Hej, her i den dejlige juletid
Fra : kc

Dato : 21-12-04 09:02

Der er lidt stilstand her i gruppen lige nu,
Så derfor syntes jeg der er plads til jeg skriver om nogen, af de ting jeg
har været ude for,med mcér.
Jeg kommer ud fra et byggemarked, så er Mc skubbet så langt frem i
parkeringbåsen så jeg ikke kan komme ud, og der holder en bil bag i .Min
kæreste og jeg bar/skubbede bilen ud midt på vejen så de spærrede alt
trafik, så fik han den,
Med min ex kæreste har vi oplevet da hun arbejdede på hvidorvre hospitital
at der var en der havde taget hendes Mc og stillet den op af muren som en
eller anden cykel, uden ståfod og snuppet hendes plads.

Hvad har i oplevet af underlige ting med jeres mc

Og en god jul fra mig og Babe(XJ600 n)

http://www.dfmc.dk/default.asp?id=554

Babe står i varmen og glæder sig til jeg skal ned og chekke hendes
"bryster". men jeg tror ikke hun har behov for nogen justering. de er stadig
faste.
Men hun ser lidt bleg ud så skal nok have en transfusion af DOT 4 i løbet af
vinteren.
Nu er der kun 4 1/2 måned til vi er på vejen igen. :--))) Eller hvad

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-12-04 09:33

"kc" <sibm@slet-ofir.dk> writes:

> Nu er der kun 4 1/2 måned til vi er på vejen igen. :--))) Eller hvad

Så længe gider jeg sgutte vente.. Jeg kører min første tur seneste
1. marts og så er jeg ligeglad med, om det sner! :)

Min første tur i år var den 29 Februar og der var der stadig sne på
den lille markvej vi absolut skulle ud på :) Så holder man altså
tungen lige i munden (når man ikke kører på off-roader)

--
Ole Hansen
'00 SV650S

Fra : kc

Dato : 21-12-04 09:44

> [...]
> den lille markvej vi absolut skulle ud på :) Så holder man altså
> tungen lige i munden (når man ikke kører på off-roader)

Det må sku ha været koldt. men du er nok ikke alene om det, der var 249 der
tog storebæltsbroen
http://www.storebaelt.dk/www-storebaelt-dk/OmBroen/Fakta/Trafiktal/Trafiktal/Trafiktal+2003.htm .

MVH KC

Fra : kc

Dato : 21-12-04 09:49

"kc" <sibm@slet-ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det må sku ha været koldt. men du er nok ikke alene om det, der var 249
> [...]

Ups. der er sgu gået et år til.:--))

232 mcér
http://www.storebaelt.dk/www-storebaelt-dk/OmBroen/Fakta/Trafiktal/Trafiktal/Trafiktal+2004.htm

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-12-04 12:10

> Nu er der kun 4 1/2 måned til vi er på vejen igen. :--))) Eller hvad

Jeg var da ude at køre så sent som igår. Næste tur bliver nok først efter
nytår, da jeg skal tilbringe juleferien ved mine forældre. - Og jeg regner
ikke med at tage turen på 200km på motorcyklen i det her vejr. Så skulle
jeg ihvertfald have monteret varme-håndtag, da mine hænder nok ville være
gennemfrosne efter 20km.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : kc

Dato : 21-12-04 14:08

> [...]
> ikke med at tage turen på 200km på motorcyklen i det her vejr.
> skulle jeg ihvertfald have monteret varme-håndtag, da mine hænder nok

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, her hvor jeg er,
er der masser af sne og det var der også i går eftermiddag,er det en
snexxxx? Du kører på eller hvad?

Julehilsen KC

Fra : anders majland

Dato : 21-12-04 13:48

> Og jeg regner ikke med at tage turen på 200km på motorcyklen i det her
> vejr.

Kylling

> Så skulle jeg ihvertfald have monteret varme-håndtag, da mine hænder nok
> ville være gennemfrosne efter 20km.

Der kørte godt 200km i lørdags med defekte varmehåndtag - men nu er de
fixet igen

/A

Fra : kc

Dato : 21-12-04 14:37

> Og jeg regner ikke med at tage turen på 200km på motorcyklen i det her
> vejr.

Kylling

Hvordan behandler i så konen, når i vil pine jeres øjesten sådan
Julehilsen KC

Fra : anders majland

Dato : 21-12-04 15:40

> Kylling
>
> Hvordan behandler i så konen, når i vil pine jeres øjesten sådan
> Julehilsen KC

Jeg kører Yamaha, Hun kører Skoda - enough said
Selvom jeg lige lånte den 1/2 time tidligere idag. Det er ikke nemt at have
et juletræ med på 2hjul ...

/A

Fra : Msp

Dato : 22-12-04 03:50

> Hvordan behandler i så konen, når i vil pine jeres øjesten sådan
> Julehilsen KC

Det vil du slet ikke vide og iøvrig så står cyklen oven på hende

mogens

Fra : Moller

Dato : 21-12-04 19:10

kc wrote:

> Nu er der kun 4 1/2 måned til vi er på vejen igen. :--))) Eller hvad

   hmmm, hvis ikke det var fordi der ligger en kæde i klemme, og derved er
baghjulet blokeret, så ville jeg også køre i dag :) hmmm... gad vide
hvor meget skade der er sket når ens kæde hopper af tandhjulet uden at
springe i en lukket kædekasse, og blokere baghjulet med 60-70km/t...
gearpedalen reagere ikke sådan uden videre... hmmm, ja, det blir nok
omkring en plowmand inden den køre videre igen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-12-04 07:47

> [...]
> 60-70km/t... gearpedalen reagere ikke sådan uden videre... hmmm, ja,
> det blir nok omkring en plowmand inden den køre videre igen :)

Hej Moller

Da min gamle Yamaha knækkede kæden og blokerede motoren kostede det et
udgangsleje. Jeg ville nok forvente at skulle skille motoren ad og skifte
dit udgangsleje. På en MZ koster de jo en 1/10 af hvad de koster til en XJ
600.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Soren Lindholt

Dato : 22-12-04 13:27

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> [...]
> i en lukket kædekasse, og blokere baghjulet med 60-70km/t... gearpedalen
> reagere ikke sådan uden videre... hmmm, ja, det blir nok omkring en

Hov det skete også for mig da jeg skulle prøve en spjæt første gang sidste
år... da var det dog bare tandhjulet der var faldet af. Vi satte det på og
den kunne køre lidt tid igen, indtil noget andet gik i stykker...

Soren

Fra : Moller

Dato : 22-12-04 14:11

Soren Lindholt wrote:

> Hov det skete også for mig da jeg skulle prøve en spjæt første gang sidste
> år... da var det dog bare tandhjulet der var faldet af. Vi satte det på og
> den kunne køre lidt tid igen, indtil noget andet gik i stykker...

   At tandhjulet hopper af, betyder det der er en tåbe som har glemt at
bruge det låseblik der skal side på det :)

--
VH
Lars Molnit