The matrix boksen
Fra : Kim2000

Dato : 21-12-04 17:20

Jeg hørte i sommers snak om en 9 dvd boks der skulle komme i december, nu er
det december og jeg er fortsat ikke faldet over den i hverken fona, merlin,
stereo studio eller har set reklamer for den. Nogen der er stødt på den og
er den værd at købe i såfald?

mvh
Kim

Fra : David T. Metz

Dato : 21-12-04 17:29

Kim2000 kalligraferede, i

> Nogen der er stødt på den og er den værd at købe i såfald?

Set i fx Blockbuster og overalt på nettet. Resten er vel et
temperamentspørgsmål.

David

Fra : ML-78

Dato : 21-12-04 18:06

Kim2000 skrev:

> [...]
merlin,
> stereo studio eller har set reklamer for den. Nogen der er stødt på

Vent hellere lidt endnu:

http://www.bbspot.com/News/2004/12/final_ultimate_complete_matrix_dvd.ht
ml

ML-78

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 21-12-04 18:25

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> nu er
> [...]

LOL!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : bb

Dato : 21-12-04 18:32

>Vent hellere lidt endnu:
>
>http://www.bbspot.com/News/2004/12/final_ultimate_complete_matrix_dvd.ht
>ml

Det lyder da som en spøg ..? Ikke engang Ringenes Herre kunne komme
op på 100 dvd'er med meningsfuldt indhold

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-12-04 18:37

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder da som en spøg ..? Ikke engang Ringenes Herre kunne komme
> op på 100 dvd'er med meningsfuldt indhold

Er dit indlæg en spøg? Selvfølgelig er linket en spøg. Det burde være
åbenlyst.

Mvh
Jacob Andersen

Fra : bb

Dato : 21-12-04 18:40

>åbenlyst.

ja hvis man er indforstået med den slags humor sites.. jeg sletter mit
indlæg.

Fra : Konrad

Dato : 21-12-04 18:41

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> nu er
> [...]

LOL - jeg er åbenbart ikke den eneste der synes at alt dette hersens
"special edition" bla bla boxset crap er en narrefisse

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-12-04 18:10

Kim2000 wrote:

> [...]
> stereo studio eller har set reklamer for den. Nogen der er stødt på den og

Den er ellers allevegne, også i Fona, Merlin og TP (og derfor nok også
SS). Du kan også købe den på nettet.

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=109877

/David