Status
Fra : Kathrine

Dato : 20-12-04 11:01

Efter 8 fulde uger på WW og 3 ugers hjemmetræning på ellipsetræneren,
har jeg idag nået at tabe mig 10% af min oprindelige vægt. Gik jeg til
møderne hos WW og var meldt ind ville jeg vel få klapsalver og en
nøglering. Men det er jeg ikke, så nu hart i bare at klappe af mig, og
så må jeg undvære nøgleringen *GG*
Jeg har også tabt mig godt 25% af det samlede vægttab, som jeg stiler
efter. Så jeg er glad og tilfreds!
De næste 25% bliver de bedste, for så er jeg ½-vejs mod målet. Det er en
sej kamp - specielt her i julen. Men det lykkes alt sammen - og jeg
holder fri juleaften
Jeg skal ALDRIG mere være overvægtig!!!!
--
Kathrine

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-12-04 12:03

Kathrine (katras@fjerndette.ofir.dk) skrev følgende:

> [...]
> møderne hos WW og var meldt ind ville jeg vel få klapsalver og en
> nøglering. Men det er jeg ikke, så nu hart i bare at klappe af mig, og

KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP-KLAP
Godt gået, Kathrine.

Henriette Døssing

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 20-12-04 12:18

"Kathrine" <katras@fjerndette.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> så nu hart i bare at klappe af mig,

Det gør vi gerne! Vi klapper i hænderne og du kan også, som fortjent, få
klap på skulderen.
Men klappe klappe kage springer vi over *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-12-04 15:22

"Kathrine" <katras@fjerndette.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Efter 8 fulde uger på WW og 3 ugers hjemmetræning på ellipsetræneren,
> har jeg idag nået at tabe mig 10% af min oprindelige vægt.

Way to go! Sådan!

*Klap Klap*

Hvordan synes du det går med ellipsetræneren? Kan du stadig lide den?

Mvh
Maria

Fra : Kathrine

Dato : 20-12-04 16:16

"Maria de Francis" skrev:

> Hvordan synes du det går med ellipsetræneren? Kan du stadig lide den?

Jeg er VILD med den! Jeg kører næsten dagligt på den i 30-40 min. Det er
hvad jeg kan klare pt., og jeg kan tydeligt mærke en forskel i min
kondition efter bare 3 ugers brug.
--
Kathrine

Fra : bb

Dato : 20-12-04 18:23

>Jeg er VILD med den! Jeg kører næsten dagligt på den i 30-40 min. Det er
>hvad jeg kan klare pt., og jeg kan tydeligt mærke en forskel i min
>kondition efter bare 3 ugers brug.

Varier evt. med lidt udendørs løb når det bliver varmere.. løb er nok
den motionsform der hurtigst giver resultater. Men pas på med
fodtøjet. Godt gået så langt!

Fra : Kathrine

Dato : 20-12-04 19:44

"bb" skrev:

> Varier evt. med lidt udendørs løb når det bliver varmere.. løb er nok
> den motionsform der hurtigst giver resultater. Men pas på med
> fodtøjet. Godt gået så langt!

Tak tak
Nu er jeg stadig omkring 30 kilo overvægtig og har knæproblemer
(knæopereret). Så selvom jeg meget gerne ville, så løb en dårlig idé for
mig.
--
Kathrine

Fra : NG

Dato : 14-01-05 00:01

Så sejt - godt gået!! Ved du hvad? Jeg har en gammel nøglering liggende fra
dengang jeg selv nåede de 10% hos WW, den må du gerne få. Jeg kan huske hvor
meget det betød for mig, og jeg vil gerne give dig den følelse, hvis du har
lyst?
Mail mig din adr., så sender jeg den.

Knus og stort tillykke fra Ninett

ps. fjern nospam i mailadr.