Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
passepartout-kniv - Århus C
Fra : C. Poulsen

Dato : 19-12-04 17:51

Ha ha, NRE, der tog du sgu fusen på mig, stor griner..... den skal du
ha'...du fik mig..yeppa

Troede det var mig du var efter, men nu har jeg, efter at have søgt
lidt på dk.admin.netmisbrug/dk.admin.netikette osv... fundet ud af
at.

Det stort set er alle der ikke bryder sig om dig, og at man bare skal
ignorere dine indlæg, hvilket jeg da i fremtiden vil gøre.

Carsten

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 19-12-04 18:23

C. Poulsen <the.poulsens@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Det stort set er alle der ikke bryder sig om dig, og at man bare skal
> ignorere dine indlæg, hvilket jeg da i fremtiden vil gøre.

Vil du ikke desto mindre forsøge at svare i den samme tråd som det du
svarer på, og benytte dig af normal citatteknik - ellers er det ikke
bare NRE der bliver sur på dig.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-12-04 22:08

C. Poulsen wrote:

> Troede det var mig du var efter, men nu har jeg, efter at have søgt
> lidt på dk.admin.netmisbrug/dk.admin.netikette osv... fundet ud af
> at.

Og jeg behøver slet ikke at søge nogen steder for at konstatere, at
du er en klaphat, smut over i news:dk.velkommen og lær så at bruge
nyhedsgrupperne, så du ikke spilder vores tid...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen