/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Haha
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 20-05-01 05:29

Hey.

Det er godtnok morsomt at læse i den gruppe her! Er der da ingen der fatter
at når der skiftes noget i ind-/udstødningssystemet, så skal alt andet laves
om? I det mindste skal lortet omdysses osv. - I får aldrig Jeres skrammel
til at køre ordentligt hvis I bare stopper en anden udstødning på, og så
siger "den trak altså bedre i bunden med den originale udstødning...øv!" Lær
dog noget mekanik inden I kaster Jer ud I det her. I har et helt internet at
kigge på - folk spørger bare med det samme.

Har I spekuleret over forsikringen når I kører på Jeres tunede knallerter?
Alle til hobe herinde kører uden forsikring - det ved I godt, ikke?

-Steen



 
 
Michael Haahr (20-05-2001)
Kommentar
Fra : Michael Haahr


Dato : 20-05-01 07:30

> Har I spekuleret over forsikringen når I kører på Jeres tunede knallerter?
> Alle til hobe herinde kører uden forsikring - det ved I godt, ikke?
>

Næsten alle vil jeg sige, selv kører jeg rundt på en lovlig knallert,
sårh... ingen problemer med forsikring her!



A. Høegh (20-05-2001)
Kommentar
Fra : A. Høegh


Dato : 20-05-01 08:50

> Det er godtnok morsomt at læse i den gruppe her! Er der da ingen der
fatter
> at når der skiftes noget i ind-/udstødningssystemet, så skal alt andet
laves
> om? I det mindste skal lortet omdysses osv. - I får aldrig Jeres skrammel
> til at køre ordentligt hvis I bare stopper en anden udstødning på, og så
> siger "den trak altså bedre i bunden med den originale udstødning...øv!"
Lær
> dog noget mekanik inden I kaster Jer ud I det her. I har et helt internet
at
> kigge på - folk spørger bare med det samme.

Hvad er din begrundelse for at konstatere at vi alle bare spørger med det
samme? Det ved du ret faktisk intet om! Noget andet er at der ikke er "et
helt internet at studere" hvis man vil tune sin Puch Maxi, idet knallerten
er så ekstremt gammel.

Desuden tror jeg meningen med disse nyhedsgrupper netop er at folk skal
blive klogere ved at dele deres viden med andre.

M.v.h
A. Høegh




Bo von Qualen (20-05-2001)
Kommentar
Fra : Bo von Qualen


Dato : 20-05-01 10:09


A. Høegh <hoegh@click2find.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e7s35$oga$1@news.inet.tele.dk...
> > Det er godtnok morsomt at læse i den gruppe her! Er der da ingen der
> fatter
> > at når der skiftes noget i ind-/udstødningssystemet, så skal alt andet
> laves
> > om? I det mindste skal lortet omdysses osv. - I får aldrig Jeres
skrammel
> > til at køre ordentligt hvis I bare stopper en anden udstødning på, og så
> > siger "den trak altså bedre i bunden med den originale udstødning...øv!"
> Lær
> > dog noget mekanik inden I kaster Jer ud I det her. I har et helt
internet
> at
> > kigge på - folk spørger bare med det samme.
>
> Hvad er din begrundelse for at konstatere at vi alle bare spørger med det
> samme? Det ved du ret faktisk intet om! Noget andet er at der ikke er "et
> helt internet at studere" hvis man vil tune sin Puch Maxi, idet knallerten
> er så ekstremt gammel.
>
> Desuden tror jeg meningen med disse nyhedsgrupper netop er at folk skal
> blive klogere ved at dele deres viden med andre.
>
> M.v.h
> A. Høegh
>
>
hvis man ikke kan tune en maxi ....hvad er man så...!!!!!!

og hvad forsikring angår.......tjaaaa når den aligevel ikke gælder hvis man
har tunet sin knallert......hvorfor så have en....!!!


>





RpR (20-05-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 20-05-01 10:22

>Ja, den hopper de nok på, kloge!

