Street Magic stjålet i Sindal
Fra : Anders Sørensen

Dato : 20-05-01 06:28

HEy...

Her til morgen, kom min mor op og vækkede mig, og spurgte hvor min knallert
egentlig var henne...
Jeg svarede så godt jeg kunne, at den da var ude i skuret i haven....(Jeg
var jo lige vågnet)
Men nej - der var ingen knallert !!!!

Hva satan !!?!?!?!
Kan det være rigtigt at man ikk engang kan holde sin knallert UDE i haven i
et skur, som ellers ikke er synligt, med mindre man altså går _INDE_ i haven
?!?!?!?

Jeg gik op på værelset kl. 22 og den var væk her til morgen kl.6 (ca.)

Så mellem midnat og kl. 6.....

Nogen i Sindal/omegn, som har set en Street Magic, blå metallic - så call
mig lige på 98936051 eller 51846051

For helvede da mand !!!!!
Så ville man ligepludselig godt have en kasko !!!!

Mvh Anders