Hvad hedder det?
Fra : Per Vadmand

Dato : 19-12-04 21:04

Fransk er oralsex. Dansk er vistnok alm. samleje. Hvad dækker de andre
nationalitetsbetegnelser over?

Per V.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-12-04 21:17

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> Fransk er oralsex. Dansk er vistnok alm. samleje. Hvad dækker de andre
> nationalitetsbetegnelser over?
>
> Per V.

Amerikansk:
Samleje der foregår udenfor sengen eks. i badet, på gulvet eller i en stol.

Dansk:
Alm. samleje mellem en mand og en kvinde

Græsk:
Samleje der foregår ved, at mandens kønslem føres ind i partnerens
endetarmsåbning.

Norsk:
At kigge på.

Spansk:
Tilfredsstillelse af manden, opnået ved gnidning af penis mellem brysterne.

Svensk:
Seksuel tilfredsstillelse af manden ved hjælp af hånden (gensidig onani)

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-04 23:51

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Amerikansk:
> Samleje der foregår udenfor sengen eks. i badet, på gulvet eller i en

Der var engang "tysk" var SM, men det vandt ikke indpas, og det gælder især
ikke "amerikansk" og "norsk" - de har vist aldrig været nævnt i
Ekstrabladets massagespalter.

Er man med på en kikker og betaler glædespigen, så hedder det "pigeonani".

Fra : Svend Poulsen

Dato : 20-12-04 18:59

> [...]
> brysterne.
>
> Svensk:
> Seksuel tilfredsstillelse af manden ved hjælp af hånden (gensidig onani)

Norsk:
Tilfredsstillelse af manden ved hjælp af armhulen.

Russisk:
Når manden får udløsning mellem kvindens lår.

Spansk:
Udløsning mellem kvindens bryster

Tysk:
Sex, der på en eller anden måde indeholder bæ og tæsk.

Fra http://www.side6.dk

Hilsen Svend

Fra : Norman

Dato : 23-12-04 14:51

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> wrote in news:41c712d5$0
$33685$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Russisk:
> Når manden får udløsning mellem kvindens lår.

Hmm, jeg troede "russisk" var med fødderne (frit efter en detailleret
beskrivelse af alle landebetegnelserne i et nummer af Rapport fra midt i
80'erne

Fra : Rasmus

Dato : 04-01-05 20:39

Norman <no@spam.com> wrote in news:Xns95C8980335427notavailablecom@
62.243.74.162:

> [...]
>
> Hmm, jeg troede "russisk" var med fødderne (frit efter en detailleret
> beskrivelse af alle landebetegnelserne i et nummer af Rapport fra midt i

Jeg troede russisk var når der var kummonister i lysthuset, eller rødt lys
i tågelygten, eller.....

Fra : PerX ...

Dato : 21-12-04 11:20

In article <emlxd.635$_i3.58@news.get2net.dk>, aragorn@wellesK75.dk
says...
> Amerikansk:
> Samleje der foregår udenfor sengen eks. i badet, på gulvet eller i en stol.

Hm.. jeg troede amerikansk var uanset om man ville eller ej ;)

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-12-04 09:59

Per Vadmand wrote:

> Fransk er oralsex. Dansk er vistnok alm. samleje. Hvad dækker de andre
> nationalitetsbetegnelser over?

Hawaii-ansk (eller hvad det nu hedder): Sætte en (eller flere)
Ananas-ring(e) omkring Penis. Pynte med flødeskum og få partneren til at
slikke det af.

Læs evt. en udgave af Politikens Slangordbog. Der er en bred vifte af
beskrivelser for de forskellige "sprog".

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-12-04 09:59

Fra : KubikH

Dato : 20-12-04 19:03

> Fransk er oralsex. Dansk er vistnok alm. samleje. Hvad dækker de andre
> nationalitetsbetegnelser over?
>
> Per V.

HÆ .... Jysk er mellem 2 græstørv!
Mvh
Niels

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 20-12-04 20:24

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> HÆ .... Jysk er mellem 2 græstørv!
> Mvh
> Niels

fynsk er i en klat boghvedgrød og sjællandsk er højrøvet

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 00:19

On Mon, 20 Dec 2004 20:24:23 +0100, "Benny Bomstærk"
<Benny.Bomst@er.k> wrote:

>fynsk er i en klat boghvedgrød og sjællandsk er højrøvet

Og Russisk er mellem to tæer, mens man stamper med foden og afsynger
Kalinka

/Alex

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-12-04 03:46

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Og Russisk er mellem to tæer, mens man stamper med foden og afsynger
> Kalinka
>
> /Alex

*LOL* Spasiba, tovaritsch! ;oD
Dosvidanya for nu!

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 21-12-04 13:32

>>> Mvh

> Og Russisk er mellem to tæer, mens man stamper med foden og afsynger
> Kalinka
>
> /Alex

udmærket melodi da den jo går hurtigere og hurtigere

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 21-12-04 07:13

Filmen "Italiensk for begyndere" får en helt ny betydning....

God jul.

-Michael

Fra : Brizz

Dato : 22-12-04 15:54

> Filmen "Italiensk for begyndere" får en helt ny betydning....

LOL!!!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 22-12-04 18:11

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> LOL!!!

egentlig sku man tro at italiensk var noget med at bolle sin mor

Fra : Claus Agerskov

Dato : 22-12-04 16:01

Per Vadmand wrote:

> Fransk er oralsex. Dansk er vistnok alm. samleje. Hvad dækker de andre
> nationalitetsbetegnelser over?

Der findes i rimelig liste på Wikipedia:

http://da.wikipedia.org/wiki/Seksuelle_sprog

De herligste hilsner

Fra : Emilie

Dato : 19-01-05 09:57

"Claus Agerskov" <ca@chbs.dk> wrote in message

> Der findes i rimelig liste på Wikipedia:
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Seksuelle_sprog
>
> De herligste hilsner
> --
> |--------------------| er baseret på frie og åbne standarder, så enhver

Hæhæ - den med træskoene var god *fniis*