Politiet blvier generelt lidt mere glade for dig hvis du har en, og i de
fleste tilfælde dækker den nu alligevel.
Desuden er der normalt god tid til at gøre knallerten lovlig hvis der skulle
ske et uheld.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
Web / FTP server online at http://rpr.darktech.org (if I'm online that is)
ICQ: 19284098
"Den dag lorten stiger i pris, bliver de fattige født uden røvhul"
--



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 02:27

> Politiet blvier generelt lidt mere glade for dig hvis du har en, og i de
> fleste tilfælde dækker den nu alligevel.

Ikke i ét eneste!

> Desuden er der normalt god tid til at gøre knallerten lovlig hvis der
skulle
> ske et uheld.

Du skulle have et simpelt lag tæsk hvis du gjorde det! Du vil gerne lege
med, men vil ikke tage skraldet? Så må andre bøde for dit egotrip? Smart
nok, vatarm.

-Steen



RpR (21-05-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 21-05-01 05:57

>Ikke i ét eneste!

Jeg har set mindst 2 tilfælde hvor den her dækket, hvor et af dem var d en
bilist svingede ind over cykelstien og lidt ud foran mig der kørte med
40km/t.

>Du skulle have et simpelt lag tæsk hvis du gjorde det! Du vil gerne lege
>med, men vil ikke tage skraldet? Så må andre bøde for dit egotrip? Smart
>nok, vatarm.

Enhver er sig selv nærmest.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
Web / FTP server online at http://rpr.darktech.org (if I'm online that is)
ICQ: 19284098
"Den dag lorten stiger i pris, bliver de fattige født uden røvhul"
--



GM (21-05-2001)
Kommentar
Fra : GM


Dato : 21-05-01 11:10


"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:2hZN6.32318$zv2.2920799@news010.worldonline.dk...
> > Desuden er der normalt god tid til at gøre knallerten lovlig hvis der
> skulle
> > ske et uheld.
>
> Du skulle have et simpelt lag tæsk hvis du gjorde det! Du vil gerne lege
> med, men vil ikke tage skraldet? Så må andre bøde for dit egotrip? Smart
> nok, vatarm.
>
> -Steen
+ alle de andre udgydelser du har belemret gruppen med.

Kan du egentligt holde dig selv ud? Du er nok den mest dobbeltmoralske
person jeg har hørt om længe. Råber og skriger op om at folk skal overholde
regler, love og så videre, alt i mens du jævnligt snakker om at folk skal
have røvfuld? Er det lovligt? Jeg har et spørgsmål til dig. Da du var knægt,
kørte du så altid lovligt på din knallert?
Glen



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 18:26

> Kan du egentligt holde dig selv ud? Du er nok den mest dobbeltmoralske
> person jeg har hørt om længe. Råber og skriger op om at folk skal
overholde
> regler, love og så videre, alt i mens du jævnligt snakker om at folk skal
> have røvfuld? Er det lovligt?

Næhh, kan du holde det ud lidt endnu? Hvis jeg tæver en er der to ting til
forskel fra når I kører på ulovlige knallerter: Det går kun ud over én, og
det er den rigtige det går ud over.

> Jeg har et spørgsmål til dig. Da du var knægt,
> kørte du så altid lovligt på din knallert?

Har jeg sagt det?

I skyder helt forbi målet. Det jeg protesterer imod lige nu er sgu ikke at I
kører på ulovlige knallerter som sådan - det rådne i det her er, at I snyder
forsikringsselskaberne, så jeg skal betale mere i præmie, og at I er så
pisse dumme, at I udbreder Jer højt og flot, her, på et totalt offentligt
medie om det.

-Steen



Simon D. Hansen (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Simon D. Hansen


Dato : 21-05-01 18:09

"Steen S. Schmidt" wrote:

> > Kan du egentligt holde dig selv ud? Du er nok den mest dobbeltmoralske
> > person jeg har hørt om længe. Råber og skriger op om at folk skal
> overholde
> > regler, love og så videre, alt i mens du jævnligt snakker om at folk skal
> > have røvfuld? Er det lovligt?
>
> Næhh, kan du holde det ud lidt endnu? Hvis jeg tæver en er der to ting til
> forskel fra når I kører på ulovlige knallerter: Det går kun ud over én, og
> det er den rigtige det går ud over.
>
> > Jeg har et spørgsmål til dig. Da du var knægt,
> > kørte du så altid lovligt på din knallert?
>
> Har jeg sagt det?

Tjah...sådan som jeg læser det. Så bitcher du over det meste. Du græder sq oxo i
de tråde, hvor folk spørger hvordan de får deres knallerter til at køre
hurtigere.

Tror oxo godt selv du ka se det.....hvis du vil!

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus
UIN : 6961994



GM (21-05-2001)
Kommentar
Fra : GM


Dato : 21-05-01 18:32


"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:WjbO6.863$4f3.39572@news010.worldonline.dk...

[SNIP] en masse
> I skyder helt forbi målet. Det jeg protesterer imod lige nu er sgu ikke at
I
> kører på ulovlige knallerter som sådan - det rådne i det her er, at I
snyder
> forsikringsselskaberne, så jeg skal betale mere i præmie, og at I er så
> pisse dumme, at I udbreder Jer højt og flot, her, på et totalt offentligt
> medie om det.
>
> -Steen
Jeg tror at det folk er utilfredse med, er dit sprog og din tone. Hvis du er
uenig i hvad der bliver skrevet, så fortæl folk din mening, men uden brug af
alle de skældsord, og snak om vold. Min opfattelse af dig når jeg læser dine
indlæg, er at her er en ældre mavesur stodder, du ved en af dem der er efter
ungerne i gården bare de laver den mindste støj. Principelt er jeg da også
imod forsikringssvindel, men må med skam indrømme at hvis det var mig der
stod i en situation hvor jeg ved at snyde lidt kunne komme til en erstatning
eller en højere erstatning, ville jeg nok benytte mig af muligheden. Prøv
forøvrigt at vende den om, hvis forsikringsselskabet har muligheden for at
tage røven på folk, så gør de det. (Der har sørme lige været en udsendelse
om det på tv i dag).
Med ønsket om en god dag.
Glen



John Hewalo (21-05-2001)
Kommentar
Fra : John Hewalo


Dato : 21-05-01 21:30

On Mon, 21 May 2001 18:26:09 +0100, "Steen S. Schmidt"
<SSchmidt@nospam.dk> wrote:

>> Kan du egentligt holde dig selv ud? Du er nok den mest dobbeltmoralske
>> person jeg har hørt om længe. Råber og skriger op om at folk skal
>overholde
>> regler, love og så videre, alt i mens du jævnligt snakker om at folk skal
>> have røvfuld? Er det lovligt?
>
>Næhh, kan du holde det ud lidt endnu? Hvis jeg tæver en er der to ting til
>forskel fra når I kører på ulovlige knallerter: Det går kun ud over én, og
>det er den rigtige det går ud over.

Dig, når du kommer i spjældet?

>
>> Jeg har et spørgsmål til dig. Da du var knægt,
>> kørte du så altid lovligt på din knallert?
>
>Har jeg sagt det?
>
>I skyder helt forbi målet.

Nå, du lyder ellers allerhelvedes skinhellig. (Ja, jeg kan også
det der pis med at være grov.)

> Det jeg protesterer imod lige nu er sgu ikke at I
>kører på ulovlige knallerter som sådan - det rådne i det her er, at I snyder
>forsikringsselskaberne, så jeg skal betale mere i præmie,

Jeg er også imod forsikringssvindel.

> og at I er så
>pisse dumme, at I udbreder Jer højt og flot, her, på et totalt offentligt
>medie om det.

