Hurra.. min PC går i dvale! men....
Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-12-04 11:51

Hej!

Jeg har fået min PC til at gå i dvale...
Hurra - det er endelig lykkedes!

Men når den starter op går den først på en log-on-skærm. Kan jeg undgå det?

--
Carsten

Fra : Morten Nielsen

Dato : 19-12-04 13:13

On Sun, 19 Dec 2004 11:51:04 +0100, ":-\) Carsten"
<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

>Men når den starter op går den først på en log-on-skærm. Kan jeg undgå det?

Højreklik på desktop, vælg egenskaber, vælg pauseskærm, fjern hakket i
"On resume, display welcome screen".

Jeg ved ikke, hvad det hedder på dansk... men du finder det nok.

/Morten

Fra : :-\) Carsten

Dato : 20-12-04 13:42

Hov.. opdager, at det er forkert NG - håber det er ok, alligevel?

Øhm...
Jeg kigger på dette sted:

> Højreklik på desktop, vælg egenskaber, vælg pauseskærm, fjern hakket i
> "On resume, display welcome screen".

selv om jeg har den på dansk, kan jeg ikke se der er et hak, som hedder
sådan..

Hilsen
Carsten

Fra : :-\) Carsten

Dato : 20-12-04 13:47

Jeg kan se at der er et punkt som hedder:
"Beskyt med adgangskode ved fortsættelse. "

Men det har jo ikke noget med det at gøre, eller????

--
Carsten

Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-12-04 19:32

On Mon, 20 Dec 2004 13:47:03 +0100, ":-\) Carsten"
<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan se at der er et punkt som hedder:
>"Beskyt med adgangskode ved fortsættelse. "
>Men det har jo ikke noget med det at gøre, eller????

Jeg ved det ikke, eftersom mit OS ikke taler dansk. Men prøv det og
se, om det virker efter hensigten.

/Morten