Thailand Phuket ?
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 20-05-01 07:11

Hej gruppe!

Nu har vi fået bestilt rejsen!
Vi skal til Phuket den 2. september, er der nogen i gruppen der kender Blue
Star Tropical Garden,
som hotellet hedder, er det godt?
Hvad skal vi se der?
Regner der meget der på denne årstid?
Vi skal flyve med Thai Airways, kan vi købe billige
tilslutnings-billetter fra Aalborg?

På forhånd tak!

Knud Erik Mortensen

Fra : Gard Karlsen

Dato : 20-05-01 09:14

Hei

Vi besøkte Phuket for noen år siden. På min hjemmeside vil du finne bilder
samt et reisebrev fra turen vår. Adressen til siden er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Jeg håper at dere får en riktig fin tur.

Mvh
Gard Karlsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-05-01 10:40

On Sun, 20 May 2001 08:10:38 +0200, "Knud Erik Mortensen"
<ack@privat.dk> wrote:

>Nu har vi fået bestilt rejsen!
>Vi skal til Phuket den 2. september, er der nogen i gruppen der kender Blue
>Star Tropical Garden,
>som hotellet hedder, er det godt?

Selve hotellet kender jeg ikke, men jeg kender beligenheden. Den vil
de fleste være meget glad for. Frem for alt er det langt væk fra
Pattong, som bør undgås! Det er i det mindre badested Kata, som har en
fremragende strand og 2 små bycentrer, et i hver ende af stranden. Ud
for dem ligger hver sit næs eller klippeknold, der adskiller
strandene/bugterne. Dér ligger jeres hotel. Det giver udsigt over
stranden og den lille ø og kort gang til stranden, men man er
alligevel fri for trafikken.

Omkring næsset i den nordlige ende af stranden, både på Kata- og
Karon-siden, kan man snorkle efter koraller.

Sydpå, forbi Kata Noi-stranden, og udsigtspunktet, men før Nai
Harn-stranden ligger en lille privat strand, Nui-stranden (?), den er
lidt svær at komme til, kræver firhjultrækker, motocykel & et vist mod
eller gode gå-ben, men den er aldeles vidunderlig.

>Hvad skal vi se der?

På Phuket selv: kom lidt omkring, væk fra turismen. Phuket by og den
nordøstlige del af øen er forbavsende uspolerede. Besøg Khao Phra
Thaeo nationaparken. Det er en forbavsende regnskov, desværre uden
større dyr. Der et mindre vandfald både i vest, tilkørsel fra Thalang,
og i øst, tilkørsel fra Pa Khlok, det sidste sted er der et
interessant redningscenter for hvidhåndede gibbon-aber. Afsæt god tid
til en gåtur i selve skoven, som er den egentlige attraktion.
Uden for Phuket: den "rigtige" regnskov i nationalparken Khao Sok. En
tur på elefantryg ind i skoven var en stor oplevelse for mig. Kom osse
udpå en eller flere afe mindre øer, ikke nødvendivis Phi Phi, men
f.ks. Koh Raya.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Steen Johansen

Dato : 20-05-01 17:00

Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:s04fgt0clobdttej5kg5u3vh8iqg9s2t9t@4ax.com...

> Selve hotellet kender jeg ikke, men jeg kender beligenheden. Den vil
> de fleste være meget glad for. Frem for alt er det langt væk fra
> Pattong, som bør undgås!

Pattong er Thailand night live når det er bedst.den er verdensberømt og det
er noget man ikke skal gå glip af når nu man er der.Puket er Thailands
flotteste ø den har en ulempe Priser der er 40% højere end resten af
Thailand
Kursen er pt. 5,13 og det er 20% mere end samme tid sidste år så det hjælper
lidt på det.
MvH Steen
se: http://www.rejsebeskrivelser.dk/
http://www.uta.fi/~ktmatu/rate-converter.html
http://www.tfb.co.th/index.html?/cgiehg2.nsf/exchange?openagent

