God pool i Bangkok
Fra : Kristoffer

Dato : 20-12-04 12:56

Er der nogen, der kan har forslag til hoteller i Bangkok, der har en
god pool?

Hotellet bør være centralt beliggende og poolen skal have masser af
sol, ingen larmende børn

Prislejet er max USD 150/nat

Rejser med Thai, så jeg har mulighed for stopover tilbud med Royal
Orchid Holidays (hedder det vist)
Alle forslag modtages

Mvh
Kristoffer

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-12-04 13:57

Kan anbefale "Twin Towers Hotel" (http://www.thetwintowershotel.com/) -
ligger centralt i BKK, er billigt, har rigtigt pæne værelser, god betjening,
buffet, etc. og har en god pool - og der var ingen støjende børn de gange
jeg var der

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Anders Jensen

Dato : 20-12-04 19:33

Kan helt klart anbefale hotel Rembrandt, det ligger okay og koster omkring
60-70 euro i døgnet, det har en relativ stor pool og er primært et
forretnings hotel, har selv benyttet det mange gange, mener faktisk at det
er Lufthansa der har det (ellers har de haft det tidligere) Men husk nu på
at man ikke tager til Bangkok for at ligge og slikke sol, hvilket der i
øvrigt ikke er meget af i Bangkok pga. smok og dis. Her er et link til
Rembrandt http://www.rembrandtbkk.com/

God tur

Fra : Kristoffer

Dato : 21-12-04 08:51

Jeg er ikke så hooked på Rembrandt - boede der selv for 3 års tid
siden. Poolen husker jeg som værende mindre god...
Tak og god jul

Fra : Kristoffer

Dato : 08-01-05 09:55

Opdatering: Jeg skriver dette fra Siam City hotel, som absolut IKKE har
en god pool. -Det maa vaere den eneste pool i Asien, der KONSTANT er i
SKYGGE...(!!). Surt..!

Saa hvis du skal til Bangkok og oensker en god pool - stay away fra
Siam City hotel. Ellers er hotellet fantastisk godt. Vi betaler ca kr
1000,-/nat for en suite (2 vaerelser, 2 toiletter, 1 bad, gratis
morgemad og Happy Hour paa Executive Floor. Beligenheden er ogsaa god -
lige ved Paya Thai skytrain..