RUNDFUNK i TV2
Fra : Jens Jensen

Dato : 18-12-04 20:17

Disse udsendelser chokerer mange - deres vulgære sprog og det med at vise
mennesker nøgne - samt snakke om hvad tingene hedder på vulgært sprog.

Må de det ?

Familen Jensen
med små børn

Fra : Peter Svendsen

Dato : 18-12-04 20:53

"Jens Jensen" <jens@jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Disse udsendelser chokerer mange - deres vulgære sprog og det med at vise
> mennesker nøgne - samt snakke om hvad tingene hedder på vulgært sprog.
>
> Må de det ?

Må du lave pr for rundfunk??.

Fra : 2v 2kr

Dato : 18-12-04 21:05

"Peter Svendsen" <Peter@fk.dk> skrev i en meddelelse

> Må du lave pr for rundfunk??.

nårh ja - det må vi da lige se

Fra : 2v 2kr

Dato : 18-12-04 21:05

> [...]
> Disse udsendelser chokerer mange - deres vulgære sprog og det med at vise
> mennesker nøgne - samt snakke om hvad tingene hedder på vulgært sprog.

og for 400 år siden var der en der sagde at jorden ikke var flad - uhadada -
men så kravlede vi ned fra dét træ

Fra : ullala

Dato : 19-12-04 12:30

> [...]
> Disse udsendelser chokerer mange - deres vulgære sprog og det med at vise
> mennesker nøgne - samt snakke om hvad tingene hedder på vulgært sprog.

Hmmm....
På fjernbetjeningen er der som regel en rød knap - On/off... Den kan man
evt. vælge at benytte sig af...
Man kan osse vælge at indse, at vi altså lever i år 2004 - snart 2005, og at
vi alle er født nøgne, iøvrigt født fordi vores forældre dyrkede sex... Ikk?

Ullala. (Som godt kender den røde knap, og iøvrigt snakker sex med sine
unge/ r, fordi de spørger og er vant til at få svar)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-12-04 12:43

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm....
> På fjernbetjeningen er der som regel en rød knap - On/off... Den kan man
> evt. vælge at benytte sig af...

Damn, jeg har ikek sådan en rød knap (alle mine kanpper er grå). betyder det
så at når først der er tændt, så er min eneste valgmulighed at vælge en
anden kanal?

Det bliver sgu' nogle lange nætter med DK4

Lars

Fra : 2v 2kr

Dato : 19-12-04 13:08

> betyder det så at når først der er tændt, så er min eneste valgmulighed at
> vælge en anden kanal?

vhis det er dig der er tændt, så............

Fra : ullala

Dato : 19-12-04 13:33

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
> [...]

Tja.... Du kan vælge at slukke for kassen, og foretage dig noget helt andet
end at forarges

> vhis det er dig der er tændt, så............

Ja, så er der flere muligheder - Men jeg kan ikke se at det vedrører Jens
Jensen problemer med Rundfunk.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-12-04 15:08

> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse
>
> Tja.... Du kan vælge at slukke for kassen, og foretage dig noget helt
> andet end at forarges

Er jeg nogensinde blevet foraget? I så fald har jeg i hvert fald fortrængt
det.

Lars

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-12-04 14:34

On Sun, 19 Dec 2004 12:29:58 +0100, "ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk>
wrote:

>Ullala. (Som godt kender den røde knap, og iøvrigt snakker sex med sine
>unge/ r, fordi de spørger og er vant til at få svar)

Har ikke selv børn, men har da haft snakket sex med mine forældre for
ikke så længe siden. Man kan sq lige så godt have en relativ "fri"
holdning til det.

Synes da ikke at det er en fed tanke at tænke på at ens forældre dyrker
sex. Men de er mennesker ligesom os andre og ligeså som vi unge dyrker
sex ud af lyst, eller andre grunde, lige så meget har de da også behov
og ret til det :)
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 15:02

Thunderbird [7100] wrote:

> Har ikke selv børn, men har da haft snakket sex med mine forældre for
> ikke så længe siden. Man kan sq lige så godt have en relativ "fri"
> holdning til det.