Phuket banana disco,
http://phuket-travel.org/phuket/entertainment/banana.htm
Phuket bars, http://phuket-travel.org/phuket/entertainment/barspubs.htm
Phuket bars, http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/bars.htm
Phuket beaches in pkuket, http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/beaches.htm
Phuket beaches, http://phuket-travel.org/phuket/beaches/index.htm
Phuket beyong brochure of pkuket,
http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/beyondthebrochure.htm
PHUKET BIG GAME FISHING,Andaman Hooker Sport Fishing Charter ,6/6 Soi Suki
Moo 9, Tambool Chalong ,A. Muang, Phuket 83130, Thailand ,Tel/Fax: 076 282
036, (International): +66 76 282 036 ,Mobile: 01 979 7011, (International):
+66 1 979 7011 ,E-mail: andamanhooker@phuket.com Dusit Laguna Resort Hotel
Laguna Phuket, Thailand,390 Srisoonthorn Road, Thalang,Phuket 83110,
Thailand ,Tel: (66 76) 324 324, Fax: (66 76) 324 174 ,E-mail: dlp@dusit.com
PHUKET BOSS TAILOR, S. CADA FASHION, BANBURI IMPORT/EXPORT ,69/57-58 Soi 2,
Phuket Villa 3, Chao Fah Road Phuket 83000 ,Tel: (66 76) 324-511 Fax: (66
76) 396413 Email: bosstail@loxinfo.co.th ,http://www.phuketbosstailor.com
Phuket butterfly garden and aquarium add/tel,
http://www.asiatravel.com/thaiinfo.html
Phuket Cabana Resort, 41 Taweewongse Road, Patong Beach, Phuket 83150,
Thailand. Tel : (66-76) 340 138, 342 100 Fax : (66-76) 340 178 Email :
cabana@samart.co.th, http://phuket.com/cabana/index.htm
Phuket cabana resort, http://www.asiatravel.com/phuketcabana/index.html
Phuket Cabana Resort,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/phuket/phuketcabana/phuketcabana.htm
Phuket cnn ratings of phuket, http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/cnn.htm
Phuket Communmity College, Saphan hin, Phuket 83000,Tel. (076) 214-756,
211-998 ,Fax : (076) 216-923
Phuket daily newsletters of phuket, http://www.phuketgazette.net/index.asp
Phuket details, http://www.phuket.com/
Phuket dive site, http://www.phuket.com/island/divesite.htm
Phuket diving in phuket, http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/diving.htm
Phuket Diving with Fantasea Divers,Fantasea Divers Co. Ltd. Office address:
219 Ratutit 200 Year Road, Patong Beach, Mailing Address: P.O. Box 20,
Patong Beach, Phuket 83150, Thailand,Phone: (66) 76 34 00 88 or 29 55 11,
Fax: (66) 76 340 309, E-mail: info@fantasea.net
Phuket expat site, http://www.phuket.com/patong/expat.htm
Phuket faq on phuket, http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/faq's.htm
Phuket gays,, http://www.dreadedned.com/source/venue/phuket/index.htm
Phuket general infos,, http://www.phuket.com/info/index.htm
Phuket golf courses,, http://www.ash-golf.com/golfcourse/phuket.html
Phuket hospitals in phuket,
http://www.thaiwave.com/phuketguide/phuket-practical.htm
Phuket Hotel and travel information from phuket.com, http://www.phuket.com/
Phuket hotel database, search hotels by name,
http://www.phuket-hotels.com/name.htm
Phuket hotel databse,, http://www.phuket-hotels.com/
Phuket Hotel Guide - Listings full,, http://www.phuket.com/hotels/
Phuket hotel reservations,, http://www.phuket.com/hotels/hotelsin.htm
Phuket hotel webdirect enquiries,,
http://www.phuket.com/hotels/available.htm
Phuket hotel, Baan Sukhothai , , Patong Beach, 900.- THB up,
Phuket hotel, Coconut Village , , Patong Beach, 540.- THB up,
Phuket hotel, Duangjitt Resort , , Patong Beach, 840.- THB up,
Phuket hotel, felix karon phuket hotel,
http://felixhotels.com/karonphuket/index.html
Phuket hotel, Holiday Resort , , Patong Beach, 900.- THB up,
Phuket hotel, Kamala Beach Hotel , , Kamala Beach, 690.- THB up,
Phuket hotel, Karon Royal Wing, , Karon Beach, 1,230.- THB up,
Phuket hotel, Karon Villa, , Karon Beach, 1,100.- THB up,
Phuket hotel, Kata Thani Hotel, , Kata Beach, 1,200.- THB up,
Phuket hotel, Novotel Phuket Resort , , Patong Beach, 2,440.- THB up,
Phuket hotel, Patong Lodge , , Patong Beach, 550.- THB up,
Phuket hotel, Patong Resort, Price Tip!, , Patong Beach, 540.- THB up,
Phuket hotel, Peach Hill Hotel & Resort , , Kata Beach, 500.- THB up,
Phuket hotel, Phuket Arcadia Hotel, , Karon Beach, 2,520.- THB up,
