Sims 2 spørgsmål
Fra : Dopedog

Dato : 18-12-04 11:18

Min kæreste kan ikke finde ud af at blive populær (stjerne) i Sims 2. Nogen
der kan hjælpe hende ??

-Ronnie

Fra : Casper Bang

Dato : 18-12-04 11:24

> Min kæreste kan ikke finde ud af at blive populær (stjerne) i Sims 2.
> Nogen der kan hjælpe hende ??

Få venner... hiv folk på besøg, snak med dem i telefonen etc...
At holde fester er også godt... jeg plejer bare at være ret så dårlig til
det :p

Fra : Boerge

Dato : 18-12-04 12:06

Dopedog wrote:

> Min kæreste kan ikke finde ud af at blive populær (stjerne) i Sims 2. Nogen
> der kan hjælpe hende ??

Så vidt jeg husker, kan en simmer blive stjerne i sportskarrieren, hvor
det kræver familievenner samt points for karisma og krop.

Point for karisma kan opnås ved at øve tale eller romantik ved et spejl.
Kropspoint kan opnås ved træning foran et tv (kræver meget plads),
brug af en træningsmaskine eller svømning i en swimmingpool. Når det
rigtige antal kropspoints er opnået, kan yderligere kropspoint opnås ved
træning ved et stereoanlæg og dyrkning af yoga.

Familievenner er de venner, familiens medlemmer har. Venner får man ved
at møde simmere og holde kontakt med de simmere, man møder. For at møde
andre simmere kan man chatte på en computer og hilse på de simmere, der
kommer og står stille foran huset. Derfor er det en god idé at holde øje
med, hvad der sker foran huset, man leger med. Simmere kan også finde på
at tage venner med hjem fra arbejde eller skole. Venskaber kan opbygges
og vedligeholdes ved at ringe til, sende e-mail til og være sammen med
simmere, de simmere, man leger med, har mødt tidligere. Det er lettere
skrevet end gjort, da simmere gerne overlader deres gæster til sig selv.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Dopedog

Dato : 18-12-04 13:07

> Min kæreste kan ikke finde ud af at blive populær (stjerne) i Sims 2.
> Nogen der kan hjælpe hende ??
>
> -Ronnie

Jeg takker på kærestens vegne for de 2 svar