Kalender i outlook
Fra : Carsten

Dato : 21-12-04 06:50

Hvor finder jeg læsning om kalender delen i Outlook. Vi har en outlook 2003
løsnning på vores netværk og skal nu til at bruge kalenderen til at oprette
tider, aftaler mm. Og dette skal jeg lære hvordan virker.
Hvor finder jeg rette sted om dette. Selve manualen der er med til Small
Buisness Server pakken er meget mager og der står faktisk intet om
kalenderen.
Opgaven for mig går ud på at man skal kunne se og oprette aftaler i andre
brugeres kalendere.. og er der en mulighed for at se en samlet oversige over
de andre brugeres ledige/optagede tid i en "samlet" kalender eller skal hver
kalender åbnes hver for sig ?

Carsten

Fra : Anders Lund

Dato : 21-12-04 07:15

Carsten wrote:
> brugeres kalendere.. og er der en mulighed for at se en samlet oversige over
> de andre brugeres ledige/optagede tid i en "samlet" kalender eller skal hver
> kalender åbnes hver for sig ?

Jeg må indrømme at jeg ikke kender kalenderen i Outlook 2003, men til
tidligere versioner har man skulle installere noget "gruppe kalender"
software for at se dette. Jeg kan desværre ikke give dig nogen links, da
det er for lang tid siden at jeg har rodet med det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-12-04 16:57

Forslag; Køb et de de supergode billighæfter hos boghandler, kiosk el.lign -
typisk fra forlaget IDG.

De har et hæfte om Outlook - og heri finder du info om bl.a. kalenderen.

Og så er hæfterne hamrende billige.

/Flemming

Fra : Carsten

Dato : 21-12-04 21:31

for godt råd. Kaster mig fluks over boghandleren og ser hvad han har
Carsten

Fra : Kasper Christensen

Dato : 21-12-04 17:03

Carsten wrote:

> [...]
> de andre brugeres ledige/optagede tid i en "samlet" kalender eller skal hver

Hej Carsten

Det lyder til, at I har brug for Microsoft exchange. Du kan læse mere
her: http://www.microsoft.com/danmark/servers/exchange_server/default.asp

Håber der er det du har brug for at vide.

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Carsten

Dato : 21-12-04 21:30

hej Kasper.
jeg er bange for du lige skal læse igen hvad jeg har skrevet. ...
Klip ...
Small Buisness Server
Un klip....
Det er derfra der køres exchange ( Outlook )
Carsten