Imod stevns det går !
Fra : Morten Juel

Dato : 20-05-01 09:51

Så letter min pige og jeg imod stevns, her kl ca 11, vi ses dernede

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 20-05-01 14:13

> Så letter min pige og jeg imod stevns, her kl ca 11, vi ses dernede

Hmm vi ankom ca 12.23 og der var 8 cykler ! lidt skuffende, men vi så på
kirken, og gik ind for at få en varm kop cacao, og så kom der ellers cykler

Der var mange, og spisestedet var godt, men jeg kan nu bedre li malerklemmen

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-05-01 15:21

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
cykler

> Der var mange, og spisestedet var godt, men jeg kan nu bedre li

Du gik jo også rundt og ikke ville hilse, og gemte dig med kæresten, så du
kunne slippe for at snakke om hatter og huer.

Selv vadede jeg rundt med mine nye Bonbon-cap direkte importeret fra Dennis
Guzzi

Selv kørte vi ca 30 maskiner fra Shell-tanken i Køge og ankom ligesådan ca.
samme tid som dig (+ 20 min) og det var da ret fedt at trille afsted med
så mange

Vejret var jo heldigivs med os, så det blev jo ret så succesfuldt

*mums* man har det rigtig godt efter sådan en tur - selv bagen er i "godt
humør" (sålænge det varer...)

Endelig ble det også afsløret vha Allan FZR US, at mine bremseskiver
overholder minimumskravene hvilket jo bare er ekstra lækkert, for så er
der lige blevet sparet 4500,- til en runde med nye skiver - så mon ikke det
syn, som Niels VFR efterlyse burde være lige om hjørnet? *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Allan jørgensen

Dato : 20-05-01 22:58

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en
> [...]
det
> syn, som Niels VFR efterlyse burde være lige om hjørnet? *S*

ja , og samtidig fandt jeg ud af at mine skiver er lige under
minimumskravet
ellers var det fedt med alle de motorcyklister der havde fundet vej til
stevns, også alle dem fra denne ng man kunne sætte ansigt på

kom i ellers godt hjem, og kunne i finde vejen til køge fra hellested.
og hvad med janus's olielampe ??

Allan(fzr600us)som først kørte fra stevns(boestofte) kl 22.50

Fra : Janus

Dato : 20-05-01 23:07

> kom i ellers godt hjem, og kunne i finde vejen til køge fra hellested.
> og hvad med janus's olielampe ??

Den skulle vel bare markere sig.... jeg så ellers ikke mere til den ; )
underligt nok?!? men nu bliver den klamme olie alligevel skiftet ud

mvh Janus

Fra : Allan jørgensen

Dato : 20-05-01 23:18

Janus <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en

> Den skulle vel bare markere sig.... jeg så ellers ikke mere til den ; )
> underligt nok?!? men nu bliver den klamme olie alligevel skiftet ud

det var da godt men måske du lige skulle tjekke oliestanden imorgen når den
har fået lov til at hvile sig efter gårsdagens strabadser

jeg havde nemlig det samme problem sidste weekend da vi kørte hjem fra
stevns, og hvergang jeg drejede til højre og gav gas smålyste olie-lampen og
gik ud ved jævn hastighed de første 20 km og derefter var der ingen
problemer indtil næste dag, så var oliestanden lidt lav. ikke alarmerende
jeg kunne stadigvæk aflæse den i glasset men den var lige omkring den
nederste prik så den fik lige 2dl olie, og den har ikke haft problemer
siden.(indtil den skal have et skvæt til

Allan(fzr600us)som syntes det var en feed søndag

Fra : Niels S.

Dato : 21-05-01 08:03

Allan jørgensen skrev

> ellers var det fedt med alle de motorcyklister der havde fundet vej til
> stevns, også alle dem fra denne ng man kunne sætte ansigt på

Jep. En fed dag og endnu flere ansigter.

Shell i Køge er efterhånden ved at udvikle sig til et helt dfm-træfsted

--
Niels S.
VFR800FI