Service i tyskland
Fra : Thomas

Dato : 18-12-04 11:48

Hej,

Er der nogle der er stærke i tysk?? Har en kvittering på et tysk udført
stykke arbejde, men fatter ikke rigtig hvad det indeholder!

Der står følgende;

Vergasser aus+eingebaut und gereinigt, Leerlaufdügereinigt, Bremsflüssigkeit
gewechseit, Verkleidung ab+angebaut

Bremsflüssigkeit DOT4 (Går ud fra det er bremsevædske!!?)

Innensechkantschraube 6X40 912 A2

Unterdrucksschlauch 5,0 mm

Reinigungsmaterial/Schmierstoffe

TÜV vorgestellt
TÜV Vollabnahme

Skulle der være nogen der kunne fortælle mig nogen hvad der er lavet, ville
jeg blive meget glad!

Pft.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 12:10

"Thomas" <thomas@krabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse

> Vergasser aus+eingebaut und gereinigt, Leerlaufdügereinigt,
Bremsflüssigkeit
> gewechseit, Verkleidung ab+angebaut

Kaburator taget ud, rengjort og sat i igen. tomgangsdysen rengjort,
bremsevæske skiftet, kåbe taget af og sat på igen.

> Bremsflüssigkeit DOT4 (Går ud fra det er bremsevædske!!?)

Helt rigtigt.

> Innensechkantschraube 6X40 912 A2

Sekskantskrue

> Unterdrucksschlauch 5,0 mm

Undertryksslange

> Reinigungsmaterial/Schmierstoffe

Rengøringsmaterialer/smørelse

> TÜV vorgestellt
> TÜV Vollabnahme

Div. godkendelser.

Hilsen
Lars H

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 12:16

"LCH" <Hessellund SNABEL-A c PUNKTUM dk> skrev i en meddelelse

> Sekskantskrue

Glemte lige at skrive at det er typen med indvendig sekskant og rundt hoved,
typen man plejer at bruge til MC.

/Lars

Fra : Thomas

Dato : 18-12-04 12:18

"LCH" <Hessellund SNABEL-A c PUNKTUM dk> wrote in message

Tusind tak for det!

/Thomas

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 18-12-04 12:17

> [...]
>
> Der står følgende;
>
> Vergasser aus+eingebaut und gereinigt, Leerlaufdügereinigt,

Karburator afmonteret og renset, tomgangssystem renset, bremsevædske
skiftet, kåbe af- og påmonteret

> Bremsflüssigkeit DOT4 (Går ud fra det er bremsevædske!!?)
Ja.

> Innensechkantschraube 6X40 912 A2
Umbracoskrue

> Unterdrucksschlauch 5,0 mm
Undertryksslange, nok en slange i forbindelse med karburatoren

> Reinigungsmaterial/Schmierstoffe
Rensematerialer, smørematerialer, nok lidt olie/fedt eller WD40

> TÜV vorgestellt
> TÜV Vollabnahme
Kørt til syn og synet

Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 12:27

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Umbracoskrue

He, he... sådan kan man jo også sige det

/Lars

Fra : Armand

Dato : 18-12-04 13:58

LCH wrote:
> "Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> He, he... sådan kan man jo også sige det

Definitonerne, venner. Definitionerne! :-|

--
Armand.
(definitionsrevser)