Hvorfor?

> [...]
> sex. Men de er mennesker ligesom os andre og ligeså som vi unge dyrker
> sex ud af lyst, eller andre grunde, lige så meget har de da også behov

Man kan faktisk godt leve uden.
Kærlighed er vigtigere.
Når jeg ser en pige/kvinde med smukke øjne (jeg kigger altid på folks
øjne som det første), så er det ikke sex jeg tænker på men mere på
hendes sjæl og personlighed. Dog kunne jeg godt forestille mig at jeg
senere kunne give hende et knus/kram og et kys på panden eller kinden
men så heller ikke mere.
Jeg kan sagtens forestille mig at jeg kunne leve i et parforhold uden sex.

Fra : Anita

Dato : 19-12-04 15:15

Thomas K. Jeppesen wrote:
> Jeg kan sagtens forestille mig at jeg kunne leve i et parforhold uden
> sex.

Det er vel også let nok at sige, når du nu ikke har "prøvet" det - og dermed
reelt ikke ved hvad du frasiger dig.

Jeg tror, at den dag du møder den her vidunderlige kvinde, som forstår dig
og ønsker at dele sit liv med dig, så vil du måske føle anderledes.

Hvem har i grunden lært dig at sex er noget "forskrækkeligt" noget?

Venligst Anita

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 16:11

Anita wrote:

> Det er vel også let nok at sige, når du nu ikke har "prøvet" det - og dermed
> reelt ikke ved hvad du frasiger dig.

Korrekt.

> Jeg tror, at den dag du møder den her vidunderlige kvinde, som forstår dig
> og ønsker at dele sit liv med dig, så vil du måske føle anderledes.

Måske, men det kræver jo så lige, at jeg på et tidspunkt forlader mit
hjem. Hun ringer jo nok ikke på min dør lige pludselig.
Nej, jeg har accepteret at min skæbne, er at leve alene.

> Hvem har i grunden lært dig at sex er noget "forskrækkeligt" noget?

Jeg bryder mig ikke om tanken om sex uden kærlighed. Sådan har jeg altid
haft det. Det er ikke noget jeg har lært. Måske min kristne tro spiller
lidt ind?

Anita, du skal have tak for den gode tone i dit svar. Det er jeg jo
ellers ikke vant til her på Usenet.

Fra : Anita

Dato : 19-12-04 18:55

Thomas K. Jeppesen wrote:
> Måske, men det kræver jo så lige, at jeg på et tidspunkt forlader mit
> hjem. Hun ringer jo nok ikke på min dør lige pludselig.

Det har du helt ret i. Må jeg spørge hvor gammel du er?

> Nej, jeg har accepteret at min skæbne, er at leve alene.

Det er også helt okay, hvis det virkelig er det du ønsker. Men er det bare
noget du har overbevist dig selv om, fordi du ikke tror du kan møde en sød
og dejlig pige, så synes jeg det er lidt trist.

> Jeg bryder mig ikke om tanken om sex uden kærlighed.

Jeg er helt enig med dig her. Sex alene siger mig ikke ret meget. Mens sex
med den man holder allermest af i hele verden, på mange måder, er
vidunderligt.

> Sådan har jeg
> altid haft det. Det er ikke noget jeg har lært. Måske min kristne tro
> spiller lidt ind?

Er du opdraget i den kristne tro, eller er det et valg du alene har truffet?
Jeg ser dog ingen grund til, at man som kristen ikke skulle kunne dyrke sex.

> Anita, du skal have tak for den gode tone i dit svar. Det er jeg jo
> ellers ikke vant til her på Usenet.

Det virker godt nok til at nogle taber hovedet, når de bevæger sig ind på
usenet. Men det må man jo bare læse henover.