Så så, rolig nu.
Dette er ikke noget chatforum, hvor alt er glemt "når du lægger
på".
Dine indlæg kan læses over hele verden, af enhver som holder
gruppen, og dine udgydelser vil være tilgængelige og hænge ved
dig i lang tid.
Er det smart at opføre sig som du gør på et offentligt medie?

John

--
Intet er umuligt for den som ikke selv skal gøre det.

RpR (20-05-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 20-05-01 10:09

>Det er godtnok morsomt at læse i den gruppe her! Er der da ingen der fatter
>at når der skiftes noget i ind-/udstødningssystemet, så skal alt andet
laves
>om? I det mindste skal lortet omdysses osv. - I får aldrig Jeres skrammel
>til at køre ordentligt hvis I bare stopper en anden udstødning på, og så
>siger "den trak altså bedre i bunden med den originale udstødning...øv!"
Lær
>dog noget mekanik inden I kaster Jer ud I det her. I har et helt internet
at
>kigge på - folk spørger bare med det samme.

Nu har jeg set en del af dine indlæg igennem, og i måske 2 har jeg fundet
noget fornuftigt som nogen igruppen har kunnet bruge til noget.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
Web / FTP server online at http://rpr.darktech.org (if I'm online that is)
ICQ: 19284098
"Den dag lorten stiger i pris, bliver de fattige født uden røvhul"
--



RpR (20-05-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 20-05-01 10:12

>Har I spekuleret over forsikringen når I kører på Jeres tunede knallerter?
>Alle til hobe herinde kører uden forsikring - det ved I godt, ikke?

Det er relativt. De fleste forsikringer dækker hvis uheldet kunne være sket
selvom den havde været lovlig.
Desuden behøver man jo ikke køre stærkt og råddent bare fordi man KAN?

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
Web / FTP server online at http://rpr.darktech.org (if I'm online that is)
ICQ: 19284098
"Den dag lorten stiger i pris, bliver de fattige født uden røvhul"
--



Michael Bested (20-05-2001)
Kommentar
Fra : Michael Bested


Dato : 20-05-01 10:50

> Det er godtnok morsomt at læse i den gruppe her! Er der da ingen der
fatter
> at når der skiftes noget i ind-/udstødningssystemet, så skal alt andet
laves
> om? I det mindste skal lortet omdysses osv. - I får aldrig Jeres skrammel
> til at køre ordentligt hvis I bare stopper en anden udstødning på, og så
> siger "den trak altså bedre i bunden med den originale udstødning...øv!"
Lær
> dog noget mekanik inden I kaster Jer ud I det her. I har et helt internet
at
> kigge på - folk spørger bare med det samme.

Du aner jo egentlig ikke, hvor lang tid folk bruger på nettet, før de kigger
her.

Mekanik er ikke noget man bare sådan lige lærer.

Desuden ville jeg synes at indlæg som "Hvad sker der, hvis jeg putter en
tunudstødning på min Maxi" passser perfekt ind her. Denne newsgroup
skal jo netop bruges til at diskutere knallerter. Og man ved jo ikke hvor
hurtigt den kommer til at køre, før man har spurgt nogen om det, eller
prøver det.

--
Michael Bested
michael@bested.nu
www.bested.nu



A. Høegh (20-05-2001)
Kommentar
Fra : A. Høegh


Dato : 20-05-01 12:04

> Du aner jo egentlig ikke, hvor lang tid folk bruger på nettet, før de
kigger
> her.
>
> Mekanik er ikke noget man bare sådan lige lærer.
>
> Desuden ville jeg synes at indlæg som "Hvad sker der, hvis jeg putter en
> tunudstødning på min Maxi" passser perfekt ind her. Denne newsgroup
> skal jo netop bruges til at diskutere knallerter. Og man ved jo ikke hvor
> hurtigt den kommer til at køre, før man har spurgt nogen om det, eller
> prøver det.

