Hvad laver denne fejl??
Fra : Glavind

Dato : 18-12-04 17:44

Hejsa.
Jeg har netop geninstalleret Win Xp. Få andre programmer er installeret,
Norton Antivirus og firewall. Office pakken. MSN. Eller ikke noget.
Efter opstart åbner explore 3 vinduer med url til:
http://bookmark.servebeer.com/lc.html
Der kommer en fil i roden af c drevet som hedder lc9023.exe
Hvor kommer det fra og hvilket program laver denne fil?
Den ser ikke ud til at være skedelig, men det er yderst irreterende.
Mvh
Glavind

Fra : Michael Rene Jensen

Dato : 19-12-04 10:03

"Glavind" <glavind@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Hvor kommer det fra og hvilket program laver denne fil?
> Den ser ikke ud til at være skedelig, men det er yderst irreterende.

hej

når jeg installerer windows hiver jeg altid stikket til nettet ud og sætter
det først i igen når jeg har installeret firewall og antivirus.

mvh

michael

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-12-04 03:02

On 2004-12-19, Michael Rene Jensen <michaeljensen@musling.dk> wrote:
> når jeg installerer windows hiver jeg altid stikket til nettet ud og sætter
> det først i igen når jeg har installeret firewall og antivirus.

Jeg haaber soerme, at du ogsaa venter, til du har rykket maskinen gennem
windowsupdate.

Jeg skriver nok mest dette for at minde nye laesere i gruppen om det.
Jeg vil mene, at patching er langt vigtigere end kaploebsteknologi og
software, som under 1% af befolkningen kan finde ud af at konfigurere
ordentligt.

Mvh. Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-12-04 13:10

Glavind <glavind@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvor kommer det fra og hvilket program laver denne fil?

Siden indeholder et link til:

http://static.windupdates.com/prompts/a274aa72/ac75ab.js

En søgning på Google med søgestrengen: windupdates.com giver et hit:

http://www.windupdates.com/

Og allernederst på denne side er der et link med licens "aftalen". Måske
kan det få dig til at komme i tanke om noget?

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Glavind

Dato : 19-12-04 21:58

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Det er en registreret ver. af XP. Har
jeg glemt noget under instalationen?
Jeg er åbenbart nødt til at formaterer igen og så rykke netstikket ud som
forslået.
mvh
Glavind

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-12-04 22:22

Glavind wrote:

> Jeg er ikke helt med på hvad du mener.

At du har installeret et program, hvor der er fulgt lidt ekstra "godter"
med. Og at du sandsynligvis selv har sagt ja til at installere godterne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-12-04 22:43

Glavind <glavind@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Det er en registreret ver. af XP. Har
> jeg glemt noget under instalationen?

Ja. Kim Ludvigsen gør dig opmærksom på muligheden.

> Jeg er åbenbart nødt til at formaterer igen og så rykke netstikket ud som
> forslået.

Det hjælper nok ikke, det med stikket. Undersøg de programmer, som du
har installeret.

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge