CSS problemer
Fra : peg

Dato : 18-12-04 08:58

Hej NG
Jeg har lavet et nyt udkast til min hjemmeside, og har denne gang forsøgt
mig med CSS. Nu har jeg bare det problem at jeg har min skærmopløsning
indstillet til 1024x768, og nå jeg så ændre denne til 800x600 går det galt
med det billede jeg har anvendt som top logo, og med min menu. Jeg har også
et billede som jeg gerne vil bruge som start side, og skal placeres lige
midt i billedet i det felt den røde ramme feltet har jeg kaldt content. men
det bibeholder sin størrelse og ligger sig så i bunden af hjemmesiden, hvad
gør jeg forkert?

eksemplet kan ses på www.gwvest.dk/test.htm

ps hvis nogen har set spøgrsmålet et eller andet sted tidligere så er det
fordi jeg tilsyneladende har fået spørgsmålet sendt til en forkert gruppe,
beklager.

mvh
PEG

Fra : Michel Christensen