Helt enig. Jeg ved ikke hvad Steen Schmidt tænker på når han skriver sådan
et indlæg.

M.v.h
A. Høegh



RpR (20-05-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 20-05-01 17:32

>Nope, indboforsikringen dækker ikke ting, der kan tegnes seperat forsikring
>på - i dette tilfælde en kaskoforsikring på knallerten.

Han tænker ikke.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
Web / FTP server online at http://rpr.darktech.org (if I'm online that is)
ICQ: 19284098
"Den dag lorten stiger i pris, bliver de fattige født uden røvhul"
--



A. Høegh (20-05-2001)
Kommentar
Fra : A. Høegh


Dato : 20-05-01 18:30

> Han tænker ikke.

Haha...lige mine ord..

Mvh.
A. Høegh



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 02:32

> Han tænker ikke.

Barnligt, men dog hvad jeg forventede af en hvalp

-Steen



John Hewalo (21-05-2001)
Kommentar
Fra : John Hewalo


Dato : 21-05-01 09:00

On Mon, 21 May 2001 02:32:16 +0100, "Steen S. Schmidt"
<SSchmidt@nospam.dk> wrote:

>> Han tænker ikke.
>
>Barnligt, men dog hvad jeg forventede af en hvalp

Til gengæld kunne man vel forvente en anden opførsel, og et andet
sprog, fra en stor stærk, voksen og moden person som dig, ikk?

Så vidt jeg kan se bidrager du ikke med noget som helst
konstruktivt i denne gruppe.

Hvis det nu ikke lige var for, at jeg selv er stor, stærk, voksen
og moden, kunne jeg fristes til at bede dig om at holde din kæft,
hvis du ikke har noget at sige.

John

Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 18:28

> Til gengæld kunne man vel forvente en anden opførsel, og et andet
> sprog, fra en stor stærk, voksen og moden person som dig, ikk?

Tihi

> Så vidt jeg kan se bidrager du ikke med noget som helst
> konstruktivt i denne gruppe.

Hmm, jeg forsøger at åbne Jeres øjne for hvad I roder Jer ud I ved at opføre
Jer som om alt det her er lovligt - inden andre bliver nødt til at kigge på
det.

-Steen



John Hewalo (21-05-2001)
Kommentar
Fra : John Hewalo


Dato : 21-05-01 21:30

On Mon, 21 May 2001 18:28:03 +0100, "Steen S. Schmidt"
<SSchmidt@nospam.dk> wrote:

>> Til gengæld kunne man vel forvente en anden opførsel, og et andet
>> sprog, fra en stor stærk, voksen og moden person som dig, ikk?
>
>Tihi

Underlig form for humor.

>
>> Så vidt jeg kan se bidrager du ikke med noget som helst
>> konstruktivt i denne gruppe.
>
>Hmm, jeg forsøger at åbne Jeres øjne for hvad I roder Jer ud I ved at opføre
>Jer som om alt det her er lovligt -

Det er sgutte lovligt, det er der heller ingen som påstår så vidt
jeg kan se.

Det hjælper dog ingen steder at tale til store børn på den måde
du gør, de mister totalt enhver respekt for dig.

> inden andre bliver nødt til at kigge på
>det.

Truer du?

John

Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 02:32

> Helt enig. Jeg ved ikke hvad Steen Schmidt tænker på når han skriver sådan
> et indlæg.

Måske tænker jeg på dem der bliver Jeres næste ofre? Det kan være det kun er
mine penge det går ud over, MEN DET VIL JEG FANDME HELLER IKKE FINDE MIG I!

Grow a spine!

-Steen



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 02:31

> Du aner jo egentlig ikke, hvor lang tid folk bruger på nettet, før de
kigger
> her.

Det er fandme ikke nogen videnskab at bruge nettet!

> Desuden ville jeg synes at indlæg som "Hvad sker der, hvis jeg putter en
> tunudstødning på min Maxi" passser perfekt ind her.