Venligst Anita

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 19-12-04 19:21

> Det virker godt nok til at nogle taber hovedet, når de bevæger sig ind på
> usenet. Men det må man jo bare læse henover.
>
> Venligst Anita

og hvis det er nogen store høveder de har tabt - kræver det sandelig at man
skræver -og det kræver et stort skræv............

Bæ9

Fra : Mette

Dato : 20-12-04 19:06

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Jeg bryder mig ikke om tanken om sex uden kærlighed. Sådan har jeg altid
> haft det. Det er ikke noget jeg har lært. Måske min kristne tro spiller
> lidt ind?

Men det virker som om du kun ser to muligheder: Kærlighed uden sex eller sex
uden kærlighed. Man kan faktisk godt begge dele. Også når man er kristen -
det er jeg nemlig.
Jeg har aldrig hørt nogle kristne tale om at sex var en skidt ting,
tværtimod render alle de nygifte rundt og reklamerer...*g*

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-12-04 20:03

"Mette" <Mette@[fjerndette]tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har aldrig hørt nogle kristne tale om at sex var en skidt ting,

Det har jeg nu. Siger Paulus ikke også noget i retning af, at det er bedre
at gifte sig end at leve i begær, men bedst. som han selv alt lade helt
være?

Per V.

Fra : Mette

Dato : 20-12-04 20:47

> [...]
> at gifte sig end at leve i begær, men bedst. som han selv alt lade helt

Jo, det siger han. Men hvad der er det rigtige for Paulus er ikke
nødvendigvis det rigtige for alle andre. Vi er alle forskellige heldigvis

Fra : PerX ...

Dato : 29-12-04 16:14

In article <41c599fb$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
invalid@sick.house says...
> Jeg bryder mig ikke om tanken om sex uden kærlighed.

Det er også fair nok.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-12-04 15:11

On Sun, 19 Dec 2004 15:02:13 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
<invalid@sick.house> wrote:

>Hvorfor?

Fordi Sex er dejligt og skal nydes

> [...]
>men så heller ikke mere.
>Jeg kan sagtens forestille mig at jeg kunne leve i et parforhold uden sex.

jeg kan så ikke leve uden sex. Hvis jeg kom i parforhold uden sex så ved
jeg at jeg ville vantrives noget så grusomt. For mig der er sex en
"væsentligt" del af et forhold. Derved ikek sagt at det skal dyrkes hele
tiden, Men har de 2 parter i et forhold ikke lyst til hinanden eller
lyst/behov for at dyrke sex med hinanden på et tidspunkt så er der IMo
noget galt.
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 29-12-04 16:13

In article <41c589db$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
invalid@sick.house says...
> Jeg kan sagtens forestille mig at jeg kunne leve i et parforhold uden sex.

Så er det ikke rigtig kærlighed du har følt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-04 18:42

"PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Så er det ikke rigtig kærlighed du har følt.

Definér venligst "rigtig" kærlighed.

--
-Jens B.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-12-04 15:10

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Synes da ikke at det er en fed tanke at tænke på at ens forældre dyrker
> sex.

Jeg synes at det er fed tanke, for det betyder at jeg jo også dyrker sex når
jeg når deres alder.

Lars

Fra : 2v 2kr

Dato : 19-12-04 16:45

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes at det er fed tanke, for det betyder at jeg jo også dyrker sex
> når jeg når deres alder.
>
> Lars

Fed pointe!!

Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-04 19:36

"2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fed pointe!!

ja, bare enormt fed, mand!!!!!!!!!!! Så fedt, mand!!!!

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 19-12-04 20:55

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "2v 2kr" <dag@ggod.dag> skrev i en meddelelse

> ja, bare enormt fed, mand!!!!!!!!!!! Så fedt, mand!!!!

så har gattet brug for at have afføring igen-igen.

Han har da vist lige smidt bleen??