hvornår kom DM50 til DK
Fra : Superdrive

Dato : 18-12-04 22:55

Jeg ser mange sige deres samurai er fra 74, og der mente jeg ikk at den lov
med max 2 gear var trådt i kraft, det mener jeg først den gjorde i 77-79
hvor man begyndte og lave den 2 gearede Yamaha som sluttede i 85, så
derimellem må samuraien være kommet omkring 82/83,

men ved det ikke helt 100%

PLZ hjælp mig

Fra : Kristian

Dato : 19-12-04 00:24

Hej !

Superdrive wrote:
> [...]
> gjorde i 77-79 hvor man begyndte og lave den 2 gearede Yamaha som
> sluttede i 85, så derimellem må samuraien være kommet omkring 82/83,

Den kom til DK i 1983. jeg kan desværre ikke huske
hvornår i 1983, men det kan være vores lokale cykelbiks kan
han fik nemlig en af de allerførste dengang, så jeg kan da
prøve at spørge ham.

Mvh
Kaj K Thomsen

Fra : Superdrive

Dato : 20-12-04 23:33

" Kristian" <Who > skrev i en meddelelse
> han fik nemlig en af de allerførste dengang, så jeg kan da
> prøve at spørge ham.

KLip

Ville være mega cool, men kan en samurai være kommet til dk før..!! eller
blev produktionen først startet i 83..!!

hvis man går på www.scootergalleri.dk kan man se mange der opretter deres
som en 74 og 76 osv..!!

Fra : Kristian

Dato : 21-12-04 00:17

Hejsa

Superdrive wrote:

> KLip
>
> Ville være mega cool, men kan en samurai være kommet til dk før..!!
> eller blev produktionen først startet i 83..!!

Efter det han lige kan huske, så solgte han den første i april måned 1983
han mener han fik den hjem først i februar eller deromkring.

Den kom første gang i 83, og er kun produceret til /og solgt i DK
Så ældre end 1983, det hænger ikke rigtig sammen.

> hvis man går på www.scootergalleri.dk kan man se mange der opretter
> deres som en 74 og 76 osv..!!

En står enda opgivet som en 1970.. Hmm.
De ved ikke hvad de snakker om derinde