Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Flash BIOS til Palit FX 5200
Fra : Nicolai Mass

Dato : 17-12-04 22:54

Hej NG.

I jagten på at løse et problem har jeg opdateret min Palit Dayton FX5200
kort med en ny BIOS fra :

http://whitebunny.demon.nl/hardware/chipset_nvidia.html

da jeg ikke har kunne finde andre kilder til en nyere BIOS.

Desvære virker BIOS'en ikke særligt god (læs den stinker).

Er der en der har en flash BIOS til Palit FX5200 128MB DDR RAM TV-out
(pasive køling/lilla prinkort) liggende, eller er der en der gider at
hive BIOS'ud af deres kort med NVflash og sende den til mig ?

Version spiller ingen rolle, alt er en forbedring

Min mail er contact@mass dot dk

Jule hilsner

Nicolai

Fra : Nicolai Mass

Dato : 04-01-05 00:02

Hvis man skal finde en video BIOS er http://www.mvktech.net vist lige
stedet. Jeg fik løst mit problem med en reference bios fra nvidia

Nicolai