Pizzaer i Aalborg!
Fra : Theis

Dato : 20-05-01 08:40

Hej

Hvis i en dag ikke skulle have tid/lyst til at det helt store
kokkereing - så atg et smut forbi vores lille pizzasite -
www.pizza4you.dk !
Her kan du søge blandt mange pizzeriaer og rigtigt mange pizzaer - og
finde lige den pizza du har lyst til! Pizzaen bestilles selvfølgelig
online fra siden - og bliver hurtigt leveret af det valgte pizzeria.

Siden har faktisk vist sig at være NON-kommerciel - selvom det ikke
var planen. Nu har siden kørt i 3-4 måneder, vi har haft mange
bestillinger, en del hits - men pizzeriaerne vil sku ik punge op!

Men det ka I jo være ligeglade men - det jeg sku snart! - Nu vil jeg
bare gerne ha at flest mulige får glæde af siden!

Hilsen Theis

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-05-01 15:10

"Theis" <cadex@mail1.stofa.dk> wrote in message

> kokkereing - så atg et smut forbi vores lille pizzasite -

Nå, denne gang vil du godt indrømme at du reklamerer for dig selv!

> Siden har faktisk vist sig at være NON-kommerciel - selvom det ikke

Undskyld udtrykket, men sikken gang pis og papir. Non-komierciel er ikke det
samme som at man ikke er i stand til at få sin forretning til at give
overskud. Ud fra den betragtning er hele FDB, DSB, ØK og hvad ved jeg
NON-komercielle - og den får du ikke mange til at hoppe på.

Men sidst reklamerede du for en site, hvor alle reklamerne var samlet et
sted. Ku' du ikke selv prøve den praksis - og så droppe gruppen her.

På forhånd monne tak!

Jan