Phuket hotel, Phuket Cabana Resort , , Patong Beach, 1,500.-THB up,
Phuket hotel, Phuket Ocean Resort, , , Karon Beach, 630.- THB up,
Phuket hotel, Royal Park Beach Resort, , Bang Thao Beach, 1,680.-THB up,
Phuket hotel, Seaview Hotel , , Patong Beach, 1,550- THB up,
Phuket hotel, Swiss Hotel, Price Tip! , , Patong Beach, 410.- THB up,
Phuket hotel, Thavorn Beach Village , , Nakalay Beach, 1,260.- THB up,
Phuket hotel, Thavorn Palm Beach Resort , , Karon Beach, 1,600.- THB up,
Phuket hotels - asia travel phuket hotels resorts reservation,
http://www.asiatravel.com/phuket.html
Phuket hotels - expat hotel, patongbeach, phuket, thailand,
http://www.phuket.com/patong/expat.htm
Phuket hotels & resorts guide. Details of allaccommodation in phuket,
thailand, http://www.phuket-hotels.com/
Phuket hotels a-f,, http://phuket.com/hotels/a-f.htm
Phuket hotels f-j,, http://phuket.com/hotels/f-j.htm
Phuket hotels info, http://phuket-travel.org/phuket/hotels/index.htm
Phuket hotels k-q,, http://phuket.com/hotels/k-q.htm
Phuket hotels locations by beaches, http://www.asiatravel.com/beach.html
Phuket hotels p-r,, http://phuket.com/hotels/p-r.htm
Phuket hotels s-z,, http://phuket.com/hotels/s-z.htm
Phuket hotels the ps hotel located atpatong beach.,
Http://www.thaibiz.com/pshotel-phuket/about.htm
Phuket hotels,, http://www.ash-golf.com/hotels/phuket.html
Phuket index page - bungy jumping patong, phuket, thailand,
http://www.phuket.com/bungy/
Phuket info, travel, entert, etc, http://phuket-travel.org/
Phuket international airport, http://www.airportthai.or.th/html/phuket.html
PHUKET INTERNATIONAL SCHOOL, P.O. Box 432, Phuket 83000, Thailand, Tel:
(66-76) 354076 Fax: (66-76) 354077, e-mail: pintsch@loxinfo.co.th
Phuket Island Discovery at +66-76-239 031 or fax +66-76-239
Phuket Island Pavilion,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/phuket/phuketislandpavilion/phuketisl
andpavilion.htm
Phuket Island Resort,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/phuket/phuketislandresort/phuketislan
dresort.htm
Phuket Island, Southern Thailand Hotels, Cape Panwa, 27 Moo 8, Sakdidej
Road,Tel: 391123,, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/capepanwa.htm
Phuket isp, http://phuket-travel.org/phuket/official/isp.htm
Phuket Kamala Resort, 74/8 Moo 3 Tumbon Kamala, Amphur Katu, Phuket 83120,
Thailand, Tel (66 76) 324-396 Fax (66 76) 324-399
Phuket kamala resort,
http://www.asiatravel.com/thailand/phuketkamala/index.html
Phuket Kata Beach - Southern Thailand Hotels, Peach Hill Resort,113/16-18
Patak Road,Tel: 330520,, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/peach.htm
Phuket Kata Beach - Southern Thailand Hotels, Pop Cottages,2/12 Moo 2 Patak
Road,Tel: 284083,, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/popcottage.htm
Phuket Krabi/PP Islands - Southern Thailand Hotels, Bay View Resort,Laem Hin
Beach, PP Island,Tel: 01 723 1134,,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/bayview.htm
Phuket Krabi/PP Islands - Southern Thailand Hotels,Krabi Meritime,1 Tungfah
Road, Muang ,Tel: 620 028/46,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/krabimeritime.htm
Phuket Krabi/PP Islands - Southern Thailand Hotels,Krabi Resort,53-57
Patthana Road,Tel: 611-389,,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/krabiresort.htm
Phuket Krabi/PP Islands - Southern Thailand Hotels,Palm Beach Travelodge ,PP
Island,Tel: 01 2291052,, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/palmbch.htm
Phuket map of entral/east phuket,
http://www.thaiwave.com/phuketguide/phuket-maps/phuket-central2.htm
Phuket map of phuket town, thailand,
http://www.thaiwave.com/maps/phukettown.htm
Phuket massage, http://phuket-travel.org/phuket/entertainment/massage.htm
Phuket Merlin hotel,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/phuket/phuketmerlin/phuketmerlin.htm
Phuket Mission Hospital +66-76-212386
Phuket newspaper, http://www.phuketgazette.net/
Phuket nightlife, http://www.trv.net/trv98/nightlife/nightlife.htm
Phuket nitlife, http://trv.net/trv98/nightlife/nightlife.htm
PHUKET OCEAN RESORT, 9/1 Moo 1, Karon Beach, Phuket 83100, Thailand. Tel :
