Fisk er godt.
Fra : Den perverse

Dato : 20-12-04 05:52

Min kæreste har altid været glad for fisk, så for at glæde ham valgte jeg
helt at stoppe med at vaske min fisse.
Ret hurtigt og til stor glæde for kæresten duftede jeg som en hel
sildetønde.
Det tog et stykke tid, men til sidst lagde jeg ikke selv mærke til duften
mere. Jeg fandt også hurtigt ud af, at jeg kunne skjule duften fra
omgivelserne ved at iføre mig to eller tre ekstra par trusser.

En meget varm og lummer sommerdag hvor jeg havde travlt og skulle skynde mig
på arbejde, fik jeg fat i en taxa. Det var en fremmedarbejder, som kørte
den. Efter et par minutter lagde jeg mærke til, at han begyndte at rynke på
næsen og lave diverse sjove grimasser. Pludseligt og voldsomt svingede han
ind til siden af vejen og vendte sig om mod mig og begyndte at skælde ud.
Han var rimelig sur og råbte
en hel masse, som jeg ikke helt forstod. Han råbte noget med "meget grim
lugt" og at han "nu var nødt til at betale for en indvendig rensning af
taxaen, for at kunne tillade sig at køre med andre kunder".
Med et chok indså jeg, at jeg kun havde et par tynde trusser på indenunder
min korte nederdel. Fiskeduften havde altså haft rig mulighed for at sprede
sig i taxaen. Jeg forsøgte at se uskyldig ud, men den hoppede han ikke på.
Han forlangte 500 kr for den nært forestående rensning af taxaen. Det var
jeg selvfølgellig ikke meget for at betale og tilbød ham, at han i stedet
kunne kneppe mig gratis dér i taxaen. Mærkelig nok afviste han mit tilbud
med det samme. Til sidt blev jeg nødt til at give ham de 500 kr og steg
derefter ud af taxaen. Jeg kunne dog ikke lade være med at smile lidt for
mig selv, da jeg så ham køre af sted med alle ruderne i taxaen rullet ned.
Den dag kom jeg ikke på arbejde til tiden.

Et par uger efter befandt jeg mig i den lokale Netto butik. Jeg havde husket
at iføre mig op til flere par trusser for ikke at vække unødig opmærksomhed.
På et tidspunkt var jeg alene i afdelingen og blev liderlig. Med den højre
hånd begyndte jeg at onanere så meget, at min hånd blev godt snasket til.
Jeg blev dog hurtigt forstyrret af en ung medarbejder, men han opdagede
heldigvis ikke mit foretagende. Lidt utilpas over den pinlige situation
begyndte jeg at kigge på pakkerne med rullepølse, hvor jeg tjekkede datoer
osv. for ikke at se alt for mistænkelig ud. Endelig gik medarbejderen og jeg
kunne puste lidt ud. Jeg satte pakkerne med rullepølse på plads igen og gik
videre over til der, hvor rugbrødet lå. En ældre dame kom gående forbi mig.
Hun skulle åbenbart have sig en pakke rullepølse. Jeg lagde hurtigt mærke
til hendes ansigtsudtryk, da hun rodede med pakkerne med rullepølse. Hun
henvendte sig til medarbejderen og sagde, at hun var sikker på, at deres
rullepølse var dårlig og hun bad ham lugte efter. Jeg glemmer aldrig
væmmelsen, som gav sig til udtryk i medarbejderens unge ansigt. Med et
"puha" måtte han give den ældre dame ret. Konklusionen på hele forløbet
blev, at medarbejderen fjernede alle butikkens pakker med rullepølse og jeg
må indrømme, at jeg morede mig utroligt meget.

Jeg har oplevet og prøvet mange andre sjove ting. Jeg kan bl.a. nævne, at
jeg har menstrueret i en dåse makrel tomat umiddelbart inden serveringen.
Gæsterne opdagede det aldrig.

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-12-04 10:03

"Den perverse" <@> wrote in message
> [...]
> jeg har menstrueret i en dåse makrel tomat umiddelbart inden serveringen.

Hvorfor fylder visse folk gruppen med den slags ævl? Går den i bukserne på
dig, når du skriver det?

Per v.

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 14:46

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> <SNIP ca. 65 linier uændret fra det oprindelige indlæg>
> >
> Hvorfor fylder visse folk gruppen med den slags ævl? Går den i
bukserne på
> dig, når du skriver det?

