DVD'er til salg
Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-12-04 21:10

Jeg har en bunke region 1-DVD'er til salg. Det er vist ikke videre velset at
reklamere i denne gruppe, så inden nogen begynder at flame mig, så er dette
altså *ikke* et salgsindlæg! Jeg tillader mig blot at spørge her i gruppen
om der er nogen der ved hvordan hulen man bærer sig ad med at få dem solgt.

Man kan overveje Den Blå Avis, men der er ikke plads til ret meget i deres
annoncer. Jeg har heller ingen hjemmeside, så jeg kan ikke poste et link til
listen. Hvad gør man? Er der en NG der ville være oplagt til den slags? Hvad
er det dér QXL, nogen taler om? Noget af det jeg sælger er lort, andet
lagkage, så det er bestemt ikke alt der kunne retfærdiggøre en auktion på
ebay.

En ikke uvæsentlig detalje er at jeg helst vil sælge der hvor folk generelt
betaler mest Forslag?
--
Jonas

Fra : ML-78

Dato : 19-12-04 21:16

Jonas Gaarde skrev:

> [...]
gruppen
> om der er nogen der ved hvordan hulen man bærer sig ad med at få dem

Nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.tv+video.dvd er beregnet til det
formål.

ML-78

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-12-04 22:56

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppen
> solgt.
>
> Nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.tv+video.dvd er beregnet til det

Tak. Det besvarede da *et* af spørgsmålene i min post
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : David T. Metz

Dato : 20-12-04 09:30

Jonas Gaarde wrote:
> Jeg har heller ingen hjemmeside, så jeg kan ikke
> poste et link til listen.

Fx dvdprofiler kan oprette en side med en liste, som du kan linke til:
http://www.intervocative.com/Downloads.aspx

www.qxl.dk (D'oh!)

> En ikke uvæsentlig detalje er at jeg helst vil sælge der hvor folk
> generelt betaler mest Forslag?

Annoncer så mange steder so muligt ...

David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 20-12-04 18:34

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Fx dvdprofiler kan oprette en side med en liste, som du kan linke til:
> http://www.intervocative.com/Downloads.aspx

Som du vil se i min signatur, har jeg allerede et link til min DVDprofiler,
så det...

> www.qxl.dk (D'oh!)

Du kunne måske også have svaret "Det er sådan en slags auktions-ting, som er
noget lort / et fantastisk site, hvor man desværre / heldigvis tit får en
lang næse / en god pris..."
Jeg bliver ikke ret meget klogere af at få et link som jeg selvfølgelig selv
har set på. Mit indlæg handlede mere om folks erfaringer, tips o.s.v.

> Annoncer så mange steder som muligt ...

Ja.... såsom hvor, f.eks?

Fra : David T. Metz

Dato : 21-12-04 16:57

Jonas Gaarde kalligraferede, i news:cq72eb$2s4s$1@news.cybercity.dk
> Som du vil se i min signatur, har jeg allerede et link til min
> DVDprofiler, så det...

O.k. men det havde du ikke i det jeg svarede på.

> Du kunne måske også have svaret

O.k.jeg tog dit spørgsmål bogstaveligt - jeg har nada erfaring med dem eller
andre.

> Ja.... såsom hvor, f.eks?

Tjah, de steder du har overvejet. Min pointe her var blot at der ikke er
grund til at nøjes med et sted ...

David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 21-12-04 17:08

> Jonas Gaarde kalligraferede, i news:cq72eb$2s4s$1@news.cybercity.dk
>
> O.k. men det havde du ikke i det jeg svarede på.

Du har ret - det var en smutter. Undskyld brokkeriet!

> O.k.jeg tog dit spørgsmål bogstaveligt - jeg har nada erfaring med dem
> eller
> andre.

Fair enough. Jeg spørger bare nogen andre!

> Tjah, de steder du har overvejet. Min pointe her var blot at der ikke er
> grund til at nøjes med et sted ...

