pop up ved indkommen post.
Fra : Frede Olsen

Dato : 21-12-04 19:55

På mit arbejde er vi skiftet fra Microsoft outlook 2000 til outlook 2003. I
den gamle version fik man en firkant som poppede op på skærmen og som blev
der, hvis der var indkommende post. I den nye version kommer der også godt
nok en art pop up, som forsvinder efter et antal sekunder. Det er meget
upraktisk hvis man da ikke lige sidder foran skærmen hele tiden. Findes der
en måde som tydeligt viser, at der er kommet post - evt adds on osv.. Jeg
har behov for at mine medarbejdere (I et kontrolrum) kan straks se, at der
er kommet, når de går forbi skærmen. De sidder ikke konstant foran skærmen.

På forhånd tak.
Frede Olsen

Fra : Viktor Andersen

Dato : 21-12-04 22:06

Så vidt jeg ved, kan du kun få Outlook til at vise beskeden på skrivebordet
op til 30 sekunder ad gangen.

Indstillinger>E-Mail indstillinger>Avancerede E-Mail
indstillinger>Indstillinger for skrivebordsenhed

Hilsen
Viktor

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-12-04 22:13

> [...]
> har behov for at mine medarbejdere (I et kontrolrum) kan straks se, at der
> er kommet, når de går forbi skærmen. De sidder ikke konstant foran

Jeg har ikke hørt om en sådan add-in, men vil da ikek afvise, at den findes.

Jan

Fra : Calle.

Dato : 25-12-04 10:14

Jan Kronsell wrote:
> "Frede Olsen" <frede.olsen@galnet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg har ikke hørt om en sådan add-in, men vil da ikek afvise, at den
> findes.

så må de se efter kuverten nede i hjørnet
--
Calle.

Fra : John T.

Dato : 02-01-05 11:47

Hej Frede
Installer programmet "Samurize" så kan du få besked på skrivebordet
men tekst/størrelse/farve og placering.
Jeg har det oppe i venstre hjørne ca. 1 cm. store bogstaver
og i rød farve og den bliver der til mailen er åbnet og
derefter går teksten i transperant og hvor gennemsigtig den
skal være bestemmer du selv.
Den danske "klub":
www.samurize.dk
Den officielle:
www.samurize.com

Min mailaddr. er ok, så send en mail, så skal jeg sende
dig et billede af skrivebordet.
Hilsen John