3d problemer med radeon 9200
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 19-12-04 17:14

Hej....

jeg har et problem med mit grafikkort...
tror jeg...

Jeg skulle til at spille et gammelt spil, har ikke spillet "rigtige spil" på
den før, men nu siger spillet at der er ikke er 3d understøttet!!!

Jeg går ind i dxdiag og der kan jeg ikke aktivere 3d, og hver gang jeg
prøvede at gå ind i dxdiag lukkede computeren selv ned(re-start).
efter at installere driver igen fra producenten. hentet update fra windows
hjemmeside kan jeg nu gå ind i dxdiag uden problemer men der er stadigvæk
ikke noget sted jeg kan aktivier 3d.....

hvad gør jeg!!!!!

Anders
det virker stadigvæk ikke

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 19-12-04 17:25

Hej igen...

jeg glemte at fortælle at mit kort er et ATI radeon 9200 atlantis med VIVO

Anders

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-12-04 19:06

Anders E. Larsen - ae@aab-net.dk
cq49b1$l5f$1@news.net.uni-c.dk
skrev følgende:

> [...]
> windows hjemmeside kan jeg nu gå ind i dxdiag uden problemer men der
> er stadigvæk ikke noget sted jeg kan aktivier 3d.....

Har du installeret drivere til dit bundkort?

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 19-12-04 19:35

Hej....

ja jeg har installeret dirver til bundkort, pga. tideligere problemer med
brænder!!!!
Jeg har set inde i enhedshåndtering og der er der 2 skærmkort inde under
skærmkorten:
-Sapphire Radeon 9200 atlantis
-Sapphire Radeon 9200 atlantis - Secondary

kan det evt. være der fejlen ligger???

Anders

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 21:14

Anders E. Larsen wrote:
> [...]
> under skærmkorten:
> -Sapphire Radeon 9200 atlantis
> -Sapphire Radeon 9200 atlantis - Secondary

Du kan da prøve at slå den sekundære skærm fra og se om det hjælper.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : asap

Dato : 20-12-04 20:48

> [...]
> skærmkorten:
> -Sapphire Radeon 9200 atlantis
> -Sapphire Radeon 9200 atlantis - Secondary

Er det ikke bare HydraVision? Det burde ikke have noget at sige...

Har du fjernet gamle gfx-drivere (hvilket kort havde du før)?

Prøv her - der er masser af nørder der har hjulpet mig med mærkelige
ting og sager.
http://www.hol.dk/forside.asp