HJÆÆÆLLPPP!!
Fra : xxxxxx

Dato : 18-12-04 14:22

Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget i
tvivl om hvad vi skal gøre ??

Er der nogen der har erfaringer??

Den forelskede..

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-12-04 14:33

"xxxxxx" <svar til gruppen@FJERNDETTE.dk> wrote in message

> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget
> i tvivl om hvad vi skal gøre ??
>
> Er der nogen der har erfaringer??

Hvad er problemet?

Per V.

Fra : Per O.

Dato : 18-12-04 16:21

"xxxxxx" <svar til gruppen@FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget
> i tvivl om hvad vi skal gøre ??
>
> Er der nogen der har erfaringer??
>

> Den forelskede..

Den er svær. Vi mangler jo en del oplysninger til at beskrive situationen.

Hvis en eller begge er i forhold, så skal I begge gøre op med Jer selv om
det eksisterende forhold er slut? Hvis der er det, så få det afsluttet, og
kom videre.

Hvis I ikke er i forhold, så skal I 'kun' overveje om en eventuel affære vil
få negative konsekvenser for Jeres fortsatte samarbejde, især hvis den går
forbi på et senere tidspunkt. Kan I så stadig arbejde sammen?

Per O.

Fra : 2v 2kr

Dato : 18-12-04 16:42

> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget
> i tvivl om hvad vi skal gøre ??
>
> Er der nogen der har erfaringer??
>

> Den forelskede..

i ku jo starte med et lille kys

Fra : Klaus G.

Dato : 19-12-04 00:18

Hej.

Meget præcis, og informerende overskrift du har valgt...?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-12-04 12:56

"xxxxxx" <svar til gruppen@FJERNDETTE.dk> wrote in message

> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er
> meget i tvivl om hvad vi skal gøre ??

Begge to ud i kopirummet, soen ind over kopimaskinen og så skal hun bare
gennemkneppes, mens kopimaskinen kører. Blotter hun patterne, kan kopierne
muligvis sælges bagefter.

> Er der nogen der har erfaringer??

Det er vist nationalsport i DK i december.

> Den forelskede..

Right.

--
-Jens B.

Fra : Bj@rne

Dato : 20-12-04 18:26

xxxxxx wrote:
> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget i
> tvivl om hvad vi skal gøre ??
>
> Er der nogen der har erfaringer??
>

> Den forelskede..

Jeg har kun én ting at sige.... Man lever kun én gang!! Desuden kan man
ikke bekæmpe sådan en forelskelse

Fra : Boerge

Dato : 24-12-04 13:11

xxxxxx wrote:

> Jeg har forelsket mig i en kollega og det er meget gensidigt, vi er meget i
> tvivl om hvad vi skal gøre ??

Det er en god idé, at den ene part finder en anden arbejdsplads, således
parforhold og arbejde ikke blandes, og forholdet til de øvrige kolleger
ikke ødelægges, og forelskelsen ikke tager for meget opmærksomhed fra de
opgaver, I er ansat til at løse på jeres fælles arbejdsplads.

Med venlig hilsen
Børge