FInd fedtfattige tilbud!
Fra : Theis

Dato : 20-05-01 08:26

Hej!

Vi er lige blevet færdige med en side der gåørdet nemt at finde de
billigste tilbud hver uge på et site - uden at skulle læse 100
reklamer!
Jeg prøver selv at tænke fedtfattigt når jeg handler ind - men det har
det med at være en del dyrere end alm. mad :((
Og når penge ik er det jeg har mest af - er det fedt at mange
supermarkeder er begyndt at have fedtfattige vare på tilbud! MEN hvor
er det nu hvad er på tilbud?? Det pjerer at tage lang tid at finde ud
af! Det er her www.discountguiden.dk kan hjælpe!
Her kan man se alle dagligvare tilbudene fra de billigste
supermarkeder i danmark hver uge, søge i tilbuddene og lave sin egen
huskeliste!!
Jeg personligt plejer at bruge en rum tid på at gennemlæse alle de
Varm anbefaling fra mig til jer!
Tilmed kan man få tilsendt de bedste tilbud med email hver uge!

Go' fornøjelse!

www.discountguiden.dk !

Hilesen Theis Olesen

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 20-05-01 22:27

"Theis" <cadex@mail1.stofa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Varm anbefaling fra mig til jer!
> Tilmed kan man få tilsendt de bedste tilbud med email hver uge!

Dit reklame indlæg høre ikke hjemme i denne gruppe.

Der er en gruppe der hedder news:dk.opslag.internet som er beregnet til dit
indlæg, du er også meget velkommen til at deltage med din sikkert meget
store viden i denne gruppe og så bruge din signatur som reklame søjle.

Er du i tvivl om hvordan du skal begå dig på usenet så kan jeg varmt
anbefale dig www.usenet.dk .

Er du uenig med mig i mit indlæg er du meget velkommen til at diskutere
videre i news:dk.admin.netikette .

Henrik