Kreidler Fælge..!? Yamaha Bremse-Plader..?~
Fra : Ulf

Dato : 19-12-04 01:21

Hej ng..

Tænker lidt på at anskaffe mig et par Kreidler fælge til min Yamaha 4
gears..
Dog ville det være meget intr, at vide om bremse pladerne fra min
Yamaha 4 gear's fra 1978 passer på på fælgene..

En som har viden nok til at kunne sige mig det med 99,9% sikkerhed..
Eller bare noget deromkring..

Det ville også være fedt at vide om der er en der har et par bremse
plader..

Både til for og bag..

Hilsen Ulf

Ps.

Hvis nogen har bremse-plader til kreidler fælge så sig lige til..
Enten her, per mail, eller msn..

Emne: Kreidler Fælge!

Fra : Superdrive

Dato : 20-12-04 23:35

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Emne: Kreidler Fælge!

KLIP

Det gør de ikk.. du skal bruge bremse klodser fra en kreidler..!! og mener
også du skal modificere din bagsvinger og lidt andet før det virker optimalt

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 21-12-04 23:39

Det hedder sgu da bremse SKIVER....
Mvh