger du ?
Hvis det f.eks er Windows 98, så er 720 MB RAM ikke godt
da Win98 får problemer når der er mere end 512 MB

mvh Mogens