Street Magic røveri i Sindal
Fra : Anders Sørensen

Dato : 20-05-01 06:35

HEy...

Her til morgen, kom min mor op og vækkede mig, og spurgte hvor min knallert
egentlig var henne...
Jeg svarede så godt jeg kunne, at den da var ude i skuret i haven....(Jeg
var jo lige vågnet)
Men nej - der var ingen knallert !!!!

Hva satan !!?!?!?!
Kan det være rigtigt at man ikk engang kan holde sin knallert UDE i haven i
et skur, som ellers ikke er synligt, med mindre man altså går _INDE_ i haven
?!?!?!?

For fanden, så ville man pludselig GERNE ha en kasko !!

Mvh Anders

Fra : RpR

Dato : 20-05-01 09:50

>For fanden, så ville man pludselig GERNE ha en kasko !!

Køb en lås, bid den over med en boltsaks og sig den var låst inde. Så dækker
jeres indbo forsikring sikkert.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 20-05-01 11:09

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message news:9e80fi$7qn$1@news.inet.tele.dk...

> Køb en lås, bid den over med en boltsaks og sig den var låst inde. Så dækker
> jeres indbo forsikring sikkert.

Husk at grisse låsen lidt til med lidt olie, så den ikke ser helt ny ud!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 20-05-01 11:41

"[UC]Rapperand =)" wrote:

> Husk at grisse låsen lidt til med lidt olie, så den ikke ser helt ny ud!

Nu er i idioter igen. Uopfordring til forsikringssvindel kan faktisk straffes. Og
hvorfor er det nu at Steen IKKE har kasko på. Fordi han synes den er for dyr. Og hvorfor
er den dyr? Fordi forsikringsselskaberne ligesom alle andre private foretagende skal
overleve. Hvilket betyder at alle forsikringsudbetalinger reelt bliver dækket kollektivt
af alle os andre. Og hvad fører det så til ? At når i kommer med så tåbelige forslag om
svindel stiger forsikringerne.
Så drop det lort!!!!

Anders

Fra : A. Høegh

Dato : 20-05-01 12:08

> [...]
dækket kollektivt
> af alle os andre. Og hvad fører det så til ? At når i kommer med så

Gear lige lidt ned, ikke. Prøv dog at tage den med ro når du skriver dine
indlæg mand, det virker sq som om du har taget stoffer.

Mvh.
A. Høegh

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 20-05-01 12:40

> Gear lige lidt ned, ikke. Prøv dog at tage den med ro når du skriver dine
> indlæg mand, det virker sq som om du har taget stoffer.
>
> Mvh.
> A. Høegh

Næh, højst bomuld.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-01 16:30

> [...]
dækket kollektivt
> af alle os andre. Og hvad fører det så til ? At når i kommer med så

Det er da meget pratisk når det tyveri synes jeg. For han får den jo ikke
repareret af sin indbo. Og jeg tror vist nok at den herre vil købe kasko
hvis han får sin knallert tilbage.. IKKE Anders sørensen!!!!!!!

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 20-05-01 17:13

> Det er da meget pratisk når det tyveri synes jeg. For han får den jo ikke
> repareret af sin indbo. Og jeg tror vist nok at den herre vil købe kasko
> hvis han får sin knallert tilbage.. IKKE Anders sørensen!!!!!!!

Og hvad skulle det så hjælpe?? Gør det ham til en lovlydig borger bare fordi
han bagefter får kasko på.

Anders

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 21-05-01 02:36

> Husk at grisse låsen lidt til med lidt olie, så den ikke ser helt ny ud!

I er fandme kloge. Der er vist én her der gerne vil se lidt videre på Jeres
email addys. I hoppede lige I knejter - hold kæft hvor er I tykpandede....

-Steen

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-05-01 11:38

Nope... sq i hvert fald ikke vores inboforsikring, da min Puch Maxi blev
stjålet i vores aflåste værksted med kædelås på.......

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-05-01 12:00

Hmmm... det så ikke helt rigtigt ud.... jeg prøver lige igen:

Fra : Claus MC

Dato : 20-05-01 12:50

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> Køb en lås, bid den over med en boltsaks og sig den var låst inde. Så
dækker
> jeres indbo forsikring sikkert.

Nope, indboforsikringen dækker ikke ting, der kan tegnes seperat forsikring
på - i dette tilfælde en kaskoforsikring på knallerten.

/Claus

Fra : RpR

Dato : 20-05-01 17:28

>Nope, indboforsikringen dækker ikke ting, der kan tegnes seperat forsikring
>på - i dette tilfælde en kaskoforsikring på knallerten.

Det kommer vist an på forsikringen.
Alm Brand gør.

Fra : Peter Risager

Dato : 21-05-01 12:40

> Det kommer vist an på forsikringen.
> Alm Brand gør.
Tvivler, hvis din bil stod i en aflæst garage, var det s også inbo der
skulle dække der? Nej vel?
Der bliver ikke dækket biler, knallerter, whatever, kun cykler er under
indbo.

--
mvh:
Peter

Fra : RpR

Dato : 21-05-01 13:53

>Tvivler, hvis din bil stod i en aflæst garage, var det s også inbo der
>skulle dække der? Nej vel?
>Der bliver ikke dækket biler, knallerter, whatever, kun cykler er under
>indbo.

Har det på sort og hvidt, scanner det gerne ind =)

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 22-05-01 14:40

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message news:9eb347$q1c$1@news.inet.tele.dk...

> Har det på sort og hvidt, scanner det gerne ind =)

Gør det, tak. Så kan vi måske få fred.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619