Og det er et godt råd! Jeg har dog kun haft succes med www.dahf.dk, men
alligevel nok til at de fleste titler er ved at være væk.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-12-04 20:22

>Forslag?

imo det eneste rigtige - jeg handler der og har jeg selv noget til salg,
ligger jeg cover billeder ud på min side

jeg har prøvet dba.dk og alt muligt andet gejl, men faktum er at jeg altid
er mest heldig i den gruppe - jeg gider ikke spilde tiden på andet.

hvis det er ordentlige sager er man som regel heldig.

et eksempel fra min side, var en makker der solgte Rumrejsen 2001 Special
Edition - den med soundtrack, senitype og booklet i et tykt gråt cover til
125,-! - jeg tænkte den måtte være ret elendig vedligeholdt, men det viste
sig at den var som ny - uden ridser og hele svineriet - selv papirindlægget
med dvdinholdet på var der endnu - desuden boede makkeren i odense som jeg,
så det var helt perfekt - så kort og godt - gruppen er bedst.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 20-12-04 21:04

> [...]
> papirindlægget med dvdinholdet på var der endnu - desuden boede makkeren i
> odense som jeg, så det var helt perfekt - så kort og godt - gruppen er

Tak for svaret! Jeg har lagt listen dér, men so far uden respons, hvilket
undrer mig, da der er adskillige gode ting imellem. Ah well... jeg skal nok
bare væbne mig med tålmodighed...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-12-04 22:00

> Tak for svaret! Jeg har lagt listen dér, men so far uden respons, hvilket
> undrer mig, da der er adskillige gode ting imellem. Ah well... jeg skal
> nok bare væbne mig med tålmodighed...

ja, det er aldrig helt nemt - ofte kan det dårligt betale sig at sælge - jeg
har osse et par dubletter jeg vil af med - et eksempel på din liste kunne
være matrix - alle vil have boxen

jeg er selv brændt inde med saving private ryan (har købt boxen) og matrix
reloaded (vil ha boxen) og sån er der flere eksempler...

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 20-12-04 22:53

> ja, det er aldrig helt nemt - ofte kan det dårligt betale sig at sælge -
> jeg har osse et par dubletter jeg vil af med - et eksempel på din liste
> kunne være matrix - alle vil have boxen

Jeg ved det, jeg ved det... Jeg er én af dem!

> jeg er selv brændt inde med saving private ryan (har købt boxen) og matrix
> reloaded (vil ha boxen) og sån er der flere eksempler...

Det er fuldt forståeligt, men at der ikke er en eneste der gider komme med
et bud... de kan da ikke vide hvor langt jeg er villig til at gå ned, bare
for at få ryddet op på hylden!
Jeg tror sgu' jeg sætter priser på, så kan det være det gi'r noget!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-12-04 23:40

"Jonas > Jeg ved det, jeg ved det... Jeg er én af dem!

> Jeg tror sgu' jeg sætter priser på, så kan det være det gi'r noget!

folk vil have det serveret - de gider ikek tage stilling - giv dem en pris,
så sker der nok noget .o)

Fra : Konrad

Dato : 21-12-04 18:31

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> for at få ryddet op på hylden!
> Jeg tror sgu' jeg sætter priser på, så kan det være det gi'r noget!

Er det alle du har til salg?? Hvad er i øvrigt forskellen på Dybet: Special
Edition og The Abyss: Special Edition??

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 21-12-04 19:36

"Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det alle du har til salg?? Hvad er i øvrigt forskellen på Dybet:
> Special
> Edition og The Abyss: Special Edition??

Nej! Min profiler-liste er min samling, og er ikke til salg. Dette forum er
ikke til at sælge film i, derfor har jeg oprettet en tråd i den nævnte
gruppe. Kig der!
Med hensyn til The Abyss, så er der tusind forskellige udgaver. Forskellen
på de to udgaver jeg har (den der er til salg og den der ikke er) er at den
ene er region 1 (til salg, men solgt i mellemtiden) og den anden region 2
(ikke til salg).