Andet multimedie
bentjuul 3670
Reducere størrelse på PDF fil.
Fra : Søren Blom

Dato : 20-12-04 20:07

Har en Microsoft Publisher fil , som når jeg udskriver den til Acrobat
Distiller 6.0 ender filstørrelsen på 12 MB, hvilket er i overkanten, kan jeg
på nogen fiks måde reducere størrelsen på den færdige PDF fil uden at ændre
på indholdet i materialet ?
Har adgang til filen både som Publisher og PDF fil.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 20:23

"Søren Blom" skrev i en meddelelse

> [...]
ændre
> på indholdet i materialet ?
> Har adgang til filen både som Publisher og PDF fil.

Du skriver ikke noget om hvad den færdige fil skal bruges til, men i
Distiller kan du ændre på komprimeringen af foto etc.

--
mvh kajo

Fra : Søren Blom

Dato : 20-12-04 22:44

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> skrev

> Du skriver ikke noget om hvad den færdige fil skal bruges til

Den færdige fil skal lægge til dovnload på et web-site, det er et
medlemsblad.

> Distiller kan du ændre på komprimeringen af foto etc.

Vil lige prøve at rode med indstillingerne imorgen, når jeg er mere klar i
hoved, så kan det være at jeg kan finde ud af at reducere størrelsen på den
færdige fil, for der er godt nok en masse billeder i filen, som ikke behøver
at have den højeste opløsning.