(66 76) 396-599/601 Fax : (66 76) 396-470 Email: oceanresort@phuket.com,
http://phuket.com/oceanresort/index.htm
Phuket ocean resort,
http://www.asiatravel.com/thailand/phuketocean/index.html
Phuket ocean, karon beach,
http://www.asiatravel.com/thailand/phuketocean/index.html
Phuket orchid resort, http://www.asiatravel.com/phuketorchid/index.html
Phuket Orchid Resort,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/phuket/phuketorchid/phuketorchid.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Andaman Beach Suites,60/12
Rads-Utid song Roi Pee Road, Patong Beach - Tel:341879,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/andamanbeach.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Coconut Village Resort,99/5
Taweewong Road, Patong Beach, Tel: 340-746,,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/cocoresort.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Holiday Inn, 86/11
Taweewongse Road, Patong,- Tel: 340-608,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/holidayinn.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Patong Bay Garden Resort,
61/3 Thaweewong Road, Patong Bay - Tel: 340297,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/baygdn.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Patong Lodge, 61/7 Kalim
Road, Moo 5, Patong Beach, Tel: 341020,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/patonglodge.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Patong Merlin, 99/2 Moo 4,
Patong Beach, Tel: 340037/41,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/merlin.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Patong Penthouse, Patong
Beach, Tel: 340350, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/penthouse.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Patong Resort, 94/2
Rat-Uthit Road, Patong Beach,- Tel: 340551,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/ptgresort.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Phuket Golf Resort &
Condo,131 Vichit Songkhram Road,- Tel: 321 338,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/phuketgolf.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Royal Paradise,135/23
Paradise Complex, Patong Beach - Tel: 340666,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/royalparadise.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Seaview Hotel,2 Taweewong
Road,Tel: 341 300, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/seaview.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels, Thara Patong,82 Taweewongse
Road,Tel: 321-125 Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels,Beach Village, 6/2 Moo 6
Naklay, Patong Beach,Tel: 290 334,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/becahvil.htm
Phuket Patong Beach - Southern Thailand Hotels,Patong Cabana, 94
Thaweewongse Rd, Patong Beach - Tel: 340-138/40,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/cabana.htm
Phuket patong beach on phuket island in thailand,
http://www.beachpatong.com/
Phuket Patong Beach- Southern Thailand Hotels,Beach Resortel, 96 Moo 3
Taweewong Road,Tel: 340 544,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/resortel.htm
Phuket patong gokart speedway phuket thailand-thehottest kat-racing-track in
south thailand, http://phket.loxinfo.co.th/~gokart/index.htm
Phuket patpong map, http://ic.net/~jimpsha/patmap.html
Phuket patpong sexshows/ripoff, thailand,
http://www.libchrist.com/sexwork/thailand/patpong.html
Phuket Photos pictorial,, http://www.phuket-photos.com/images/
Phuket Property Consultants,, http://www.phuketland.com/
Phuket resort, diamond cliff resort & spa, phuket,
http://www.asiatravel.com/diamondcliff/index.html
Phuket restaurant in pkuket,
http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/restaurants.htm
Phuket rock hard a-go-go - phuket, thailand, http://rockhardphuket.com/
Phuket sail site, http://www.phuket.com/island/divesail.htm
Phuket shopping in phuket,
http://www.fabandfunky.com/fabandfunky/shopping.html
Phuket shopping, http://www.asiatravel.com/thailand/kinnaree/index.html
Phuket siam dive and sail, http://siamdivers.com/