Det eneste svar til det måtte være at det ville være en dum ide, da det er
ulovligt. Det er faktisk det der generer mig ved denne gruppe, og grunden
til at jeg skrev et par indlæg; Der hersker en form for anarki her, som er
totalt egoistisk. Fatter I ikke hvad det er der sker hvis I høvler nogen
ned, bare fordi I skulle lege? Så spil dog efter reglerne!

-Steen



Simon D. Hansen (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Simon D. Hansen


Dato : 21-05-01 05:48

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Det eneste svar til det måtte være at det ville være en dum ide, da det er
> ulovligt.

Der er et par ting ved dig der generer mig grænseløst. Du spiller generelt så
_pisse_ hellig, at det er lige til at brække sig over. Du spiller den voksne
mand der _aldrig_ i sit liv har gjort noget ulovligt. Du har aldrig taget en
kiks, selvom mor sagde i sq spise om ti minutter. Du har aldrig kørt 75km/t i
en 50km/t zone. Alt det software der er på din computer, er købt og betalt
(med mindre du kører en eller anden form for Unix - Det siger du vel nu bare
at du gør, så slipper du jo udenom). Du har aldrig været fuld, og cyklet
hjem........jeg q blive ved, men gider ikke - For når det kommer til stykket
er du sq ikke meget mere lovlig end vi andre.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus
UIN : 6961994



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 18:32

> Der er et par ting ved dig der generer mig grænseløst. Du spiller generelt

> _pisse_ hellig, at det er lige til at brække sig over. Du spiller den
voksne
> mand der _aldrig_ i sit liv har gjort noget ulovligt.

Hvornår har jeg sagt det?

> Du har aldrig kørt 75km/t i
> en 50km/t zone.

En ganske ganske sjælden gang måske. Jeg kører generelt aldrig for stærkt i
50 km/t zoner - det kan vel tælles på én hånd de gange det er sket.

> Alt det software der er på din computer, er købt og betalt
> (med mindre du kører en eller anden form for Unix - Det siger du vel nu
bare
> at du gør, så slipper du jo udenom).

Hvorfor skulle jeg ville slippe udenom? Har jeg sagt jeg er anderledes end
Jer? Læs det jeg skriver, i stedet for at reagere på det du tror jeg er.

> Du har aldrig været fuld, og cyklet
> hjem........jeg q blive ved, men gider ikke - For når det kommer til
stykket
> er du sq ikke meget mere lovlig end vi andre.

Jeg spørger lige én gang til: Vis mig et sted jeg skriver jeg er hellig? Kan
I ikke betale for Jeres egne lege, i stedet for at lade mig om det? Dét
generer mig - folk der åbentlyst opfordrer til forsikringssvindel.

-Steen



Simon D. Hansen (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Simon D. Hansen


Dato : 21-05-01 18:17

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Hvornår har jeg sagt det?

Dit sprog, dine kommentarer - De bærer tydeligvis præg af, du opfatter dig selv
som mønsterborger #1. Må hellere skrive til en avis, så de ka indstille dig til
det.

> En ganske ganske sjælden gang måske. Jeg kører generelt aldrig for stærkt i
> 50 km/t zoner - det kan vel tælles på én hånd de gange det er sket.

Lad os sige motorvej, idéen er blot at du virker som om du _aldrig_ har gjort
noget ulovligt.

> Hvorfor skulle jeg ville slippe udenom?

Fordi det, for mig, virker som om du virkelig gerne vil fremstå som lovlydig
osv. Ham der aldrig gør, eller har gjort noget forkert.

> Læs det jeg skriver, i stedet for at reagere på det du tror jeg er.

Yes yes, man ska ikke sku hunden på hårene. Men flot at du fronter så vildt på
mig så, jeg har f.eks. fusket med mit forsikringsselskab. Agter heller ikke at
gøre det.....at du ikke kan klare det, _overhovedet_ må i mine øjne være dit
problem. Det er ligeledes op til dig, at gøre noget ved det, hvis du mener det
så vildt.

