Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 320 spøærgsmål
Fra : Henning Lund

Dato : 21-12-04 09:48

Jeg skal spørge fra min søn om det kan lade sig gøre at få ovennævnte
kamera til at optage videoér på mere end 30 sek., han har et løst
hukommelseskort i på 32mb men kameraet nægter at tage videoér over 30
sek. hvad enten kortet er i eller ej.
Er det normalt?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Per

Dato : 21-12-04 10:11

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamera til at optage videoér på mere end 30 sek., han har et løst
> hukommelseskort i på 32mb men kameraet nægter at tage videoér over 30 sek.

Hej Henning!

Det er helt normalt med de 30 sek. det er max optagelsestid for filmklip.

http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/hp_320.asp

Mvh. Per!

Fra : Henning Lund

Dato : 21-12-04 10:16

Per skrev:
> Det er helt normalt med de 30 sek. det er max optagelsestid for
> filmklip.
> http://www.dpreview.com/reviews/specs/HP/hp_320.asp
>
> Mvh. Per!

Æv da, jeg troede man kunne omgå det på en måde.