Problemer med Catalyst driver
Fra : Michael Jensen

Dato : 19-12-04 20:49

Hejsa i grupen!

Jeg har opdaget et lidt underligt problem. Jeg har et Radeon 9800 Pro grafik
kort, og da jeg idag ville åbne "Catalyst Control Center" skete der ikke
noget?! Jeg har før haft det åbnet, men ligegodt hvorfra jeg prøver at
starte det, får jeg bare et timeglas ved siden af musen i et sekunds tid og
så sker der ellers ikke noget.

Jeg har så netop prøvet at installere nyeste version af Catalyst driverne,
og geninstalleret .Net Framework 1.1 (Som der står på deres hjemmeside at
der kræves), men det er nøjagtigt samme problem.....

Nogen der har et godt råd??

På forhånd tak

Michael Jensen

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 20:56

Michael Jensen wrote:
> [...]
> driverne, og geninstalleret .Net Framework 1.1 (Som der står på deres
> hjemmeside at der kræves), men det er nøjagtigt samme problem.....

Du kan prøve at installere den version af Catalyst driverne der ikke er
dot net-baseret.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.