Minimum højde på en div ?
Fra : Jesper Andersen

Dato : 21-12-04 15:15

Hejsa...
Er det muligt at definere en min. højde på en div ?
Det er fordi jeg har lavet en side som virker fint i IE men når jeg
ser den i Firefox/netscape så går det ligesom galt når indholds
vinduet ikke har indhold nok. Det kan bedste ses her:
www.palby.dk/index.php under fx. links.

Mvh
Jesper Andersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-12-04 15:34

Jesper Andersen skrev:

> Er det muligt at definere en min. højde på en div ?

Jep - gæt hvad egenskaben hedder...

Prøv at tilføje følgende til #bodyblock

   min-height: 400px;

NB: Du har et par småfejl i din css-kode.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 22-12-04 09:37

Hej Jens,

Tak for dit hurtige svar.
Det var da lige det der skulle til...

Jeg får lige kørt min CSS kode gennem validtoren så jeg kan se hvad
fejlene er.

Mvh
Jesper Andersen