Andet multimedie
bentjuul 3670
ændre mange billeder fra bmp til jpg i et ~
Fra : kings x

Dato : 21-12-04 19:32

hej.

jeg har en del billeder i formatet bmp som jeg gerne vil have lavet om til
jpg.

mener og have læst et sted at man kan markere dem alle og lave dem om på en
gang.

M.V.H.

Tommy.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-12-04 20:21

kings x wrote:

> [...]
> jpg.
>
> mener og have læst et sted at man kan markere dem alle og lave dem om på en

nConvert kan klare det med et snuptag.
http://xnview.com

Jeg vil anbefale du henter den fulde XnView-pakke hvor nConvert er i.
Find billederne med XnView og brug Tools -> Multi Convert

--
Mvh. Lars

Fra : kings x

Dato : 21-12-04 21:03

det var det lige det program jeg manglede,det er meget nemt og bruge og
tilmed på dansk.

tak for hjælpen.

tommy.

Fra : p

Dato : 21-12-04 21:47

"kings x" <tommyskrald@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jpg.
>
> mener og have læst et sted at man kan markere dem alle og lave dem om på

husk at gemme dine BMP filer, de er væsentlig bedre end
et komprimeret format.
//G5

Fra : Niels Mathiassen

Dato : 28-12-04 14:20

Brug gratisprogrammet Irfan view - Filer ->batchkonvertering
Søg Irfan view download i Google

mvh. Niels

--
NGM