Kan ikke afspille video i Media Player eft~
Fra : Dan

Dato : 20-12-04 10:38

Hejsa!

Jeg har fået mig sådan et GeCube ATI Radeon 9250 128MB grafikkort!

MEN! Nå jeg installer driverne (både dem fra cd'en og de nyeste fra ders
hjemmeside!)
Så går det helt galt for min Win Media Player V.10! Men Quicktime kan godt
afspille de AVI filer som M.P. ikke kan! Har prøvet MediaPlayer Classic og
prøvet at ned grader fra V.10 til V.9, det hjælper ikke!
Men så snart jeg uninstaller ATI driverne! Så køre M.P. fint igen!

Nogen der kender til problemet??

Jeg køre Win XP Home SP2. Og bundkortet er et ASUS A8V Deluxe!

Mvh
Dan

Fra : iddqd

Dato : 20-12-04 11:29

Dan wrote:
> Nogen der kender til problemet??

Kan det tænkes du ikke har fået fjernet driverne fra dit gamle
grafikkort ordentligt? Der findes vist værktøjet til den slags, men hvor
tør jeg ikke lige sige.

Mvh

Bruno

Fra : Dan

Dato : 20-12-04 11:56

> Kan det tænkes du ikke har fået fjernet driverne fra dit gamle
> grafikkort ordentligt? Der findes vist værktøjet til den slags, men hvor
> [...]

Det er en ny indstallition! Så der skulle ikke være nogen driver fra andre
grafik kort!

Dan

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-12-04 12:12

Dan wrote:

> Det er en ny indstallition! Så der skulle ikke være nogen driver fra
> andre grafik kort!

Som sagt, prøv at bruge avicodec til at finde ud af hvilket codec
filmene skal bruge og så installér det pågældende codec seperat.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.