Problemer med Need for Speed: Underground ~
Fra : Lasse Ruby

Dato : 20-12-04 14:46

Hej NG.
Har install den og alt virker men når den slår over på de forskellige baner
bliver det nærmest mega mørkt kan dog godt se billygter-gadelys lys fra
huse.???
Hvad kan det dog skyldes.....

Fra : Klaus G.

Dato : 20-12-04 16:16

> [...]
baner
> bliver det nærmest mega mørkt kan dog godt se billygter-gadelys lys fra

Jeg har hørt to løsninger på det problem:

1.
Opdatere til de nyeste GFX drivere, og installere den nyeste DirectX, det er
version 9.0c.

2.
Slå AA fra/ændre det.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-12-04 00:34

"Lasse Ruby" <rubym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
baner
> bliver det nærmest mega mørkt kan dog godt se billygter-gadelys lys fra

Den er sat til at vise for mange detaljer. Jeg har lige eksperimenteret med
det på en pc, hvor jeg skulle sætte grafikken til at være så god som muligt.
Da jeg satte detaljegraden op over ca. 50% blev det mørkere og mørkere og
ved 100% kunne jeg kun svagt ane nogle lygter. Så det virkede jo lidt
mærkeligt, at for at se detaljer, skal man skrue ned for dem.

Kurt