Phuket site, http://www.phuket.com/
Phuket Thailand - Photo Tours, http://www.phuket-photos.com/
Phuket thailand - your directory to business onphuketisland,
http://www.phukettoday.com/
Phuket Town, Tavorn Grand Plaza,40/5 Chana Charoen Road ,Tel: 222-240/71,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/tavorng.htm
Phuket town,Tavorn,74 Rasada Road - Tel: 211-333/5,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/tavorn.htm
Phuket transport in phuket,
http://www.thaiwave.com/phuketguide/phuket-transport.htm#motorbikes
Phuket transportation, http://www.trv.net/trv98/information/transport.htm
Phuket travel agents: tours to Thailand, Cambodia, Vietnam, Singapore and
Laos with Lupo Tour., Http://www.lupotour.co.th/
Phuket travel com, http://phuket-travel.com/
Phuket travel guide, http://www.phuket-guide.net/phuketguide/
Phuket travel news and activities -atersports, shopping, spas, restaurants,
http://www.thaiwave.com/benjarong/index.htm
Phuket travel.org, http://www.phuket-travel.org/
Phuket travelers net, http://www.trv.net/
Phuket travelers' net; phukets living website and lifestylemagazine,
http://www.trv.net/
Phuket useful links in phuket, http://www.thaiwave.com/phuketguide/links.htm
Phuket walking~ along patpong's west side,
http://www.hot-tour.com/patpong/silom.html
Phuket wat, http://www.trv.net/trv98/culture/temples.htm
Phuket wat, wat chalong http://www.trv.net/trv98/culture/watchalong.htm
Phuket wat, wat patong, http://www.trv.net/trv98/culture/watpatong.htm
Phuket wat, wat phratong, http://www.trv.net/trv98/culture/watphratong.htm
Phuket wat, wat pu, http://www.trv.net/trv98/culture/watpu.htm
Phuket wat, wat sire, http://www.trv.net/trv98/culture/watsire.htm
Phuket web com, http://phuket-web.com/
Phuket welcome to phuket town (thailand), http://www.phuket-town.com/
Phuket, Bangkok Phuket Hospital +66-76-254421
Phuket, getting around phuket, http://www.asiatravel.com/getphu.html
Phuket, Hotels, Chedi,(Formerly Pansea Hotel),118 Moo 3, Charoeng Talay,Tel:
324 017/20 Fax: 324252, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/chedi.htm
Phuket, Hotels, Coral Island Resort, Off: 53 Phuket Road, Tel: 214-4779,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/coralisland.htm
Phuket, Hotels, Kamala Bay Terrace Resort,16/12 Moo 6 Amphur Kathu, Tel:
270801, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/kamala.htm
Phuket, Hotels, South Sea Resort,36/12 Moo 1, Liab Haad, Karon Road -
Tel:381-611, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/southsea.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/dining/index.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/entertainment/safari.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/entertainment/sharkclub.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/official/index.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/shopping/index.htm
Phuket, http://phuket-travel.org/phuket/transportation/index.htm
Phuket, http://www.asiatravel.com/phuket.html
Phuket, http://www.tat.or.th/province/south/phuket/
Phuket, Karon Beach hotels, Felix Karon, 4/8 Patak Road, Karon Beach, Tel:
396-666,, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/karonvp.htm
Phuket, Karon Beach Hotels, Karon Beach Resort,Off: 27 Rasda Road,
Phuket,Tel: 330-006, Phuket Karon Beach - Southern Thailand
Phuket, Karon Beach Hotels, Karon Royal Wing, 36/4 Karon Beach, Tel:
381-139, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/krwing.htm
Phuket, Karon Beach Hotels, Karon Villa, 36/4 Karon Beach, Tel: 381-139,
http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/karonvilla.htm
Phuket, Karon Beach Hotels, Tavorn Palm Beach,128/10 Moo 3 Karon Beach,Tel:
396-090, http://www.thaifocus.com/hotels/phuket/tavornpb.htm
Phuket, Phuket Kata Beach - Southern Thailand Hotels, Kata Beach Resort,27
Rasada Road, Phuket,Tel: 381-527Karon Beach Hotels, Phuket Orchid, Off: 27
Rasda Road,Tel: 330-006
Phuket, Phya Thai Phuket hospital, +66-76-252702
Phuket, rent-a-car, http://www.asiatravel.com/thailand/purecar/index.html
Phuket, restaurants, http://www.asiatravel.com/phuket/restaurant.html