Hr. Vadmand.
Deres citat-teknik!
Please?

Mvh. Per

Fra : Malaise

Dato : 20-12-04 17:14

Per Vadmand skrev:

> Hvorfor fylder visse folk gruppen med den slags ævl? Går den i bukserne på
> dig, når du skriver det?

Thomas K. Jeppesen kan stadig.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-12-04 21:13

Per Vadmand wrote:
> "Den perverse" <@> wrote in message
[den perverses meget perverse historie bortklippet]

> Hvorfor fylder visse folk gruppen med den slags ævl? Går den i bukserne på
> dig, når du skriver det?

Der er faktisk en svag præcedens for at folk poster erotiske
historier herinde.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-12-04 23:58

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> [den perverses meget perverse historie bortklippet]

> Der er faktisk en svag præcedens for at folk poster erotiske historier
> herinde.

Hvad har det med den sag at gøre?

Per V.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-12-04 23:49

Per Vadmand wrote:

> Hvad har det med den sag at gøre?

At det er irrelevant at vi to ikke tænder på historier om
kvinder med grotesk dårlig hygiejne.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-12-04 00:20

> At det er irrelevant at vi to ikke tænder på historier om kvinder med
> grotesk dårlig hygiejne.

Er det relevant at tro, at NOGEN tænder på at menstruere i en dåse sardiner?
Er det relevant at tro andet, end at en troll er løs?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-04 00:23

> Er det relevant at tro andet, end at en troll er løs?

Nope, men vi er nok ikke helt enige i, hvem troll'en i denne tråd er.

--
-Jens B.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-12-04 16:18

> "Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Er det relevant at tro, at NOGEN tænder på at menstruere i en dåse
> sardiner?

Det var altså en dåse makrel.

> Er det relevant at tro andet, end at en troll er løs?

Nej, men der er dog nogen der åbenbart stadig forsøger at svare
"193.88.15.205" seriøst.

Lars

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:04

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var altså en dåse makrel.

> Nej, men der er dog nogen der åbenbart stadig forsøger at svare
> "193.88.15.205" seriøst.
>
> Lars

at de gider

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:04

> [...]
>>
> Er det relevant at tro, at NOGEN tænder på at menstruere i en dåse
> sardiner? Er det relevant at tro andet, end at en troll er løs?

nøhhhhh - havde det så været i en dåse kippers...........

Fra : Kleister

Dato : 23-12-04 16:59

"Benny Bomstærk" <Benny.Bomst@er.k> wrote in message

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> nøhhhhh - havde det så været i en dåse kippers...........

Når nu du så åbenbart ikke har fantasi til andet end small-talk, hvorfor
drøner du så ikke bare ind i dk.snak ? Jeg er helt sikker på, at folk gerne
vil underholde dig og lade sig underholde af dit fantasiløse sludder.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 23-12-04 17:58

"Kleister" <kleis@nospam.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne
> vil underholde dig og lade sig underholde af dit fantasiløse sludder.

jamen - så gaffelbitter, da?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 20-12-04 10:04

"Den perverse" skrev

> Min kæreste har altid været glad for fisk, så for at glæde ham valgte jeg
> helt at stoppe med at vaske min fisse.

snip

du har knald i låget

Fra : Kleister

Dato : 20-12-04 18:04

"Den perverse" <@> wrote in message
> Min kæreste har altid været glad for fisk, så for at glæde ham valgte jeg
> helt at stoppe med at vaske min fisse.
[SNIP en masse snot]

Det er det sædvanlige med dig "Thomas". Først pisser du rundt i gruppen
under diverse navne og spiller en højhellig nar, og derefter kammer du
totalt over, og flipper fuldstændigt ud. Jeg har en stærk fornemmelse af at
du har mange psykopatiske træk. Hvad er dit problem egentlig ? Kan du ikke
få fat på en af det modsatte køn ? Eller måske en af samme køn ? Er det der
hele dit problem ligger ? Og lad nu være med at påstå, at ikke har et
problem, for det er *så* tydeligt at du har et seriøst problem. Du skal
heller ikke påstå, at ovenstående indlæg ikke kommer fra dig, IP-nummeret er
nemlig det samme. Det kræver ikke den store studentereksamen at finde ud af.

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 22-12-04 00:19

[...]

Ha ha .... godt gjort .....