Sort/hvid tv-out med Geforce fx5700 Le
Fra : Eg Egemarke

Dato : 20-12-04 10:43

Tjae stort problem i det lille hjem....
Når den starter op er der fine farver på osse i windows opstarts sekvensen,
hvorefter den "flicker" og så er det sort/hvidt på skærmen derefter. har
rodet med det snart længe uden at finde en løsning
ting der er forsøgt:
S-video direkte i Tv
S-video gennen scart
S-video gennem scart med lille stump ledning der skulle "bytte om" på
sort/hvid farve ?!?
Jeg har selvfølgeligt de seneste drivere fra Nvidia

Hvad gør en klog her ???

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-12-04 11:33

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> sort/hvid farve ?!?
> Jeg har selvfølgeligt de seneste drivere fra Nvidia

Højreklik på billedet af et TV i driverinterfacet og vælg 'device
adjustments' og sæt output mode til PAL.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 20-12-04 21:33

Hmm det mente jeg bestemt jeg troede at jeg havde gjort, meeen det havde jeg
ikke og nu er der farve på igen HERLIGT og mange tak for hjælpen

Næste spørgsmål:

Hvordan får jeg så tv´et til at vise HELE skærm billedet og ikke kun et
udsnit af dette, jeg kan panorere rundt osv men jeg har ganske sikkert
overset eet eller andet

på forhånd tak

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-12-04 00:56

Eg Egemarke wrote:
> [...]
>
> Hvordan får jeg så tv´et til at vise HELE skærm billedet og ikke kun
> et udsnit af dette, jeg kan panorere rundt osv men jeg har ganske

Sæt opløsningen ned.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Brian Lund

Dato : 20-12-04 22:22

> [...]
> sort/hvid farve ?!?
> Jeg har selvfølgeligt de seneste drivere fra Nvidia

Nu kender jeg ikke til Nvidias drivere, men ved ATIs skal men ned på, eller
under 1024*768 hvis den ikke skal gøre dét trick... Det kan godt være det er
800*600 på Nvidias, men jeg ved det ikke...

Brian

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-12-04 20:11

Har prøvet !
Desværre bliver det hele bare større og sætter jeg den på 640x480 fx kommer
der monster store ikoner på tv´et istedet ??
Hva pokker laver jeg forkert ??