> Jeg spørger lige én gang til: Vis mig et sted jeg skriver jeg er hellig?

Jeg tror lige jeg gentager det én gang mere, bare for lirens skyld - Dit sprog,
og din tone osv. virker _meget: som du gerne vil være hellig, og bedre end vi
andre.

> Kan I ikke betale for Jeres egne lege, i stedet for at lade mig om det?

Sagtens, jeg har sq oxo selv betalt min knallert + ansvars forsikring + kasko =
mange penge. Som skrevet tidligere, har jeg ikke nogen idé om at snyde mit
forsikringsselskab. På den anden side, ka jeg heller ikke hidse mig op over
nogen gør det. Hvis det blir opdaget, kommer jeg sq ikke med trøstende ord, de
var klar over risikoen var/er der.

> Dét generer mig - folk der åbentlyst opfordrer til forsikringssvindel.

Det er så åbenbart det eneste der generer dig. Så vil jeg anbefale dig kun at
brokke dig i de tråde (_meget_ få) - For pt. går du jo amok på enhver der smider
et indlæg. Fandeme lige før Hr. Kræmer ikke må starte sin Velo jo.

*huha*
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus
UIN : 6961994



Steen S. Schmidt (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-05-01 23:55

> Dit sprog, dine kommentarer - De bærer tydeligvis præg af, du opfatter dig
selv
> som mønsterborger #1.

En der bander, svovler og opfører sig svinsk opfatter tydeligvis sig selv
som mønsterborger?

> Lad os sige motorvej, idéen er blot at du virker som om du _aldrig_ har
gjort
> noget ulovligt.

Der er forskel, i mine øjne, på at køre for stærkt i byerne og på
motorvejen. Så vidt jeg er orienteret, så findes der ikke mange knallerter
på motorvejen.

> Fordi det, for mig, virker som om du virkelig gerne vil fremstå som
lovlydig
> osv. Ham der aldrig gør, eller har gjort noget forkert.

Men det har jeg da.

> "så, jeg har f.eks. fusket med mit forsikringsselskab."

Ok, jeg *ved* det var en skrivefejl Det glæder mig for øvrigt at ikke
alle (måske kun få?) føler at det er ok med forsikringssvindel.


> Jeg tror lige jeg gentager det én gang mere, bare for lirens skyld - Dit
sprog,
> og din tone osv. virker _meget: som du gerne vil være hellig, og bedre end
vi
> andre.

Jerg synes nu mere det er omvendt - det var i hvert fald ikke meningen at
virke hellig, da jeg ikke ligefrem er en munk.

> På den anden side, ka jeg heller ikke hidse mig op over
> nogen gør det. Hvis det blir opdaget, kommer jeg sq ikke med trøstende
ord, de
> var klar over risikoen var/er der.

Det generer dig ikke at du betaler en højere præmie fordi folk fusker med
forsikringen?

-Steen



Simon D. Hansen (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Simon D. Hansen


Dato : 21-05-01 23:18

"Steen S. Schmidt" wrote:

> En der bander, svovler og opfører sig svinsk opfatter tydeligvis sig selv
> som mønsterborger?

Næh, mere sin måde at være på - at tale til folk på.

> Der er forskel, i mine øjne, på at køre for stærkt i byerne og på
> motorvejen. Så vidt jeg er orienteret, så findes der ikke mange knallerter
> på motorvejen.

Det er rigtig nok begrænset. Nu er knallerter heller ikke roden til alt ondt,
selvom mange ønsker at gøre dem til dette. Hvis du er af den opfattelse, at
omvende gruppen og afvende folk fra at tune deres knallerter - Tjah så tror jeg
lige så godt du kan opgive det.

Som jeg efterhånden har fået det forstået, så er du dog mere ude på at forklare
os hvor farligt det vi laver er osv. Imo fik du bare en lidt forkert start på
det, du farede for vildt ud.

