Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vandtætte compact kameraer
Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-12-04 22:07

Er der nogen der ved hvilke vandtætte compact kameraer der findes ?
Ikke kun stænktæt men rigtig vandtæt.

MVH Tommy

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-12-04 22:19

Tommy Jensen <toj@worldonline.dk> wrote in

> Er der nogen der ved hvilke vandtætte compact kameraer der findes ?
> Ikke kun stænktæt men rigtig vandtæt.

Til mange af Canons compact kameraer kan man købe en box som så er vandtæt
- men så er det ikke helt så kompakt længere. Jeg har ikke læst om kameraer
som uden en sådan box er vandtætte i sig selv, men det kan da godt være de
findes.

Du kan se undervands kasserne til Canons Powershot serie, her:
http://makeashorterlink.com/?V28453F0A

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-12-04 22:27

On Sat, 18 Dec 2004 21:19:21 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<flemming@joensson.invalid> wrote:

> [...]
>findes.
>
>Du kan se undervands kasserne til Canons Powershot serie, her:

Tak, men jeg har ikke meget fidus til de der shortlinks så kunne du
overtales til at poste det fulde link istedet for.

MVH Tommy

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 19-12-04 22:58

On Sat, 18 Dec 2004 22:26:40 +0100, Tommy Jensen <toj@worldonline.dk>
wrote:

>Tak, men jeg har ikke meget fidus til de der shortlinks så kunne du
>overtales til at poste det fulde link istedet for.

Hvorfor? Du kommer jo det samme sted hen...

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-12-04 06:55

On Sun, 19 Dec 2004 22:57:35 +0100, jubija@yahoo.dk wrote:

>Hvorfor? Du kommer jo det samme sted hen...

Måske, man ved aldrig.

MVH Tommy

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-12-04 02:20

> Tak, men jeg har ikke meget fidus til de der shortlinks så kunne du
> overtales til at poste det fulde link istedet for.

http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=StandardDisplayAct&fcategor
yid=113&keycode=underwater_photo

Det kan jeg da godt, men jeg lod være fordi linket wrappede. Hvis du havde
klikket på det korte link var du kommet ind på en side hvor den skrev det
lange link og efter et par sekunder var du blevet sendt videre til den
ovenstående adresse.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-12-04 07:19

On Mon, 20 Dec 2004 01:19:54 +0000 (UTC), Flemming Joensson
> [...]

>klikket på det korte link var du kommet ind på en side hvor den skrev det
>lange link og efter et par sekunder var du blevet sendt videre til den

Jeg ved godt hvordan shortlink fungerer men jeg klikker ikke på
sådanne links da der kan gemme sig hvad som helst bag.

MVH Tommy

Fra : Claus Hastrup

Dato : 20-12-04 20:32

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt hvordan shortlink fungerer men jeg klikker ikke på
> sådanne links da der kan gemme sig hvad som helst bag.

Det kan der jo også bag lange links
Du ser jo netop den fulde url, inden du bliver videresendt.

/Claus

Fra : Arne R

Dato : 18-12-04 22:32

--
Fjern MC fra min e-post adresse
"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i melding

> Er der nogen der ved hvilke vandtætte compact kameraer der findes ?
> Ikke kun stænktæt men rigtig vandtæt.
>
> MVH Tommy

Finner du en brukt NIKON L35 AW-AF 35/2,8 har du et kamera som garantert
tåler 4m dyp og tar gode bilder. Har manuell og autofokus. Populært fortsatt
hos folk som trenger kamera som tåler en støt. Har hørt at det også har
virket etter dykk på over 20m men det er på eget ansvar. Kameraet bruker
vanlig 135 film.

Arne

Fra : - S C H R E I B E R~

Dato : 19-12-04 11:48

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvilke vandtætte compact kameraer der findes ?
> Ikke kun stænktæt men rigtig vandtæt.
>
> MVH Tommy

Pentax WR 4.3

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Henrik S.

Dato : 19-12-04 14:20

Se her - en side om mulige kameraer fra en af de bedste digicams
wesites:

http://www.steves-digicams.com/cameras_wr.html

mvh. Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-12-04 19:25

In article <etvas01fkaitokrnmjafd7dvafr78thtl5@4ax.com>, Henrik S wrote:
> Se her - en side om mulige kameraer fra en af de bedste digicams
> wesites:
>
> http://www.steves-digicams.com/cameras_wr.html

Bemærk, JIS 7 betyder 30 minutter på 1 meters dybde - og altså
ikke undervandskamera. Min GPS kan det samme, men der bliver batterierne
våde, og den holder sandsynligvis op med at virke inden de 30 minutter.
Men den går ikke i stykker.