> Men det har jeg da.

Jamen dog, rart at se du oxo kan

> Ok, jeg *ved* det var en skrivefejl Det glæder mig for øvrigt at ikke
> alle (måske kun få?) føler at det er ok med forsikringssvindel.

Uden tvivl, det var sq svipser den der. Rart den efterfølgende sætning
forklarede min mening. Ligeledes rart at se du godt er klar over min holdning.
Omend den er ikke er så skarp som din.

> Jerg synes nu mere det er omvendt - det var i hvert fald ikke meningen at
> virke hellig, da jeg ikke ligefrem er en munk.

Oki dokes, det er muligt jeg tager fejl. Du virker dog i mine øjne, stadig meget
hellig. Men det er da som om den, fra i søndags, skarpe kant er ved at tage af.
Som sagt, rart at se der faktisk er et menneske inden under.


> Det generer dig ikke at du betaler en højere præmie fordi folk fusker med
> forsikringen?

Det generer mig ikke synderligt, og eftersom det ikke er videre udbredt i
gruppen, ser jeg ingen grund til at himle pga. det.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus
UIN : 6961994



Steen S. Schmidt (22-05-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 22-05-01 00:45

> Det er rigtig nok begrænset. Nu er knallerter heller ikke roden til alt
ondt,
> selvom mange ønsker at gøre dem til dette. Hvis du er af den opfattelse,
at
> omvende gruppen og afvende folk fra at tune deres knallerter - Tjah så
tror jeg
> lige så godt du kan opgive det.

Nej, det var ikke meningen. Tonen herinde lød bare så fri, at jeg tænkte I
måske havde glemt at det i bund og grund er ulovligt. Ville blot lige minde
om....

> Som jeg efterhånden har fået det forstået, så er du dog mere ude på at
forklare
> os hvor farligt det vi laver er osv. Imo fik du bare en lidt forkert start

> det, du farede for vildt ud.

Jeps, jeg blev bare så harm over at se en hel gruppe fuld af den slags (jeg
kom jo uforberedt udefra, forstår du). Jeg skulle nok lige have givet mig
selv et par dages tænketid inden jeg for ud. Normalt mener jeg da ellers jeg
er en flink fyr - nok lidt svært at overbevise nogen herinde om nu
:-/...............

Mvh
Steen



Simon D. Hansen (21-05-2001)
Kommentar
Fra : Simon D. Hansen


Dato : 21-05-01 23:58

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Nej, det var ikke meningen. Tonen herinde lød bare så fri, at jeg tænkte I
> måske havde glemt at det i bund og grund er ulovligt.

Næh, folk er sq godt klar over det. Bl.a. da RpR er blevet stoppet et par gange,
med en bøde som lærestreg. Vi bliver tit mindet om det....heldigvis.

> Jeps, jeg blev bare så harm over at se en hel gruppe fuld af den slags (jeg
> kom jo uforberedt udefra, forstår du). Jeg skulle nok lige have givet mig
> selv et par dages tænketid inden jeg for ud.

Jeg kan fint sætte mig ind i din situation, dog tror jeg næppe jeg selv havde
reageret på selv samme måde. Men det er _meget_ svært, at sætte sig selv i en
andens situation.

> Normalt mener jeg da ellers jeger en flink fyr - nok lidt svært at overbevise
> nogen herinde om nu :-/...............

Det betvivler jeg ikke du er, fik bare klart et _meget_ forkert
førstehånds-indtryk af hvem/hvordan du er. Det betyder nu ikke det vilde for
mig, da jeg fint kan godtage din forklaring osv.

Dog må du nok bære over med folks sure opstød et stykke tid endnu, selvom
tingene har en tendens til at gå i sig selv igen, forholdsvid hurtigt herinde.

Du skal da forresten ha tak for en forklaring, den var vidst på sin plads, så
folk blev klar over hvad du er for en fisk.
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte
Århus
UIN : 6961994



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408934
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste